Millainen viikonloppu on tulossa?
Kommentit (8)
Kuuntelen äänikirjaa, löysin hyvän dekkarisarjan ja kudon sukkia. Lempiruokianikin on viikonloppuna tiedossa, nakkikiusausta ja seikeittoa.
Kokaiinia, viinaa, lonkeroa ja muuta päihdyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen äänikirjaa, löysin hyvän dekkarisarjan ja kudon sukkia. Lempiruokianikin on viikonloppuna tiedossa, nakkikiusausta ja seikeittoa.
Nakkikiusaus kuulostaa herkulliselta, miten se tehdään?
Huomenna mennään miehen kanssa ulos syömään hänen tuttavien kanssa, saa nähdö millainen ilta siitä tulee, siis miehen tuttavat eivät minulle juuri juttele niin voi olla että joudun istumaan koko illan hiljaa sivusta katsojana
Aika monella alalla alkaa sellainen 2-4 viikkoa kestävä viikonloppu, että sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna mennään miehen kanssa ulos syömään hänen tuttavien kanssa, saa nähdö millainen ilta siitä tulee, siis miehen tuttavat eivät minulle juuri juttele niin voi olla että joudun istumaan koko illan hiljaa sivusta katsojana
Onko miehesi huomannut tämän? Jos ei, ota puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakkikiusaus kuulostaa herkulliselta, miten se tehdään?
Pilkotaan nakit ja sekoitetaan 1 kg:n pakasteperunasuikalepussin kanssa. Siitä hk:n iso vitonen nakkipaketista laitan toisen puolikkaan nakkeja. Mausteita oman maun mukaan. Pari 2 dl:n purkkia kermaa, itse tykkään lisätä valkosipulituorejuustoa rasiallisen. Vajaa pari tuntia uunissa, 225 astetta mulla on ollut lämpö, kun on vähän huono uuni.
Härnään putinistia.