Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen viikonloppu on tulossa?

Vierailija
08.03.2024 |

Mitä oot tekemässä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härnään putinistia. 

Vierailija
2/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen äänikirjaa, löysin hyvän dekkarisarjan ja kudon sukkia. Lempiruokianikin on viikonloppuna tiedossa, nakkikiusausta ja seikeittoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokaiinia, viinaa, lonkeroa ja muuta päihdyttävää.

Vierailija
4/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen äänikirjaa, löysin hyvän dekkarisarjan ja kudon sukkia. Lempiruokianikin on viikonloppuna tiedossa, nakkikiusausta ja seikeittoa. 

Nakkikiusaus kuulostaa herkulliselta, miten se tehdään?

Vierailija
5/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna mennään miehen kanssa ulos syömään hänen tuttavien kanssa, saa nähdö millainen ilta siitä tulee, siis miehen tuttavat eivät minulle juuri juttele niin voi olla että joudun istumaan koko illan hiljaa sivusta katsojana

Vierailija
6/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella alalla alkaa sellainen 2-4 viikkoa kestävä viikonloppu, että sellainen.

Vierailija
7/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna mennään miehen kanssa ulos syömään hänen tuttavien kanssa, saa nähdö millainen ilta siitä tulee, siis miehen tuttavat eivät minulle juuri juttele niin voi olla että joudun istumaan koko illan hiljaa sivusta katsojana

Onko miehesi huomannut tämän? Jos ei, ota puheeksi.

Vierailija
8/8 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nakkikiusaus kuulostaa herkulliselta, miten se tehdään?

Pilkotaan nakit ja sekoitetaan 1 kg:n pakasteperunasuikalepussin  kanssa. Siitä hk:n iso vitonen nakkipaketista laitan toisen puolikkaan nakkeja. Mausteita oman maun mukaan. Pari 2 dl:n purkkia kermaa, itse tykkään lisätä valkosipulituorejuustoa rasiallisen. Vajaa pari tuntia uunissa, 225 astetta mulla on ollut lämpö, kun on vähän huono uuni.