Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että aikuinen ihminen pissaa uimaveteen?

Vierailija
08.03.2024 |

Tuttavan mielestä ihan ok toimintatapa, että ei lähdetä käymään vessassa, vaan kusaistaan mereen. Kaveriporukkansa kanssa tekee tätä sekä Suomessa että ulkomaan rantalomilla. En tiedä tekeekö tuota myös järvessä/altaassa uidessa, toivottavasti ei. 

Ei kai se uimaranta nyt kuitenkaan mikään viemäri ole? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan normaalia

Vierailija
2/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt missään yleisellä uimarannalla tietenkään mutta jos olen mökillä uinut pitkiä matkoja niin olen kyllä pussannut mereen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mereen dumpataan ydinjätteitä ja sotatarvikkeita ja raskasmetalleja ja ylipäänsä kaikkea ongelmajätettä, niin mahtaako ihmisen pissanliraus olla edes mainitsemisen arvoinen juttu.

Vierailija
4/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on nykyaikana mennyt tällaiseksi, että ei yhtään välitetä. Sikaillaan, melutaan, tehdään omat ja koiran tarpeet minne sattuu, roskatkin voi vaan heittää minne vaan. Heikkolahjaisuudestahan se kertoo ja huonosta kasvatuksesta.

Vierailija
5/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt missään yleisellä uimarannalla tietenkään mutta jos olen mökillä uinut pitkiä matkoja niin olen kyllä pussannut mereen. 

Pussailu onkin ihan ok, missä vaan.

Vierailija
6/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttien puuhaa. Vessat on keksitty. 

Vierailija
7/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lorotellut pienessäkin järvessä. Yhden kerran tuli niin kova kakkoshätä että oli pakko painella järveen...

Vierailija
8/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinlaivojen viemärivedet laskettiin ainakin takavuosina ihan suoraan mereen. Mietipä, mikä määrä paskaa ja kusta yhdestä laivasta yhden risteilyn aikana mereen päätyi.

En tiedä, saavatko enää laskea kaikkea surutta mereen, mutta epäilemättä kaikki eivät noudata määräyksiä.

Vierailija
9/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellaisia pieniä kaloja, jotka ui virtsaputkeen. Ne nimenomaan suunnistaa sinne missä on kusta eli ei kannata hirveästi päästellä luonnon vesiin.

Vierailija
10/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sellaisia pieniä kaloja, jotka ui virtsaputkeen. Ne nimenomaan suunnistaa sinne missä on kusta eli ei kannata hirveästi päästellä luonnon vesiin.

Taitaa olla muutamassa järvessä Afrikassa.

Vierailija
11/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan uimahallissa tai jos lähellä on vessa

Vierailija
12/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin on nykyaikana mennyt tällaiseksi, että ei yhtään välitetä. Sikaillaan, melutaan, tehdään omat ja koiran tarpeet minne sattuu, roskatkin voi vaan heittää minne vaan. Heikkolahjaisuudestahan se kertoo ja huonosta kasvatuksesta.

Nykyaikana? Sikailua, roskaamista, meluamista ja koirien tarpeiden siellä täällä lujomista on ollut jo kasarin lopussa ja ysärillä.

Vierailija
13/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mereen dumpataan ydinjätteitä ja sotatarvikkeita ja raskasmetalleja ja ylipäänsä kaikkea ongelmajätettä, niin mahtaako ihmisen pissanliraus olla edes mainitsemisen arvoinen juttu.

Ei kukaan ydinjätettä uimarannalle jätä! Suositut rannat joudutaan joskus sulkemaan ulosteperäisten bakteerien takia. Sekö on hyvä tavoite?

Vierailija
14/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsinlaivojen viemärivedet laskettiin ainakin takavuosina ihan suoraan mereen. Mietipä, mikä määrä paskaa ja kusta yhdestä laivasta yhden risteilyn aikana mereen päätyi.

En tiedä, saavatko enää laskea kaikkea surutta mereen, mutta epäilemättä kaikki eivät noudata määräyksiä.

Eivät saa. Eivätkä uimapaikalle laskeneet

Vierailija
15/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vielä ymmärrän sen, että ui johonkin kauemmas ja kusaisee siellä. Mutta lähellä rantaa muiden ihmisten sukellellessa ympärillä päästellään rakko tyhjäksi?

Todella junttimaista käytöstä minusta. 

Ap

Vierailija
16/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen mereen lähes joka kerta kun siellä uin. Uin toki ensin kauemmas muista.

Vierailija
17/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla päästän suolen aina tyhjäksi. Kiva pestä pylly siinä puhtaaksi.

Vierailija
18/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunko takia ranta oli viine kesänä viikkokausia kiinni?

Vierailija
19/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä, kuinka paljon ne miljoonat kalatkin tekevät jätteitä järveen. Itsekin harrastin uintikuseskelua siihen asti, kunnes kerran huomasin kotona, että uimahousut haisevat ylt'ympäri kuselle. Lopetin siihen.

Vierailija
20/24 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunko takia ranta oli viine kesänä viikkokausia kiinni?

En tiedä, kerran kävin tampereella pyynikillä ja lentävänniemessä uimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan