Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari kysymystä naisille!

Vierailija
16.01.2007 |

-Mitä hiustenpesuaineita käytät, oletko tyytyväinen, kauanko olet käyttänyt?

- Mitä kasvojenpuhdistusainetta käytät, kauanko olet käyttänyt, oletko tyytyväinen?

- Millä vehkeellä (merkki) ajat säärikarvasi, kuinka usein, oletko tyytyväinen tuotteeseen?

KIITOS VASTAAVILLE!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-Mitä hiustenpesuaineita käytät, oletko tyytyväinen, kauanko olet käyttänyt? Tigin catwalk sarjan sexed (tai jotain sexed up tms. en ole nimestä varma), ekat tuubit menossa, olen erittäin tyytyväinen (tuuhentaa tukkaa todella)

- Mitä kasvojenpuhdistusainetta käytät, kauanko olet käyttänyt, oletko tyytyväinen? Clinicin puhdistusainetta. Sellaisessa vaaleanpunaisessa tuubissa. Paksumpaa kermaista ainetta, joka vaahtoaa kasvoilla. Olen ollut todella tyytyväinen! Tuotetta olen käyttänyt jo vuosia.

- Millä vehkeellä (merkki) ajat säärikarvasi, kuinka usein, oletko tyytyväinen tuotteeseen? Venus divine. Kerran viikossa ajelen sääret, kainalot ja bikinirajat.

KIITOS VASTAAVILLE!

Vierailija
2/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ihan joka kaupasta saatavia Elvitaleja tai vastaavia, en ole mitenkään merkkiuskollinen ja olen ollut ihan tyytyväinen.

- Mitä kasvojenpuhdistusainetta käytät, kauanko olet käyttänyt, oletko tyytyväinen?

-tähän pitäisi vähän panostaa, silmämeikin pyyhin puhdistusaineella jolla lähtee vedenkestävä ripsari, muuten ihan vain vedellä. Jahka ehtisi ja olisi rahaa niin pitäisi käydä kasvohoidossa ja pyytää sieltä hyvät tuotteet.

- Millä vehkeellä (merkki) ajat säärikarvasi, kuinka usein, oletko tyytyväinen tuotteeseen?

-en ole ikinä ajellut säärikarvoja, niitä kun ei juuri ole ja ne vähät ovat erittäin vaaleita, hentoja ja lyhyitä - siskolla sama juttu, meidän sääremme ovat ystäviemme " kateuden aihe" ! ;-)

Ole hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän XZ:n värjätyille hiuksille tarkoitettua hoitosarjaa, Sebamedin tasapainottavaa shampoota sekä lisäksi kerran viikossa Goldwellin syväpuhdistavaa shampoota. Olen oikein tyytyväinen :)

Kasvot puhdistuvat Garnierin Deep pore wash -puhdistusgeelillä, viimeistely saman sarjan kasvovedellä, ja satunnaiset näpyt kuivatan Echinaforsin auringonhattu-uutteella (on myös flunssalääke tämä jälkimmäinen). Olen tyytyväinen myös näihin tuotteisiin, tosin silmänympäryksille tarkoitettu puhdistusmaito tms. on hakusessa lisäksi.

Gilletellä sheivaan, kesällä joka (toinen) päivä, näin talvisaikaan ehkä kerran viikossa. En oikein ole tähän tyytyväinen, koska epilaattori olisi varmasti kätevämpi. Epilaattorin hankita on siis harkinnassa kovasti.

Vierailija
4/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset pesen Erisanin hajusteettomalla. Olen tyytyväinen.

Kasvot pesen vedellä (en meikkaa). Olen tyytyvänen.

Karvat ajelen halvimmilla Prismasta saatavilla höylillä. Olen tyytyväinen.

Vierailija
5/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hienoja suomalaisia, monta vuotta, olen tyytyväinen

Pirkka-tuotteiden puhdistusmaito, kasvovesi ja voiteet, käyttänyt pari kuukautta sitä ennen en käyttänyt mitään. Olen tyytyväinen, mutta kokemusta on aika lyhyelti.

Gilleten mikähänsenytolikaan vaihtoterällinen höylä, käyttänyt varmaan 10 vuotta, ajattelin kokeilla vahaa, jos tulos olis vähän pitkäaikasempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi