Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella työttömän miehen kanssa jos kuitenkin mies hakee aktiivisesti töitä ja itse opiskelee kotona raamattua ja psykologiaa?

Vierailija
07.03.2024 |

Voisitko seurustella työttömän miehen kanssa jos kuitenkin mies hakee aktiivisesti töitä ja itse opiskelee kotona raamattua ja psykologiaa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Psykologiaa opiskelee kotona vain latvasta lahot.

Vierailija
2/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭😭😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn kaukana raamatun lukijoista.

Vierailija
4/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyssäis tuohon Raamatun tutkiskeluun. 

Vierailija
5/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa työttömän miehen kanssa. Mutta raamattua opiskelevan kanssa en ryhtyisi suhteeseen.

Vierailija
6/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa työttömän miehen kanssa. Mutta raamattua opiskelevan kanssa en ryhtyisi suhteeseen.

Raamattu on maailman kaunein kirja ja koko elämän perusta.

Vierailija
7/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko mies Porvoossa?

Vierailija
8/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniotettavaa jos joku oikeasti opiskelee jotain, eikä vain sano opiskelevansa.

Vierailija
9/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oliko muuta?

Vierailija
10/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kysynyt tätä jo monta kertaa, älä jankuta.

Vierailija
11/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on maailman kaunein kirja ja koko elämän perusta.

Samanlaiset kirjankannet sillä on kuin muillakin kirjoilla.

Vierailija
12/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon naisia jotka seurustelee työttömän miehen kanssa joka opiskelee Koraania...

Eikö tämä ole sama asia

Vierailija
13/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei, jos on kiva mies. Voihan hänkin myöhemmin opiskella uuden ammatin, jos töitä ei ala nykyiseltä alalta löytyä.

Upeaa, että opiskelet Raamattua! Psykologiakin ok!

Vierailija
14/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos.

Vierailija
15/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäisin että mies syöttää mulle sen raamatun ja psykologian. Mulla on oma psykologiatuntuma.

Vierailija
16/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siweyspastori Puhto

Olin juuri tulossa kirjoittamaan, vielä kun juuri ja juuri ehtii ennen yösulkua, että ei varmaankaan ole AP:n kuvailemalla miehellä (hänellä itselläänkö?) kysyntää suomalaisten naisten keskuudessa koska suomalaiset naiset ovat jumalattomia, sieluttomia ja rauhattomia ateisteja sekä ahneita mammonanpalvojia joiden pääasiallinen elämänsisältö on materian hamuaminen joka suunnasta ja toisaalta sen tuhlaaminen joka suuntaan hetken kevyisiin aistinautintoihin ja kevytmielisiin huveihin, sekä ehkä mahdollisesti myös tuon materialismin lisäksi sitoutumaton irtoseksi ynnä kevyet suhteet "Sex in the city" -mentaliteetilla sillä reunaehdolla, että ne juipit jotka sitä tarjoavat, ovat joko mustia, puolikuu-uskontoisia tai vähintäänkin tatuoituja ja aggressivisia pikkurikollisia jos ovat valkoisia, näiden suomalaisnaisten saamatta kuitenkaan pysyvää tyydytystä ja sielunrauhaa kummastakaan.

Huonoa ainesta ovat suomalaiset jumalattomat naiset, ja jälki on sen mukaista koko yhteiskunnassa ja yhteiskuntaelämän kaikilla elämänalueilla: työ, perhe, moraali, ideologiat ja aatteet, turvallisuus julkisilla paikoilla ym.

Eivät alkuunkaan vaimo- eivätkä äitiainesta, ja SATTUIPA SOPIVASTI - heti alkuunsa tuossa oli kolme elävää todistuskappaletta tyrmäämässä alustuksessa kuvaillun miehen ja osoittassa oikeaksi näkemykseni: kirjoittajat 2-4.

Että näin.

Vierailija
17/29 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuo raamattu olla isoin turn off kokonaisuudessa useimmille.

Vierailija
18/29 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä Jos mies taas lukee koraania ja rukoilee niin siinätapauksessa kyllä<3

Vierailija
19/29 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
20/29 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko seurustella tuilla elävän turkistarhaajan kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme