Voisitko seurustella työttömän miehen kanssa jos kuitenkin mies hakee aktiivisesti töitä ja itse opiskelee kotona raamattua ja psykologiaa?
Voisitko seurustella työttömän miehen kanssa jos kuitenkin mies hakee aktiivisesti töitä ja itse opiskelee kotona raamattua ja psykologiaa?
Kommentit (29)
Miksi työtön tuhlaa aikaa työn hakemiseen vaikka ei töitä löydy. Minä vietän työttömän mieheni kanssa aikaa ja teemme kaikkea kuten ulkoilemme ja retkeilemme usein. Kevättä odotamme että saamme laitettua veneen veteen ja käymme sitten saaristossa aika paljon saaressa kalassa ja makkaraa grillaamassa.
Ei mua toi työttömyys pelottas mutta uskonto ja psykologia kyllä. Ettei vaan iso pyörä lähtis liian lujaa liikkeelle.
No en. Raamattu on dealbreaker mulle.
Lisäksi mitä tässä tapauksessa tarkoittaa, että hän "opiskelee" kotona? Onko hän siis jossakin oppilaitoksessa kirjoilla ja suorittaa epäopiskelua vai onko kyse siitä, että hän tykkää lueskella mainittuihin aihepiireihin liittyviä kirjoja? Mielestäni se ei ole opiskelua.
Vierailija kirjoitti:
Pysyn kaukana raamatun lukijoista.
Tuskin näet esim.minusta päällepäin että luen Raamattua.
Voisin seurustella, tottakai. Itsekin jäin juuri työttömäksi.
Onko sulla pitkä tukka ja huivi otsalla? Vähän partaa ja näytät ihan hipiltä,narkilta ja tsiisukselta?
Työttömyys ja psykologia ok, mutta uskonto olisi ongelma, ellei meillä olisi paljon jotain muuta yhteistä ja mies sitä tyyppiä, jolla ei ole pakottavaa tarvetta tuputtaa uskontoaan muille.
Jos Raamatun sijaan tutkiskelisi vaikka buddhalaisuutta niin olisi jo paljon haluttavampi.