Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritänkö muuttua, vai unohdanko parisuhteet? Taidan olla ns "liian mukava/tylsä".

Vierailija
07.03.2024 |

Lyhyesti voisi varmaan sanoa, että mulla ei ole räväkkyyttää/arvaamattomuutta, tai jotain dominanssia tms. Hyvin vahvasti tunne siitä, että en riittä tällaisenaan, koska olen liian kiltti, ja käyn nopeasti tylsäksi.

Pitääkö mun alkaa sellaiseksi "jännämieheksi", kun ne ilmeisesti sellainen mun pitäs olla? Aloittaa joku extreme urheilu?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Pitääkö tehdä itselle täysi persoonallisuusremontti ja jotenkin päästä tästä nössöydestä eroon? Pitää ilmeisesti olla jotain "arvoituksellisuutta", että ei heti ole tylsä?

Pitääkö mun sitten ihan tietoisesti olla vähän ylimielinen, vai mitä käytännössä?

Ei pidä. Ole vain oma itsesi, se on ainut tapa miten voit löytää aidosti sulle sopivan ihmisen.

Vierailija
22/27 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettelun perusteella "nice guy syndrooma" ilmeisesti. Ei pidä olla kiltti, vaan mukava ihminen ylipäätään. Kukaan nainen ei halua "valmista" miestä, jota ei tarvitse kouluttaa (en tarkoita seksiä). Kiltissä miehessä ei ole ns korjattavaa, joka vie siitä kiinnostuksen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia naisia itse lähestyt? 

Vierailija
24/27 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää, että kiltillä miehellä on mielipiteitä ja osaa tehdä aloitteita ja päätöksiä. Jos mies on niin ns. kiltti, että naisen pitää päättää kaikki, suunnitella kaikki jne, koska mies haluaa aina tehdä niin kuin nainen halua niin siihen viimeistään loppuu kiinnostus.

Vierailija
25/27 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi mitään esittää. Ihmiset jotka kovasti odottaa ja yrittää, vaikuttaa epätoivoisilta.

Mutta annas olla kun luovut odotuksista ja tarpeesta miellyttää. Joku päivä tulet treeneistä räkä nenästä valuen, ilmeenä ei voisi vähempää kiinnostaa.

Niin sitten joku pitää sulle ovea auki. Olet kuin kylläinen tiikeri, ja saatat yllättyä. Itsevarmuus kiinnostaa.

No selitä minulle sitten miksi kaveri piiristäni ne epävarmimmat ovat suosituimpia. Eivät sitä tietysti esitä vaan kätkevät taitavasti ison egon taakse, mutta jos te naiset olette niin fiksuja, niin miksi joka kerta lankeatte näinhin miinoihin?

Vierailija
26/27 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettelun perusteella "nice guy syndrooma" ilmeisesti. Ei pidä olla kiltti, vaan mukava ihminen ylipäätään. Kukaan nainen ei halua "valmista" miestä, jota ei tarvitse kouluttaa (en tarkoita seksiä). Kiltissä miehessä ei ole ns korjattavaa, joka vie siitä kiinnostuksen.

ap

Jos kiltteys on aloitekyvyttömyyttä ja myötäilyä, siinä juurikin on paljon korjattavaa. Eikä naisia ehkä kiinnosta sellainen projekti.

Vierailija
27/27 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei.

Jos et tee arjessa mitään erikoista, niin kukaan nainen ei opi tuntemaan sinua. 

Se "elämän eläminen" johtaa siihen, että ihmiset oppivat tuntemaan big five -piirteesi. Mikä sinua ilahduttaa, mikä veetuttaa, kuinka reagoit vastoinkäymisiin. Missä asioissa olet parhaimmillasi ja missä et. 

Kukaan ei oikeasti usko siihen miten esittelet itsesi. Ihmiset haluavat nähdä miten toimit, ja kiinnostuvat tai ovat kiinnostumatta sen perusteella. 

Kun naiset sanovat tykkäävänsä tasaisista miehistä, niin se tarkoittaa todistetusti tasaisia miehiä. Sellaisia, joilta ei mene kuppi nurin, vaikka auton oveen tulisi metrin mittainen naarmu kauppareissun aikana, tiskikone täytettäisiin väärin viidettä viikkoa putkeen tai joku olisi ostanut keitinkahvin sijasta pannukahvia... Samana päivänä. Jos tällaista kestää ja lähestymistapa on rakentava, niin miehellä on hyvä hermorakenne. Sellainen herättää luottamusta ja tulevaisuudenuskoa.

Jos muut näkevät sinun olevan kiltti ja tasainen MUTTA tasapaksussa ja helpossa ympäristössä, niin eihän ne muut opi tuntemaan sinua ollenkaan. Kukapa ei olisi kiltti ja tasainen eläessään helppoa ja tasaista elämää. Mietipä sitä.

Ne "jännikset" oppii tuntemaan sillä tavalla kuin ihminen pitää tuntea, vaikkei se ihminen olisikaan ominaisuuksiltaan paras mahdollinen. Ne heittäytyy ja niiden vahvuudet ja heikkoudet loistavat kilometrien päähän. Samaan aikaan se mukavaan elämään käpertynyt tabula raza jää ihan tuntemaksi. Et harrasta mitään, en tiedä millaisten ihmisten kanssa viihdyt, et ilahdu mistään näkyvästi, sinulla ei ole toiveita tai unelmia, et ole leikkisä, no missä se ihmisyys sinussa on? Enemmän tällaisista tulee mieleen turtunut addikti kuin mielenkiintoinen uniikki ihmisyksilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi