Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAK: Lakot jatkuvatkin kuukauden!

Vierailija
07.03.2024 |

HS:n lähteiden mukaan ainakin AKT on katsonut ensi viikolla alkavien lakkojen jatkamisen kahdella viikolla tarpeelliseksi, jos maan hallitus ei peräänny työelämätoimistaan.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010278040.html

Nyt taisi Arto vittuilla väärille tyypeille Riikan ja Petterin kanssa.

Kommentit (752)

Vierailija
21/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ay-liike saattaa olla nyt matkansa päässä, kun tavalliset kansalaiset joutuvat kärsimään sen toimista enemmän kuin hallituksen leikkauksista. Kohta meillä ei ole yleissitovuutta, kun väki eroaa kilvan liitosta ja menee A-kassan jäseniksi. Ilman muuta Suomen kilpailukyky kannattaa romuttaa.

Vierailija
22/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti myös me menemme lakkoon. Pitää herrojenkin ottaa kersat kotiin. T. Ope 

Heh. Lakko ja OAJ eivät mahdu samaan lauseeseen. Siellä on niin munatonta porukkaa johdossa, että eihän ne nyt tällasiin lakkotouhuihin mukaan lähde, hui olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikkuli ja Petturi saattavat kutsua kohta Naton apuun, kun liitot on ilkeitä heille 😄

Orban on luvannut lähettää riikkulille kynsisakset ettei ministerin tarvitse pureskella kynsiään ministeriaitiossa.

Vierailija
24/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko lakkoilla pitkään. Uusi laki poliittisten lakkojen rajaamisesta astuu voimaan heinäkuussa. Joten nyt voisivat lakkoilla sinne heinäkuulle saakka, sen jälkeen on lupa lakkoilla korkeintaan 24-tuntia. Voi viddu, on kyllä naurettava juttu, ei tuossa ajassa ehdi edes paskalle.

Vierailija
25/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkoilkaa rauhassa, Putinin pussiin pelaajat. Hallitus ei tule taipumaan .Pian teillä ei ole enää työpaikkaa, johon palata. :) 

Ei haittaa minua yhtään; olen varakas eläkeläinen. 

Vierailija
26/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No liitot saa lisää työttömiä 

Vierailija
27/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sak:n ja Sdp:n kuilinkouristuksia 

Vierailija
28/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhukabinetti on saanut lyhyessä ajassa valtavasti tuhoa aikaan ja tahti ainoastaan kiihtyy. Kaiken kukkuraksi naureskellaan sakset kädessä somessa ja myydään hassunhauskoja leikkuulautoja.

Vierailija
29/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satamat sippiin, saatana! 

Vierailija
30/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkoilkaa rauhassa, Putinin pussiin pelaajat. Hallitus ei tule taipumaan .Pian teillä ei ole enää työpaikkaa, johon palata. :) 

Sinulla ei kohta ole mitään mitä ostaa pienillä neliskulmaisilla p,e,r,s,e,e,npyyhkeilläsi.

Vierailija
31/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo persutrolli baaritiskiltä, halpaa kaljaa edessä, viimeiset eurot menossa.

Vierailija
32/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hallitus aanoo että mistään ei tingitä, sanoo toinen osapuoli samaa.

Vierailija
33/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarit ovat jääneet tunkkaiselle  70-luvulle. Omaa oksaansa sahaavat ressukat - työpaikat menevät alta.

- kokoomuslainen

Vierailija
34/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satamat sippiin, saatana! 

Laittakaa ihan rauhassa. Katsotaan vuoden päästä monellako teistä on vielä työpaikka tallella. Porvari ja porvarin lompsa kyllä kestävät.

Vierailija
35/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt gallonat täyteen polttoainetta, että pääsette töihin tienaamaan rahaa polttoaineeseen.

Eli otetaan vähän vajaa 4 litraa täyteen et pääsevät tienaamaan

Vierailija
36/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lakot ei riitä niin sitten alkaa mellakat.

Vierailija
37/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden lakko ja Venäjän onkin sen jälkeen helppo vallata Suomi. Kiitos ay-liike, saman teitte 1918.

Vierailija
38/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhukabinetti on saanut lyhyessä ajassa valtavasti tuhoa aikaan ja tahti ainoastaan kiihtyy. Kaiken kukkuraksi naureskellaan sakset kädessä somessa ja myydään hassunhauskoja leikkuulautoja.

Menee täysin Moskovan käsikirjoituksen mukaan. Emme tarvitse enää vihollista, kun tuhoamme maamme itse hallituksesta käsin.

Vierailija
39/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei kohta ole mitään mitä ostaa pienillä neliskulmaisilla p,e,r,s,e,e,npyyhkeilläsi.

Sori, minulla on erinomainen terveys ja mm. asunto etelässä. Sinulla ei taida olla muuta kuin katkeruutesi? :)

Vierailija
40/752 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lakkoilemalla pitää saada ilmaista mielipiteitä, jos hallitus on tyhmä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi