SAK: Lakot jatkuvatkin kuukauden!
HS:n lähteiden mukaan ainakin AKT on katsonut ensi viikolla alkavien lakkojen jatkamisen kahdella viikolla tarpeelliseksi, jos maan hallitus ei peräänny työelämätoimistaan.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010278040.html
Nyt taisi Arto vittuilla väärille tyypeille Riikan ja Petterin kanssa.
Kommentit (752)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti myös me menemme lakkoon. Pitää herrojenkin ottaa kersat kotiin. T. Ope
Heh. Lakko ja OAJ eivät mahdu samaan lauseeseen. Siellä on niin munatonta porukkaa johdossa, että eihän ne nyt tällasiin lakkotouhuihin mukaan lähde, hui olkoon.
Riikkuli ja Petturi saattavat kutsua kohta Naton apuun, kun liitot on ilkeitä heille 😄
Orban on luvannut lähettää riikkulille kynsisakset ettei ministerin tarvitse pureskella kynsiään ministeriaitiossa.
Nyt on pakko lakkoilla pitkään. Uusi laki poliittisten lakkojen rajaamisesta astuu voimaan heinäkuussa. Joten nyt voisivat lakkoilla sinne heinäkuulle saakka, sen jälkeen on lupa lakkoilla korkeintaan 24-tuntia. Voi viddu, on kyllä naurettava juttu, ei tuossa ajassa ehdi edes paskalle.
Lakkoilkaa rauhassa, Putinin pussiin pelaajat. Hallitus ei tule taipumaan .Pian teillä ei ole enää työpaikkaa, johon palata. :)
Ei haittaa minua yhtään; olen varakas eläkeläinen.
Sak:n ja Sdp:n kuilinkouristuksia
Kauhukabinetti on saanut lyhyessä ajassa valtavasti tuhoa aikaan ja tahti ainoastaan kiihtyy. Kaiken kukkuraksi naureskellaan sakset kädessä somessa ja myydään hassunhauskoja leikkuulautoja.
Vierailija kirjoitti:
Lakkoilkaa rauhassa, Putinin pussiin pelaajat. Hallitus ei tule taipumaan .Pian teillä ei ole enää työpaikkaa, johon palata. :)
Sinulla ei kohta ole mitään mitä ostaa pienillä neliskulmaisilla p,e,r,s,e,e,npyyhkeilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo persutrolli baaritiskiltä, halpaa kaljaa edessä, viimeiset eurot menossa.
Kun hallitus aanoo että mistään ei tingitä, sanoo toinen osapuoli samaa.
Vassarit ovat jääneet tunkkaiselle 70-luvulle. Omaa oksaansa sahaavat ressukat - työpaikat menevät alta.
- kokoomuslainen
Vierailija kirjoitti:
Satamat sippiin, saatana!
Laittakaa ihan rauhassa. Katsotaan vuoden päästä monellako teistä on vielä työpaikka tallella. Porvari ja porvarin lompsa kyllä kestävät.
Vierailija kirjoitti:
Nyt gallonat täyteen polttoainetta, että pääsette töihin tienaamaan rahaa polttoaineeseen.
Eli otetaan vähän vajaa 4 litraa täyteen et pääsevät tienaamaan
Jos lakot ei riitä niin sitten alkaa mellakat.
Kuukauden lakko ja Venäjän onkin sen jälkeen helppo vallata Suomi. Kiitos ay-liike, saman teitte 1918.
Vierailija kirjoitti:
Kauhukabinetti on saanut lyhyessä ajassa valtavasti tuhoa aikaan ja tahti ainoastaan kiihtyy. Kaiken kukkuraksi naureskellaan sakset kädessä somessa ja myydään hassunhauskoja leikkuulautoja.
Menee täysin Moskovan käsikirjoituksen mukaan. Emme tarvitse enää vihollista, kun tuhoamme maamme itse hallituksesta käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei kohta ole mitään mitä ostaa pienillä neliskulmaisilla p,e,r,s,e,e,npyyhkeilläsi.
Sori, minulla on erinomainen terveys ja mm. asunto etelässä. Sinulla ei taida olla muuta kuin katkeruutesi? :)
Kyllä lakkoilemalla pitää saada ilmaista mielipiteitä, jos hallitus on tyhmä.
Ay-liike saattaa olla nyt matkansa päässä, kun tavalliset kansalaiset joutuvat kärsimään sen toimista enemmän kuin hallituksen leikkauksista. Kohta meillä ei ole yleissitovuutta, kun väki eroaa kilvan liitosta ja menee A-kassan jäseniksi. Ilman muuta Suomen kilpailukyky kannattaa romuttaa.