Käsittääkö miehet kuinka paljon vaivaa pitää nähdä baari lookiin
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla kärpäsenä katossa kun mies aamulla näkee kun tää maski on pesty pois 😅 tokihan näin paljon panostava nukkuu meikit naamassa.
Kuka nykyään edes vaivautuu toisten syyhyisiin sänkyihin ?+taudit.
Aika moni vaivautuu. Silleenhän ne tauditkin tarttuu. Suomessa vieläpä aika yleistä että hetken tullen ihmetellään että mitä ehkäisyä tässä tarvitaan, paljaalla vaan..
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tehdä joku baarilook. Menee sinne luonnollisena, niin ei toisen tarvise säikähtää, kun meikittömänä näkee sitten.
Tämä. Mä käytän meikkiä saman verran baarissa kuin töissäkin. Laittautuminen 30 min, sisältäen suihku, meikki, pukeutuminen ja hiukset. Paitsi jos pähkäilee enemmän vaatteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla kärpäsenä katossa kun mies aamulla näkee kun tää maski on pesty pois 😅 tokihan näin paljon panostava nukkuu meikit naamassa.
Pyh ja pah. Tuo nainenhan on todella nätti ilman meikkiäkin eikä tuo meikki edes tee hänestä aivan eri ihmisen näköistä.
Naturellissa hänessä ei ole mitään vikaa, en kirjoittanut niin. Ero vaan on silmiinpistävä: poskipäät saatu meikillä korkealle, leukalinja on pidempi ja nenä kapeampi, huulet piirretty eri muotoon, silmistä ja tekoripsistä nyt puhumattakaan. Ja ei, meikkauksessakaan ei ole mitään vikaa mutta eihän häntä tunnista edes samaksi ihmiseksi. Olisi mielenkiintoista saada kuulla menisikö meikkattuna läpi meikkaamattoman passilla tarkastuksesta läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti, jos tuo meikattu versio tulee vastaan niin mies ei tajua, että hei tällä naisella on meikkiä?? Se ei ehkä näytä samalta ilman kilon pakkelikerrosta. Miten se on huijausta aamulla, jos se on noin ilmiselvää illalla? Vai luuleeko joku mies, että nainen ilman meikkiä näyttää tuolta?
Vierailija kirjoitti:
En käsitä.
Mua kyllä enemmänkin viehättää naapurintyttölook. Paljonko siihen täytyy nähdä vaivaa?
Kolme varttia riittää ja siihen kuuluu kaikki toimet: suihku hiustenpesuineen, ihon ja vartalon kosteutus voiteilla, hiusten kuivaus ja muotoilu, kevyt meikki ja pukeutuminen - valmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyh ja pah. Tuo nainenhan on todella nätti ilman meikkiäkin eikä tuo meikki edes tee hänestä aivan eri ihmisen näköistä.
Naturellissa hänessä ei ole mitään vikaa, en kirjoittanut niin. Ero vaan on silmiinpistävä: poskipäät saatu meikillä korkealle, leukalinja on pidempi ja nenä kapeampi, huulet piirretty eri muotoon, silmistä ja tekoripsistä nyt puhumattakaan. Ja ei, meikkauksessakaan ei ole mitään vikaa mutta eihän häntä tunnista edes samaksi ihmiseksi. Olisi mielenkiintoista saada kuulla menisikö meikkattuna läpi meikkaamattoman pass
Meikattu versio näyttää siltä, että kuva on lopulta viimeistelty jotain filtterillä.
Mulla menee eniten aikaa hiusten laiton kanssa. Meikkiin noin vartti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naturellissa hänessä ei ole mitään vikaa, en kirjoittanut niin. Ero vaan on silmiinpistävä: poskipäät saatu meikillä korkealle, leukalinja on pidempi ja nenä kapeampi, huulet piirretty eri muotoon, silmistä ja tekoripsistä nyt puhumattakaan. Ja ei, meikkauksessakaan ei ole mitään vikaa mutta eihän häntä tunnista edes samaksi ihmiseksi. Olisi mielenkiintoista saada kuu
Nimenomaan näyttää filtteröidyltä.
Hiuksiin saa helposti menemään vartin. Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä.
Mua kyllä enemmänkin viehättää naapurintyttölook. Paljonko siihen täytyy nähdä vaivaa?
Enemmän kuin uskoisit.
Siihen nudemeikkiin menee ihan yhtä kauan. Te äijät luulette että se on luonnollinen ulkonäkö. Hah.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä.
En minäkään käsitä eikä edes kiinnosta. Toihan ei ole muutenkaan miesten ongelma. Naapurintyttölookki viehättää paljon paljon enemmän.