Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittääkö miehet kuinka paljon vaivaa pitää nähdä baari lookiin

Vierailija
07.03.2024 |

Ei käsitä. 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanet meikeillä tehtyä itsepetosta? Aamupesulta kun neiti palaa, niin kuka helvetti tuo on?

Työkaverini tuleva puoliso oli aikoinaan ilahtunut, kun työkaverini ulkonäkö oli ollut tunnistettava vielä aamullakin. Työkaverini oli ihmetellyt millaisia tyyppejä mies oli aikaisemmin tapaillut. 

Vierailija
22/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videon nainen näyttää meikatulta kauas. Pitäisi olla selvä että on erinäköinen kuin kilo meikkiä kasvoissa. Eikö meikkiä muka huomaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi päissään mies kyllä saa naisen iskettyä vaikka verkkareissa.

Vierailija
24/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin olla kärpäsenä katossa kun mies aamulla näkee kun tää maski on pesty pois 😅 tokihan näin paljon panostava nukkuu meikit naamassa.

Vierailija
25/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkelit naamaan ja tunika ruhon päälle ,siinä menee se vartti vs. miehet pumppaa rautaa salilla  monta kertaa viikossa pari tuntia kerrallaan vuosikaudet.

Vierailija
27/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä.

Mua kyllä enemmänkin viehättää naapurintyttölook. Paljonko siihen täytyy nähdä vaivaa?

Joopajoo :D

Olin joku aika sitten kaverini kanssa baarissa ja hän oli ihan viimeisen päälle tällätty, asuna törkeän lyhyt hame ja korsettitoppi, josta rinnat puristuivat osittain esiin.

Mulla oli vain vähän ripsiväriä, silmälasit ja asiallinen kukkamekko.

Arvaapa kummalla oli vientiä ja kumpi meistä on parisuhteessa? (Vinkki: En minä)

Vierailija
28/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomaan yhdeltä näkemältä että videon naisella on kunnon kerros pakkelia. Ei kai se yllätys voi olla? 

Vierailija
29/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisethan ovat kivenkovaan väittäneet, etteivät laittaudu miesten takia...

Maailman suurin vale. Lisäksi monet kilpailevat myös toisia naisia vastaan sotameikeillään.

Vierailija
30/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin olla kärpäsenä katossa kun mies aamulla näkee kun tää maski on pesty pois 😅 tokihan näin paljon panostava nukkuu meikit naamassa.

Noissa meikittömissä kasvoissa ei kyllä ole yhtään mitään vikaa. 

Vierailija
31/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen voi juoda kauniiksi.

Vierailija
32/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras kirjoitti:

Olin joku aika sitten kaverini kanssa baarissa ja hän oli ihan viimeisen päälle tällätty, asuna törkeän lyhyt hame ja korsettitoppi, josta rinnat puristuivat osittain esiin.

Arvaapa kummalla oli vientiä ja kumpi meistä on parisuhteessa? (Vinkki: En minä)

Mulla oli farkut ja siisti paita. Ei meikkiä. Olen parisuhteessa.

Tuskin on vika sun vaatteissa.

Vierailija
33/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta voit meikata vähemmänkin, mutta todennäköisesti paljon meikkaavat naiset kiinnostuvat sen sijaan paljon suosituista miehistä.

Vierailija
34/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä.

Mua kyllä enemmänkin viehättää naapurintyttölook. Paljonko siihen täytyy nähdä vaivaa?

Halvan näköistä naista on aina helpompi lähestyä vonkausmielessä. Miksi ihmeessä kukaan haluaa vilauttaa alapäätään ja rintojaan tarkoituksella?

Vierailija
35/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanet meikeillä tehtyä itsepetosta? Aamupesulta kun neiti palaa, niin kuka helvetti tuo on?

Työkaverini tuleva puoliso oli aikoinaan ilahtunut, kun työkaverini ulkonäkö oli ollut tunnistettava vielä aamullakin. Työkaverini oli ihmetellyt millaisia tyyppejä mies oli aikaisemmin tapaillut. 

Näyttää aamulla ihan eri henkilöltä. Kaikki on feikkiä. Täytyy lähteä kotiin ennen kuin sammuu tai krapula iskee.

Vierailija
36/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä.

Sun iässäs se vaihtunut jo naapurinmummulookiin.

Kello käy myös sinulle ja nopeasti on käynytkin, kun näytät 20 vuotta ikääs vanhemmalta.

Vierailija
37/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nykyään edes vaivautuu toisten syyhyisiin sänkyihin ?+taudit.

Vierailija
38/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa meikittömissä kasvoissa ei kyllä ole yhtään mitään vikaa. 

No ei todellakaan ole, en sitä tarkoittanutkaan! Mutta onhan ero nyt ihan jäätävä enkä ymmärrä miksi peittää ja muokata kasvonpiirteitään ihan uuteen uskoon. Ei näytä samalta ihmiseltä lainkaan .

Vierailija
39/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies on varmasti joutunut odottamaan "ikuisuuden", kun nainen meikkaa, laittaa hiuksia ja valitsee vaatteita. Ja itse kyllä arvostan asiaa.

Vierailija
40/53 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä.

Halvan näköistä naista on aina helpompi lähestyä vonkausmielessä. Miksi ihmeessä kukaan haluaa vilauttaa alapäätään ja rintojaan tarkoituksella?

Eli baarissa se naapurintyttölook ei sitten viehätäkään? Eikö tän koko keskustelun aihe ollut baarimeikki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän