Käsittääkö miehet kuinka paljon vaivaa pitää nähdä baari lookiin
Kommentit (53)
Videon nainen näyttää meikatulta kauas. Pitäisi olla selvä että on erinäköinen kuin kilo meikkiä kasvoissa. Eikö meikkiä muka huomaa?
Alkoholi päissään mies kyllä saa naisen iskettyä vaikka verkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla kärpäsenä katossa kun mies aamulla näkee kun tää maski on pesty pois 😅 tokihan näin paljon panostava nukkuu meikit naamassa.
No pakkelit naamaan ja tunika ruhon päälle ,siinä menee se vartti vs. miehet pumppaa rautaa salilla monta kertaa viikossa pari tuntia kerrallaan vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä.
Mua kyllä enemmänkin viehättää naapurintyttölook. Paljonko siihen täytyy nähdä vaivaa?
Joopajoo :D
Olin joku aika sitten kaverini kanssa baarissa ja hän oli ihan viimeisen päälle tällätty, asuna törkeän lyhyt hame ja korsettitoppi, josta rinnat puristuivat osittain esiin.
Mulla oli vain vähän ripsiväriä, silmälasit ja asiallinen kukkamekko.
Arvaapa kummalla oli vientiä ja kumpi meistä on parisuhteessa? (Vinkki: En minä)
Mä huomaan yhdeltä näkemältä että videon naisella on kunnon kerros pakkelia. Ei kai se yllätys voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Mutta naisethan ovat kivenkovaan väittäneet, etteivät laittaudu miesten takia...
Maailman suurin vale. Lisäksi monet kilpailevat myös toisia naisia vastaan sotameikeillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla kärpäsenä katossa kun mies aamulla näkee kun tää maski on pesty pois 😅 tokihan näin paljon panostava nukkuu meikit naamassa.
Noissa meikittömissä kasvoissa ei kyllä ole yhtään mitään vikaa.
Vieras kirjoitti:
Olin joku aika sitten kaverini kanssa baarissa ja hän oli ihan viimeisen päälle tällätty, asuna törkeän lyhyt hame ja korsettitoppi, josta rinnat puristuivat osittain esiin.
Arvaapa kummalla oli vientiä ja kumpi meistä on parisuhteessa? (Vinkki: En minä)
Mulla oli farkut ja siisti paita. Ei meikkiä. Olen parisuhteessa.
Tuskin on vika sun vaatteissa.
Minun puolesta voit meikata vähemmänkin, mutta todennäköisesti paljon meikkaavat naiset kiinnostuvat sen sijaan paljon suosituista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä.
Mua kyllä enemmänkin viehättää naapurintyttölook. Paljonko siihen täytyy nähdä vaivaa?
Halvan näköistä naista on aina helpompi lähestyä vonkausmielessä. Miksi ihmeessä kukaan haluaa vilauttaa alapäätään ja rintojaan tarkoituksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet meikeillä tehtyä itsepetosta? Aamupesulta kun neiti palaa, niin kuka helvetti tuo on?
Työkaverini tuleva puoliso oli aikoinaan ilahtunut, kun työkaverini ulkonäkö oli ollut tunnistettava vielä aamullakin. Työkaverini oli ihmetellyt millaisia tyyppejä mies oli aikaisemmin tapaillut.
Näyttää aamulla ihan eri henkilöltä. Kaikki on feikkiä. Täytyy lähteä kotiin ennen kuin sammuu tai krapula iskee.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä.
Sun iässäs se vaihtunut jo naapurinmummulookiin.
Kello käy myös sinulle ja nopeasti on käynytkin, kun näytät 20 vuotta ikääs vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nykyään edes vaivautuu toisten syyhyisiin sänkyihin ?+taudit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa meikittömissä kasvoissa ei kyllä ole yhtään mitään vikaa.
No ei todellakaan ole, en sitä tarkoittanutkaan! Mutta onhan ero nyt ihan jäätävä enkä ymmärrä miksi peittää ja muokata kasvonpiirteitään ihan uuteen uskoon. Ei näytä samalta ihmiseltä lainkaan .
Jokainen mies on varmasti joutunut odottamaan "ikuisuuden", kun nainen meikkaa, laittaa hiuksia ja valitsee vaatteita. Ja itse kyllä arvostan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä.
Halvan näköistä naista on aina helpompi lähestyä vonkausmielessä. Miksi ihmeessä kukaan haluaa vilauttaa alapäätään ja rintojaan tarkoituksella?
Eli baarissa se naapurintyttölook ei sitten viehätäkään? Eikö tän koko keskustelun aihe ollut baarimeikki?
Työkaverini tuleva puoliso oli aikoinaan ilahtunut, kun työkaverini ulkonäkö oli ollut tunnistettava vielä aamullakin. Työkaverini oli ihmetellyt millaisia tyyppejä mies oli aikaisemmin tapaillut.