Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolla miesystävä

Vierailija
07.03.2024 |

Ihan täysin luvalla, jopa toiveeni.

Tästä ei olla hiiskuttu kenellekään.

Yhdestä kauniista vaimosta riittää kahdellekin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana mies. Ja kyllähän meistä naisista riittää useammallekin, jos vaimostasi tuntuu siltä, että yksi lisämies ei riitä.

Vierailija
2/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vaimot ei saa koskaan liikaa hyvää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa itselläkin tuollainen mies.

Mielelläni soisin hänelle saman. 

Vierailija
4/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun haluni olla vain vaimoni kanssa mutta vaimolla saa olla menoja ystävänsä kanssa.

Kotitöitä silläaikaa

Vierailija
5/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvaasi pumppaa joku isolla jurmukyrvällä

Vierailija
6/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tuollaista. Haluan läheisen yhteyden vaimoon. Ei siihen jotain ulkopuolista tarvita. Minä haluan meistä enemmän seksiäkin, joten seksi jossain muualla olisi minulta pois. En saisi tuollaisesta mitään, menettäisin vain.

Vierailija
7/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. 

Vierailija
8/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Nuoria tyttöjä on vähemmän kuin poikia, ja yhä useampi ei suostu poljettavaksi ollenkaan. Samaa muijaa käyttää siis useampi.

Vierailija
9/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mulle kolme tai neljä vaimoa? Ekan heitin sekundana tienpäälle. 

Vierailija
10/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvis nainen toista miestä jos ap kykenisi kunnon seksiin. Onneksi saa sitä muualta. Rakastuvat ja voivat jatkaa kahdestaan ilman luuseriseksiä.

Vierailija
11/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä itsetunnolla oleva mies uskaltaa lainata rouvaansa !

Vierailija
12/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, että vaimosikin saa kunnon seksiä. Sinä et ilmeisestikään kykene sitä vaimollesi tarjoamaan. Ja saathan sinä sitten puhdistaa pillun ja siinä samassa runkata itsellesi orkun. Win-win tilanne siis.

Mun ei tarvitse panettaa puolisoani toisilla miehillä. Hoidan sen homman ihan itse. On miehiä ja sitten on aisureita.

Vierailija
13/34 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä nössöjä tulee?? Ennen mies vastasi perheensä tarpeista, vaimonkin! Nyt on hienoa ulkoistaa kaikki jutut muille, nussiminenkin!

Vierailija
14/34 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä nössöjä tulee?? Ennen mies vastasi perheensä tarpeista, vaimonkin! Nyt on hienoa ulkoistaa kaikki jutut muille, nussiminenkin!

Suomalaiset haluaa vähemmän seksiä kuin ennen ja testosteronitasot on laskussa. Enemmän beta-miehiä, vähemmän alfoja.

Vierailija
15/34 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on muutama miesystävä, mutta mieheni ei tiedä heistä. Miehellänikin saattaa olla naisystävä, josta en tiedä.

Mieheni on sitä mieltä, ettei se järvi soutamalla kulu, joten nautin todella paljon siitä, kun levitän reiteni miesystävilleni ja tunnen heidän kielensä ahnehtimassa turpeaa ja kostunutta pilluani. Yleensä lähden tapaamisista pillu hyvin kirnuttuna ja siemeniä täynnä.

Vierailija
16/34 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset haluaa vähemmän seksiä kuin ennen ja testosteronitasot on laskussa. Enemmän beta-miehiä, vähemmän alfoja.

Alfojen ei pitänyt osallistua nussimiseen ja panemiseen vaan toimia ainoastaan laumanjohtajana, luin täältä tällä viikolla. 

Vierailija
17/34 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on muutama miesystävä, mutta mieheni ei tiedä heistä. Miehellänikin saattaa olla naisystävä, josta en tiedä.

Mieheni on sitä mieltä, ettei se järvi soutamalla kulu, joten nautin todella paljon siitä, kun levitän reiteni miesystävilleni ja tunnen heidän kielensä ahnehtimassa turpeaa ja kostunutta pilluani. Yleensä lähden tapaamisista pillu hyvin kirnuttuna ja siemeniä täynnä.

Taidat olla erilainen homppeli kun luulet olevasi nainen!! Naiset eivät tarinoi pillun kirnuamisesta!

Vierailija
18/34 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän tutkimuksen mukaan testot on laskussa, mutta silti ihan riittävällä tasolla, vaikkapa nussimiseen!! Eli kyllä vika on jossain muualla!!

Vierailija
19/34 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sanonut jo vuosia sitten rouvalle, että jos kotona ei saa tarpeeksi tai haluaa kokeilla erilaista, niin on vapaa kokeilemaan muitakin, kunhan se ei ole minulta pois.

Vielä ei ole tarttunut tilaisuuteen, mutta selvästi ajatus on jäänyt muhimaan. Kokeilee jos haluaa, en pakota tai painosta, enkä myöskään kiellä. 

Vierailija
20/34 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sanonut jo vuosia sitten rouvalle, että jos kotona ei saa tarpeeksi tai haluaa kokeilla erilaista, niin on vapaa kokeilemaan muitakin, kunhan se ei ole minulta pois.

Vielä ei ole tarttunut tilaisuuteen, mutta selvästi ajatus on jäänyt muhimaan. Kokeilee jos haluaa, en pakota tai painosta, enkä myöskään kiellä. 

Sama täällä. Vaimo tietää että eroa en ota mikäli vaimo käy vieraan miehen pantavana. Se voisi jopa virkistää meidän seksielämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän