Miksi miehet eivät tule enää iskemään missään?
Yökerhossa, baarissa, ravintolassa, kuntosalilla... ihan itsekseen saa olla. Alkaa tämä sinkkuna oleminen jo tympimään. :( Miksi ette miehet tule enää iskemään missään?
Kommentit (313)
Itse vuosi sitten lähestyin baarissa mielenkiintoista miestä, kun yritin mennä jutulle niin hän vaan puuskahti "Ei, kiitos todellakkaan!". Itse olen kolmekymppinen nainen ja vaikeaa löytää miestä.
Täydellisen rakkauden kaavaan kuuluu kolme osatekiijää: läheisyys, sitoutuminen ja intohimo. Ystävyyyden muotoisessa rakkaudessa koetaan läheisyyttä ja lämpöä toista kohtaan, muttta ei intohimoa eikä pitemmän ajan sitoutumista. Kumppanirakkaudesssa ollaan läheisiä ja sitoutuneita, muttta ilman intohimoa. Näin sattaa käydä pitkään jatkuneissa liitoissa, joissa kiintymys kumppaniin on suuri, mutta seksuaalinen vetovoima on himmennyt. Täydellisessä rakkaussuhteeessa yhdistyvät kaikki kolme rakkauden osatekijää. Tällaisessa suhteessa puolisot haluavat toisiaan seksuaalisesti vuodesta toiseen, tietävät olevansa pitkällä tähtäimelllä onnelliisimpia juuri kumppaninsa kanssa ja osaavat selvittää eteeensä tulevat ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulisi?!? Eiköhän miehille ole jo käynyt selväksi naisten voimaantuminen, miehiä ei tarvita kuin spermanluovuttajiksi itsellisten naisten hedelmöityshoitoihin. Ehkä se on hyväkin, molemmat sukupuolet saavat elää juuri sellaisen elämän kuin haluavat. Jotkut miehet tosin hakevat ulkomailta normaalin naisen vaimokseen. Tällaisten kunnon naisten "valmistus" on loppunut jo aikoja sitten, säälin miehiä.
Onko niitä normaaleja naisia nyt vai ei? Vai oliko tarkoitus taas solvata vain suomalaisia naisia? Suomalaiset naiset ovat mitä ovat, koska suomalaiset miehet ovat käyttäytyneet kusipäisesti heitä kohtaan sukupolvien ajan ja tämän ovat hiljaisesti hyväksyneet myös naiset. Häiriköintiä ja ahdistelua, vittuilua, haukumista, halventamista. Ennen livenä, nyt somessakin. Etenkin tällä palstalla. On vaan hyvä että asiat muuttuvat ja nuoret tuntevat arvonsa eivätkä hyväksy paskaa.
Miehet ovat erittäin huonoja huomaamaan naisten hienovaraisia vihjailuita. Sokea Reettakin huomaisi vihjailut, mutta ei normaali mies.
Emmää jaksa enkä viitsi. Ja mitä iloa olis muka jostain naisesta miehen elämässä? Kyselevät tyhmiä, haittaa harrastuksia ja kaiken lisäksi kallis ylläpitää. Ja kyllä mä osaan tyhjentää pussit ihan itsekin. Pyh. Aivan yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Itse vuosi sitten lähestyin baarissa mielenkiintoista miestä, kun yritin mennä jutulle niin hän vaan puuskahti "Ei, kiitos todellakkaan!". Itse olen kolmekymppinen nainen ja vaikeaa löytää miestä.
No voi hellanlettas. Sait kokea sen mitä monikin mies kokee.
Onko nämä meetoota itkevät miehet todella sitä mieltä että naisia pitäisi saada kohdella miten vain, kopeloida ja klähmiä ja hyväksikäyttää ilman seuraamuksia?
Naisen kohteleminen ihmisenä ei ole ilmeisesti heille mahdollista?
Kävisikö isku suoraan ohimolle?
Vierailija kirjoitti:
Surullista luettavaa jälleen kerran. Mitä se kertoo miesten käytöksestä naisia kohtaan kun heille näyttää olevan täysin käsittämätöntä se mistä huomaa, että nainen on suostuvainen? Koska sitähän tämä "mies ei voi enää edes puhua naisille" ja "seksiin tarvitaan lupalappu" puhe on. Nämä miehet eivät siis selvästikään ole ikinä kohdanneet suostuvaista ja halukasta naista. Mistä herääkin kysymys, että mitä he ovat tehneet aiemmissa intiimeissä suhteissaan. Kyse on siis ollut suoraan sanottuna siitä, että he ovat pakottaneet tai painostaneet naisen seksiin tai kumppani on vain alistunut siihen vaikka ei ole halunnut yhtään. Näinhän se on, jos näiden mielestä ei yhtään voi tietää onko suostumusta ja koko ajan on ahdistelu- tai raiskaussyyte uhkana.
Jos et todellakaan tiedä mikä on suostumus ja mistä sen tietää, niin silloin on vain hyvä ettet enää lähesty naisia.
Kun ei toinen ihminen voi tietää mitä toisen pään sisällä on. Kun epämieluinen lähestyminen on kriminalisoitu niin siinä on vaarassa saada rikosrekisterin jos lähestyy naista. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä meetoota itkevät miehet todella sitä mieltä että naisia pitäisi saada kohdella miten vain, kopeloida ja klähmiä ja hyväksikäyttää ilman seuraamuksia?
Naisen kohteleminen ihmisenä ei ole ilmeisesti heille mahdollista?
Eivät ole, vaan ovat sitä mieltä että naisten lähestyminen on vaarallista koska epämieluisat lähestymiset on kriminalisoitu eikä voi mitenkään tietää etukäteen onko mieluisa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulisi?!? Eiköhän miehille ole jo käynyt selväksi naisten voimaantuminen, miehiä ei tarvita kuin spermanluovuttajiksi itsellisten naisten hedelmöityshoitoihin. Ehkä se on hyväkin, molemmat sukupuolet saavat elää juuri sellaisen elämän kuin haluavat. Jotkut miehet tosin hakevat ulkomailta normaalin naisen vaimokseen. Tällaisten kunnon naisten "valmistus" on loppunut jo aikoja sitten, säälin miehiä.
Onko niitä normaaleja naisia nyt vai ei? Vai oliko tarkoitus taas solvata vain suomalaisia naisia? Suomalaiset naiset ovat mitä ovat, koska suomalaiset miehet ovat käyttäytyneet kusipäisesti heitä kohtaan sukupolvien ajan ja tämän ovat hiljaisesti hyväksyneet myös naiset. Häiriköintiä ja ahdistelua, vittuilua, haukumista, halventamista. Ennen livenä, nyt somessakin. Etenkin tällä palstalla. On vaan hyvä että asiat muuttuvat ja nuoret tuntevat arvonsa eivätkä hyvä
Siis naiset ovat täysin miesten muovailtavissa? Ok, aikamoinen sovinisti taidat olla.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli lavatansseja missä oli helppo tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Nyt ei niitäkään juuri järjestetä.
Oletpa tietämätön, katopa kuule www.tanssi.net sivusto, niin on niin paljon tanssipaikkoja, että sinä et niitä kaikkia kiertää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Surullista luettavaa jälleen kerran. Mitä se kertoo miesten käytöksestä naisia kohtaan kun heille näyttää olevan täysin käsittämätöntä se mistä huomaa, että nainen on suostuvainen? Koska sitähän tämä "mies ei voi enää edes puhua naisille" ja "seksiin tarvitaan lupalappu" puhe on. Nämä miehet eivät siis selvästikään ole ikinä kohdanneet suostuvaista ja halukasta naista. Mistä herääkin kysymys, että mitä he ovat tehneet aiemmissa intiimeissä suhteissaan. Kyse on siis ollut suoraan sanottuna siitä, että he ovat pakottaneet tai painostaneet naisen seksiin tai kumppani on vain alistunut siihen vaikka ei ole halunnut yhtään. Näinhän se on, jos näiden mielestä ei yhtään voi tietää onko suostumusta ja koko ajan on ahdistelu- tai raiskaussyyte uhkana.
Jos et todellakaan tiedä mikä on suostumus ja mistä sen tietää, niin silloin on vain hyvä ettet enää lähesty naisia.
Se lupalappu puhe on sitä, että te naiset pukeudutte provosoivasti. Jos haluatte että mies ei lähesty, niin muuttakaa pukeutuminen normaaliksi. Miksi helvetissä pitää olla minihame, saumasukat, korkkarit ja kaula-aukosta tissit tipahtamaisillaan. Normaali miehellä alkaa seisomaan teidän pukeutumisenne vuoksi. Joten mies ikäänkuin kieltää naiset itseltään jo ennen heidän näkemistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hellanlettas. Sait kokea sen mitä monikin mies kokee.
Kuule kolmekymppinen nainen, laita profiili johonkin seuranhakupalstalle ja toivomusikäraja miehelle 30-70 , eikä suuria vaatimuksia, saat vastauksia ihan niin paljon kuin haluat
Tämä. Missään ei mitään kontaktia. Tosin oon myös nuorempana ollut joskus silleen et en oo tajunnut sillä hetkellä jotain iskuyritystä vaikka on ollut päivänselvä 😂 Nyt ei isketä sitäkään vähää kun oon koko ajan vaan töissä tai kotona nukkumassa, koska niin rankat työviikot 🤔 Yksin tällä tapaa jää satavarmasti.
N32
Päästäiskö tässä keskustelussa jo eteenpäin? Suomalaisten naisten hirvittävyys ja metoo on jo käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä normaaleja naisia nyt vai ei? Vai oliko tarkoitus taas solvata vain suomalaisia naisia? Suomalaiset naiset ovat mitä ovat, koska suomalaiset miehet ovat käyttäytyneet kusipäisesti heitä kohtaan sukupolvien ajan ja tämän ovat hiljaisesti hyväksyneet myös naiset. Häiriköintiä ja ahdistelua, vittuilua, haukumista, halventamista. Ennen livenä, nyt somessakin. Etenkin tällä palstalla. On vaan hyvä että asiat muuttuvat ja nuoret tuntevat arvonsa eivätkä hyvä
Ite olet täällä haukkumassa sekä suomalaiset naiset että miehet.
Toki on hyvä että ajat muuttuu, siinä olen samaa mieltä.
Ei minua mikään meetoo haittaa. Osaan kyllä itse tehdä eron hyväksytystä lähestymisestä häirintään. Se vain , että pakkien todennäköisyys on se sata ja sitä ei enää jaksa kokea.