Käytätkö meikkivoidetta?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän, mutta en joka päivä. Silloin kun olen enemmän ihmisten ilmoilla, esim. menen työpaikalleni, syömään, leffaan jne. Ihan tavallisille kauppareissulle en laita yleensä meikkiä. Minulla on myös couperosaa ihossa ja sitä haluan välillä vähän peittää. Minulla tosi kuiva iho, joten pitää olla aika tarkka siitä millainen meikkivoide on, eli sellainen tosi hoitava ja kirkastava ja niitä on muuten aika harvassa.
Laita ihonhoito kuntoon, niin ei ole niin tarkkaa meikkivoiteen kanssa.
Oletkohan ilkeä, tyhmä vai tietämätön? Vai kaikkia edellä mainittuja?
T. Eri, geeniensä ansiosta iho-ongelmaton kosmetologi/meikkaaja-maskeeraaja
Kokemusasiantuntija. Ei ole hilseilyä tai pintakuivuutta enää, kun etsin omalle iholleni sopivat tuotteet. Sitä ennen luulin, että ihoni nyt vaan on tyypiltään kuiva eikä sille voi muuta kuin perusvoiteella yrittää pitää edes jossain kunnossa.
En, koska en ole löytänyt sopivaa.
Moni lähinnä korostaa ihon huonoutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin jos löytyisi sopiva voide. Häpeän huonoa ihoani ja ihmisten tuijotus on masentavaa.
Minkälaista tuotetta kaipaat?
Peittävää meikkivoidetta mikä pysyy siistinä eikä ole jo tunnin päästä muuttunut likaisen ruskeaksi joka oikein korostaa huonoa ihoa.
Asiaa hipoen... Ostin testiin yleisesti hyvänä pidetyn Estee Lauderin Double Wearin, mutta koska edelliset meikkivoiteeni ovat aina tummuneet naamalla nopeasti niin otin tuosta astetta vaaleamman sävyn. Se ei sitten kuitenkaan ollenkaan tummu ihollani, joten piti ostaa toinen pullo tummempaa jotta saan sekoitettua oikean värisävyn.
Eli Estee Lauder voisi olla kokeilemisen arvoinen sinulle kun se ei tummu
JOo, minäkään en sitä enää toista (tai kolmatta) kertaa osta, mutta sanoin vaan tuosta syystä että se ei tummu päivän mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin jos löytyisi sopiva voide. Häpeän huonoa ihoani ja ihmisten tuijotus on masentavaa.
Minkälaista tuotetta kaipaat?
Peittävää meikkivoidetta mikä pysyy siistinä eikä ole jo tunnin päästä muuttunut likaisen ruskeaksi joka oikein korostaa huonoa ihoa.
Asiaa hipoen... Ostin testiin yleisesti hyvänä pidetyn Estee Lauderin Double Wearin, mutta koska edelliset meikkivoiteeni ovat aina tummuneet naamalla nopeasti niin otin tuosta astetta vaaleamman sävyn. Se ei sitten kuitenkaan ollenkaan tummu ihollani, joten piti ostaa toinen pullo tummempaa jotta saan sekoitettua oikean värisävyn.
Eli Estee Lauder voisi olla kokeilemisen arvoinen sinulle kun se ei tummu
Oletko kokeillut Maybelline New York Foundation Dream Radiant Liquid meikkivoidetta? Se toimii mulla, on vaalea ja pysyy suht siistinä. Hinta-laatu on hyvä.
Kyllä käytän, joka päivä. Nyt käytössäni on Madaran Skin Equal Soft Glow, ja se on ihan huippu tuote! Minulla on kyllä muutenkin hyvä iho, eli pakottavaa tarvetta meikkivoiteelle ei ole, mutta tuolla voiteella ihosta saa tosi ihanan näköisen.
Vierailija kirjoitti:
Käytän, koska käyttämässäni on uv-suoja. Aurinkorasvat ovat liian rasvaisia ja jäävät kiiltelemään vaikka olisivatkin kasvoille tarkoitettuja.
Vichyn aurinkovoide 50-suojakertoimella jättää naaman mattapintaiseksi, joten se korvaa minulla meikkivoiteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä enkä muitakaan tököttejä. Pesen vedellä ja laitan tarvittaessa sipaisun hajusteetonta perusvoidetta kuivimpiin kohtiin. Ikää 67 eikä vielä ryppyjä ja ihmiset kehuu mun kuulasta ihoa.
69 olen minä enkä koskaan ole opetellut meikkaamaan. Ainoat mitä käytän on päivä- ja yövoide.
Minulla on hyvä iho eikä se kaipaa mitään ylimääräistä.
Yleensä tuossa iässä alkaa olla aika väritön ja mitäänsanomaton iho ja tukka. Mielestäni meikkaus silloin tällöin piristää kummasti. Ainakin kulmakarvat kannattaa laitattaa kuntoon (nypintä ja väri), se nostaa ilmettä paljon.
Ehkä kerran kuussa. Sekoitan siihen kosteusvoidetta. Meikkaan harvoin, kun en viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän, mutta en joka päivä. Silloin kun olen enemmän ihmisten ilmoilla, esim. menen työpaikalleni, syömään, leffaan jne. Ihan tavallisille kauppareissulle en laita yleensä meikkiä. Minulla on myös couperosaa ihossa ja sitä haluan välillä vähän peittää. Minulla tosi kuiva iho, joten pitää olla aika tarkka siitä millainen meikkivoide on, eli sellainen tosi hoitava ja kirkastava ja niitä on muuten aika harvassa.
Laita ihonhoito kuntoon, niin ei ole niin tarkkaa meikkivoiteen kanssa.
Oletkohan ilkeä, tyhmä vai tietämätön? Vai kaikkia edellä mainittuja?
T. Eri, geeniensä ansiosta iho-ongelmaton kosmetologi/meikkaaja-maskeeraaja
Kokemusasiantuntija. Ei ole hilseilyä tai pintakuivuutta enää, kun etsin o
Eikös siihen kokemusasiantuntijuuteen kuulu ohjenuora siitä ettei pelkkien omien kokemustensa pohjalta kuvittele muiden haasteiden olevan identtisiä omien ongelmien kanssa? Ja koitetaan näin välttää ylemmyydentuntoista neuvojen latelua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käytän, joka päivä. Nyt käytössäni on Madaran Skin Equal Soft Glow, ja se on ihan huippu tuote! Minulla on kyllä muutenkin hyvä iho, eli pakottavaa tarvetta meikkivoiteelle ei ole, mutta tuolla voiteella ihosta saa tosi ihanan näköisen.
Tämä on ihana, mutta harmillisesti rasvoittuvalle iholle liian öljyinen. Madaran Skinonym voisi olla myös kokeilemisen arvoinen. Minusta nykyään luonnonkosmetiikan meikkivoiteilla saa parempaa jälkeä kuin synteettisellä.
En meikkaa kuin kerran tai pari viikossa. CC-voidetta käytän. Tarpeeksi ohutta ja aurinkosuoja ja ei näytä naamioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän, koska käyttämässäni on uv-suoja. Aurinkorasvat ovat liian rasvaisia ja jäävät kiiltelemään vaikka olisivatkin kasvoille tarkoitettuja.
Vichyn aurinkovoide 50-suojakertoimella jättää naaman mattapintaiseksi, joten se korvaa minulla meikkivoiteen.
Edullisemmalla pääsee jos Nivea UV Face Sensitive SK50 sopii. Käy jopa kosteusvoiteesta jos on normaali iho. Itse laitan kosteusvoidetta vähän alle. Mattapinta jää, ei tartu karvat eikä anna minkäänlaista pigmenttiä.
En käytä enkä edes puuteria. Mulla on aina ollut tasainen ja tosi hyvä iho.
En. Käytän mineraalimeikkipuuteria.
Double Wear on äärimmäisen mattainen ja hyvin haastava levitettävä ainakin epätasaiselle iholle. Suomesta saatavat vaaleimmat sävyt ovat suurelle osalle myös aivan liian keltaisia, tosin kaikki eivät välitä vaan ovat ihan tyytyväisiä siitä huolimatta.