Käytätkö meikkivoidetta?
Kommentit (55)
En käytä, koska iho on sen verran ok että ei ole pakko, ja koska sen kanssa pitäisi sitten alkaa vääntää varjostuksia ja highlighteja ja poskipunia, jotta tasaväriseksi maalattu naama ei näyttäisi tasapaksulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin jos löytyisi sopiva voide. Häpeän huonoa ihoani ja ihmisten tuijotus on masentavaa.
Minkälaista tuotetta kaipaat?
Peittävää meikkivoidetta mikä pysyy siistinä eikä ole jo tunnin päästä muuttunut likaisen ruskeaksi joka oikein korostaa huonoa ihoa.
Käytän. Sen verran on epätasaisuutta ja punoitusta ihossa, sinivioletit silmänaluset, isot ihohuokoset, rasvoittuva iho eikä mitenkään siropiirteiset kasvot muutenkaan vaan iso nenä, leveät kasvot jne niin käytän kyllä meikkivoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin jos löytyisi sopiva voide. Häpeän huonoa ihoani ja ihmisten tuijotus on masentavaa.
Peittävää meikkivoidetta mikä pysyy siistinä eikä ole jo tunnin päästä muuttunut likaisen ruskeaksi joka oikein korostaa huonoa ihoa.
Asiaa hipoen... Ostin testiin yleisesti hyvänä pidetyn Estee Lauderin Double Wearin, mutta koska edelliset meikkivoiteeni ovat aina tummuneet naamalla nopeasti niin otin tuosta astetta vaaleamman sävyn. Se ei sitten kuitenkaan ollenkaan tummu ihollani, joten piti ostaa toinen pullo tummempaa jotta saan sekoitettua oikean värisävyn.
Eli Estee Lauder voisi olla kokeilemisen arvoinen sinulle kun se ei tummu päivän mittaan ainakaan omalla ihollani.
Vierailija kirjoitti:
En käytä enkä muitakaan tököttejä. Pesen vedellä ja laitan tarvittaessa sipaisun hajusteetonta perusvoidetta kuivimpiin kohtiin. Ikää 67 eikä vielä ryppyjä ja ihmiset kehuu mun kuulasta ihoa.
Itse en syö enkä peseydy ja juon vettäkin vain kerran viikossa
Vierailija kirjoitti:
En käytä, koska iho on sen verran ok että ei ole pakko, ja koska sen kanssa pitäisi sitten alkaa vääntää varjostuksia ja highlighteja ja poskipunia, jotta tasaväriseksi maalattu naama ei näyttäisi tasapaksulta.
Itse laitan yleensä vain niihin osiin kasvoja jossa ihon sävy epätasainen ja häivytän sormenpäillä. Nykyään on myös kevyitä värivoiteita joilla ei tule posliininukkenaamaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän, koska käyttämässäni on uv-suoja. Aurinkorasvat ovat liian rasvaisia ja jäävät kiiltelemään vaikka olisivatkin kasvoille tarkoitettuja.
Joo. Nyt minäkin ostan voiteen missä uv-suoja. 20-30.
Aina töissä, mutta käyn työpaikalla vain 1-2 krt vko. Muutenkin meikkaan.
Etätöissä jos teams-kokouksia, niin laitan vain kajalia, että vähän väriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaa hipoen... Ostin testiin yleisesti hyvänä pidetyn Estee Lauderin Double Wearin, mutta koska edelliset meikkivoiteeni ovat aina tummuneet naamalla nopeasti niin otin tuosta astetta vaaleamman sävyn. Se ei sitten kuitenkaan ollenkaan tummu ihollani, joten piti ostaa toinen pullo tummempaa jotta saan sekoitettua oikean värisävyn.
Eli Estee Lauder voisi olla kokeilemisen arvoinen sinulle kun se ei tummu päivän mittaan ainakaan omalla ihollani.
Pitäis olla myös todella vaalea sävy. Meikkivoide ei myöskään saa kerääntyä juonteisiin ja ihohuokoset pitäis saada piiloon, samoin arvet ja kirjava iho. Ennen käytin Loreal True Match voidetta. Sillä sai ihanan lumikki-ihon mutta sitten jotain tapahtui, en tiedä muuttuiko tuote vai mun iho mutta se ei enää sovi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä enkä muitakaan tököttejä. Pesen vedellä ja laitan tarvittaessa sipaisun hajusteetonta perusvoidetta kuivimpiin kohtiin. Ikää 67 eikä vielä ryppyjä ja ihmiset kehuu mun kuulasta ihoa.
Itse en syö enkä peseydy ja juon vettäkin vain kerran viikossa
🙌 Vältän myös vessassa käyntiä. Ehkä siksi kasvojeni iho kivan pinkeä.
Vierailija kirjoitti:
69 olen minä enkä koskaan ole opetellut meikkaamaan. Ainoat mitä käytän on päivä- ja yövoide.
Minulla on hyvä iho eikä se kaipaa mitään ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
69 olen minä enkä koskaan ole opetellut meikkaamaan. Ainoat mitä käytän on päivä- ja yövoide.
Minulla on hyvä iho eikä se kaipaa mitään ylimääräistä.
Minusta voiteet on juuri niitä ylimääräisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän, mutta en joka päivä. Silloin kun olen enemmän ihmisten ilmoilla, esim. menen työpaikalleni, syömään, leffaan jne. Ihan tavallisille kauppareissulle en laita yleensä meikkiä. Minulla on myös couperosaa ihossa ja sitä haluan välillä vähän peittää. Minulla tosi kuiva iho, joten pitää olla aika tarkka siitä millainen meikkivoide on, eli sellainen tosi hoitava ja kirkastava ja niitä on muuten aika harvassa.
Laita ihonhoito kuntoon, niin ei ole niin tarkkaa meikkivoiteen kanssa.
Oletkohan ilkeä, tyhmä vai tietämätön? Vai kaikkia edellä mainittuja?
T. Eri, geeniensä ansiosta iho-ongelmaton kosmetologi/meikkaaja-maskeeraaja
Käytän, mutta en välttämättä päivittäin.
Antakaa sen ihon olla, niin ette tarvitse meikkivoidetta.
Lopetin meikkivoiteen käytön yli 10 vuotta sitten. Kasvojeni iho parani. Ilmeisesti vääränlaiset voiteet käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa sen ihon olla, niin ette tarvitse meikkivoidetta.
Olen antanutkin olla jo 5v ilman meikkivoidetta ja iho on silti kamala.