Käytätkö meikkivoidetta?
Kommentit (55)
Joskus, aika harvakseltaan. Ei meinaa löytyä tälle ihonsävylle sopivaa ja niin paljon meikkaaminen ei kiinnosta, että viitsisin alkaa tilailemaan jostain ulkomaisista nettikaupoista mahdollisesti oikeampia sävyjä.
En käytä enkä muitakaan tököttejä. Pesen vedellä ja laitan tarvittaessa sipaisun hajusteetonta perusvoidetta kuivimpiin kohtiin. Ikää 67 eikä vielä ryppyjä ja ihmiset kehuu mun kuulasta ihoa.
Käytän, koska käyttämässäni on uv-suoja. Aurinkorasvat ovat liian rasvaisia ja jäävät kiiltelemään vaikka olisivatkin kasvoille tarkoitettuja.
Käytän. Aloin käyttää joskus 16-vuotiaana, kun alkoi olla niin kirjava iho aknen ja aknearpien takia, ja olen jatkanut sen käyttöä lähes päivittäin monta vuosikymmentä. Olen nyt 64-v.
Käytän Lumenen sävyvoidetta välillä, on kivan kevyttä ja läpikuultavaa. Inhoan kaikkia paksuja ja peittäviä meikkivoiteita.
Vierailija kirjoitti:
Käytän, koska käyttämässäni on uv-suoja. Aurinkorasvat ovat liian rasvaisia ja jäävät kiiltelemään vaikka olisivatkin kasvoille tarkoitettuja.
Oletko kokeillut Acon Sun Face Creamia? Löytyy SPF 30/50, ainakin apteekeissa myynnissä. Mulla myös aurinkorasvat tuppaa jättämään kiillon naamalle, mutta tuo jää mattapintaiseksi ja huomaamattomaksi kasvoilla.
Meikkaan aika harvoin, mutta silloin käytän kyllä meikkivoidetta. Couperosa ja hyvin tummat silmänaluset on tarpeen peittää. Onneksi löysin aikoinaan Maybellineltä edullisen, riittävän vaalean ja juoksevan meikkivoiteen, toimii hyvin. Inhoan sellaisia tönkköjä (kuten Lumene) meikkivoiteita.
Rehellisesti sanottuna näytän paljon pirteämmältä, kun meikkaan. Silti en jaksa aina panostaa siihen.
Käytän erilaisia. Tällä hetkellä suosikki on mineraalipuuteri meikki "voide", joka on helppo ja nopea laittaa eikä lähmäänny päivän aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut Acon Sun Face Creamia? Löytyy SPF 30/50, ainakin apteekeissa myynnissä. Mulla myös aurinkorasvat tuppaa jättämään kiillon naamalle, mutta tuo jää mattapintaiseksi ja huomaamattomaksi kasvoilla.
Ei ei ei. Aurinkovoiteet on lähes aina kiilteleviä ja rasvaisia. Suojakertoimelliset päivävoiteet on ihan eri juttu ja ne toimivat iholla samalla tavalla kuin tavallisetkin kasvovoiteet.
Shiseido Essential Energy Hydrating Day Cream on huippu.
Käytän, mutta en joka päivä. Silloin kun olen enemmän ihmisten ilmoilla, esim. menen työpaikalleni, syömään, leffaan jne. Ihan tavallisille kauppareissulle en laita yleensä meikkiä. Minulla on myös couperosaa ihossa ja sitä haluan välillä vähän peittää. Minulla tosi kuiva iho, joten pitää olla aika tarkka siitä millainen meikkivoide on, eli sellainen tosi hoitava ja kirkastava ja niitä on muuten aika harvassa.
Käytän tietysti. Pakko näyttää siistiltä töissä. Iho muuten ihan epätasainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista olenko juuri tuota testannut, mutta muita kasvoille tarkoitettuja kyllä. Juuri nyt en aio kokeillakaan koska olen löytänyt sopivan kevyen meikkivoiteen ja turha ostaa uutta kokeiltavaksi kun jos se ei sitten toimikaan niin menee tuote ja rahat hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytän, mutta en joka päivä. Silloin kun olen enemmän ihmisten ilmoilla, esim. menen työpaikalleni, syömään, leffaan jne. Ihan tavallisille kauppareissulle en laita yleensä meikkiä. Minulla on myös couperosaa ihossa ja sitä haluan välillä vähän peittää. Minulla tosi kuiva iho, joten pitää olla aika tarkka siitä millainen meikkivoide on, eli sellainen tosi hoitava ja kirkastava ja niitä on muuten aika harvassa.
Laita ihonhoito kuntoon, niin ei ole niin tarkkaa meikkivoiteen kanssa.
Jos on päivä kun meikkaan, niin laitan. Suosikki on MAC studio fix fluid, jotain sinnepäin se nimi. On tarpeeksi vaalea ja kellertävä sävy valikoimassa, ja meikkivoide itsessään just sopivan ohutta mutta peittävää ja lopputulos matta (en tykkää trendikkäästä kiillosta näillä ihohuokosilla).
Käytin, nurinniskaisesti silloin kun ihoni oli kaunis ja virheetön. Sitten iho alkoi oireilla, sain ruusufinnin ja herkistyin aivan kaikille tököteille. Nyt kun sitä peitettävää olisi, en meikkivoidetta tai edes peiteainetta voi enää käyttää. Pakko olla ilman.
Käytän korealaista bb voidetta, on huippu-peittää hyvin , suojakerroin50 ei tahmea , ei keräänny juonteisiin N55
Käytän vain jos menen juhliin tai baariin. Töihin tai kouluun en todellakaan jaksa meikata.
Käyttäisin jos löytyisi sopiva voide. Häpeän huonoa ihoani ja ihmisten tuijotus on masentavaa.
Käytän. On sen verran maksaläiskää ja couperosaa, että peitän niitä meikkivoiteella.