Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin 67-vuotiiana alkaa aika käymään pitkäksi kun ei oo parisudetta eikä enää työtäkään. En oo koskaan urheillut

Vierailija
07.03.2024 |

vaan liikun autolla joka paikkaan. Olen siis mies.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 69-vuotiaana ei aina päivä tahdo riittää kun olisi niin paljon mielenkiintoista tekemistä ja menoa.

En ole parisuhteessa ollut aika päiviin enkä aio ollakaan.  

Tässä iässä alkaa ymmärtää elämän rajallisuuden ja siksi siitä osaa nauttia.  Enemmän takana kuin edessä, siitä pitää ottaa kaikki irti! 

Ja olen nainen.

Vierailija
22/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri sanonut ystäville, jotka innolla odottavat eläkettä, että mitä aiot tehdä eläkkeellä? Joku suunnitelma pitäisi olla.

Itse (64 v.) olen suunnitellut, että kun jään eläkkeelle tänä vuonna niin ekana ostan (sähkö)pianon ja alan palautella mieliin nuotit lapsuudesta ja alan harjoitella kaikkia kivoja kappaleita soittamaan - voi yölläkin soittaa kun on kuulokkeet. Ehkä jopa ottamaan soittotunteja. Lisäksi aion viettää aikaa ulkomailla vuokraamalla asunnon kylmiksi talvikuukausiksi (3-4 kk) Kanarialta. Tulee ulkoiltua ja käveltyä se aika kun Suomessa on huonot kelit ja kovat pakkaset. Siellä luen kirjoja ja kudon sukkia, kävelen ja ulkoilen ja uin joka päivä.

Käyn jo ahkerasti kirjastossa, luen 2-3 kirjaa kuukaudessa ja kudon sukkia, luen espanjaa ja käyn venyttelyssä työväenopistossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsillä ihmisillä on tylsää. 

Vierailija
24/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä mukavasti kulunut aika. Oon 63v ja jäin heti 61v osittaiselle varhennetulle eläkkeelle. Touko-syyskuussa oon 'kesätöissä', nyt tulossa jo kolmas kesä respassa. Sitä ennen olin tutun osto- ja myyntiliikkeessä, välin kaupassa, välin hakemassa tavaraa. Eli teen mieluisia hommia sen minkä jaksan. Kyläyhdistyksessäkin toimin silloin kun kivoja tapahtumia. Maalla asunto ja isossa kaupungissa. 30v sama puoliso. Kirjat, elokuvat, käsityöt.

Mukavasti menee, mutta menköön.

Ap, jos olet puhelias ja ulospäin suuntautunut, kyllä luulisi tekemistä ja seuraa löytyvän. Kansalaisopistossa on aiheita elokuvista puutöihin, kielistä kankaankudontaan. Spr ystävätoiminta. Eläkejärjestöt. Katso mitä paikkakunnaltasi löytyy, jätä auto kotiin, pyöräile tai kävele.

Vierailija
25/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vain naru kaulaan, ei susta ole mitään hyötyä kenellekään

Tällä kirjoituksella paljastit vain oman typeryytesi ja moukkamaisuutesi.

Vierailija
26/26 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Saitko täältä mitään vinkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi