Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin 67-vuotiiana alkaa aika käymään pitkäksi kun ei oo parisudetta eikä enää työtäkään. En oo koskaan urheillut

Vierailija
07.03.2024 |

vaan liikun autolla joka paikkaan. Olen siis mies.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastuksia ja ystäviä.

Vierailija
2/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa liikuntaharrastusta. Sieltä voi löytyä sekä työ että kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain naru kaulaan, ei susta ole mitään hyötyä kenellekään

Vierailija
4/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyö! Saat ystäviä ja hyvän mielen. 

Vierailija
5/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhdetta, ei urheile, liikkuu autolla joka paikkaan. Olikohan enää oikeasti tarpeen selventää sukupuolta?

Vierailija
6/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanonta on, ylös ulos ja lenkille. Autollakin pääsee mielekkäisiin paikkoihin, harrastuksiin jne. Seuraa löytää kyllä... 

Vierailija
7/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62v ja pelkään että olen tuossa tilanteessa muutaman vuoden kuluttua, olen koittanut keksiä mitä teen kun jään eläkkeelle.

Tosin vapaapäiviä täyttävät nyt läheiset niin että pelottaa onko eläkkeelle jäänti sitten sellaista.

Mutta jos olisin ap kysyisin lähikoulusta pääsisikö kouluvaariksi. 

Vierailija
8/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jo tarjoamassa teetä ja symppatiaa sekä melaa mekkoon, mutta en mää miehelle. 

Vierailija
9/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka SPR:n toimistoon ja kysy tarvitsevatko apua? Katso kaupungin tapahtumista sellaisia joihoin voisit osallistua, ne voivat tarvita apuakin järjestelyissä.

Jos sinun tarjouksiisi suhtaudutaan nihkeästi, niin uuteen paikkaan vain. Tai voisitko vaikka tarjoutua ulkoiluttamaan jonkun koiraa?

Mää aina olen ihmetellyt, miksi ihminen työliintyy kokonaan yrittämästä, jos saa jostain pakit.

Aina on mahdollisuus yrittää uudelleen,  pahin mitä voi tapahtua on se, että kohde sanoo että ei käy.

Vierailija
10/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on tulossa, parhaillaan haetaan vapaaehtoisia talkoolaisia erilaisiin tapahtumiin. Ei muuta kuin hakeutumaan monenlaisiin tehtäviin. 

Vierailija
11/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaa naama mustaksi ja iske vaatimuksesi pöytään!

Vierailija
12/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työssäkäyvä keski-ikäinen ja viikonloppuisin minulla käy aika pitkäksi kun ei ole oikein mitään mielekästä tekemistä eikä ystäviä, ainoata ohjelmaa viikonloppuisin on kaupassa ja kävelyllä käynti ja tv:n katsominen, tylsää on.

Vierailija
13/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt, että sinulla olisi joku pakkomielle? Ihan sama mistä aiheesta aloitus on, niin sinä tulkitset näin.

Vierailija
14/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle eläkkeelle jääminen on usein juuri tuollaista. Miksi eläkkeelle jäämistä ei suunnittele paremmin kun kuitenkin vuosia ennen tietää, missä iässä eläkkeelle jää. Tunnen muutaman pariskunnan, jotka eivät osaa aloittaa keskenään mitään kun aikaa olisi nyt eläkkeellä. Mitään ei ole suunniteltu, lastenlapsia joillakin ei ole ja toiset taas eivät halua missään nimessä heitä usein vaivoikseen. Sanovat. Eikö ap ole viitsinyt mennä edes hiihtämään tai eikö osaa hiihtää? Monenlaista voi tehdä yksin. Osaako ap lukea kirjoja? Mene kirjastoon. Jos ajat kerran autoa niin mene käymään museoissa ja saamaan sieltä virikkeitä. Minun setäni on yksin ja hän on 85 v., pyöräilee keväästä kesään, pelaa jotain petankia muiden ikäistensä kanssa, kävi puutyökurssilla ja teki komean seinäkellon siellä itselleen. Vaimonsa kuoli vähän senjälkeen kun eläkkeelle olivat päässeet joten setä myös yksinasuva eikä edes etsinyt uutta kumppania, viihtyy yksin ja kerran kuussa käy tyttärensä luona pidemmän matkan päässä yökylässä. 

Vierailija
15/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos kun seinät alkaa kaatumaan, luonto on joka vuodenaikana erilainen ja siitä voi nauttia. Metsä.

Vierailija
16/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhdetta, ei urheile, liikkuu autolla joka paikkaan. Olikohan enää oikeasti tarpeen selventää sukupuolta?

Vanhoissa ihmisissä on paljon enemmän yksin asuvia naisia kuin miehiä.

Vierailija
17/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt, että sinulla olisi joku pakkomielle? Ihan sama mistä aiheesta aloitus on, niin sinä tulkitset näin.

Ei siinä mitään sen kummempaa pakkomiellettä ole kuin itse totuus. Toivottavasti se sinullekin joskus valkenee.

Vierailija
18/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kyseistä fraasia toistavan keino välttyä siltä epämiellyttävältä ajatukselta, että on itse vastuussa omasta elämästään.

Vierailija
19/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vasta 60 vuotias työtön nainen, eikä autoa, siinä sitä vasta miettimistä miten saa ajan kulumaan kun en ole innostunut liikunnasta. Onneks on some.

Vierailija
20/26 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen työssäkäyvä keski-ikäinen ja viikonloppuisin minulla käy aika pitkäksi kun ei ole oikein mitään mielekästä tekemistä eikä ystäviä, ainoata ohjelmaa viikonloppuisin on kaupassa ja kävelyllä käynti ja tv:n katsominen, tylsää on.

Olen ollut kohta 15 v. eläkkeellä ja nämä vuodet ovat olleet täynnä kaikenlaista tekemistä. Joskus oikein hermostuu kun ei ehdi kaikkea tehdä mitä aikoo. Ei ole ollut päivääkään pitkäveteistä ja sitäpaitsi päivät tuntuvat kovin lyhyiltä kun näin vanhemmiten on hidastunut kaiken tekeminen. Montaa ystävääkään ei ole mutta olen itse aloitekykyinen ihminen, joka menee ja lähtee. Matkustella en viitsi kylläkään yhtään mihinkään, kotona ja pihalla kuluu aika, puutarha on rakas harrastus keväästä syksyyn. Talvella luen sata kirjaa ja kirjoitan, maalaan, askartelen yhtä ja toista tai ainakin yritän, ei aina onnistu. :D. Eläkkeellä on oikein mukavaa ja olen aamuvirkku joten päivässä on aikaa tehdä ja mennä. Kotona parasta kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän