Toistuva pettäminen unessa
Minulla on nyt viimeisen kuukauden aikana ollut useita kertoja viikossa unia, joissa petän miestäni. Nämä miehet joiden kanssa petän, ovat aina olleet eri henkilöitä, sekä usein sellaisia, joihin en edes vetoa tuntisi oikeassa elämässä. Harrastamme mieheni kanssa seksiä riittävästi ja se on kovin nautinnollista. Miehelläni on ollut jo tovin vaikeampaa ja hän on ikäänkuin taantunut lapsen tasolle. Olen joutunut äidin rooliin, sekä ottamaan vastuuta aivan kaikesta. Johtuvatko unet tyytymättömyydestä ja uupumuksesta tilanteeseeni? Onko muilla ollut vastaavaa? Onko tilanne mennyt itsestään ohi, vai onko tämä alitajunnan merkki erota?
Kommentit (3)
En tiedä oletko vaimoni vai et. Aihe ja ajankohta osuu. Hän kertoi minulle juuri, kuinka näkee pettämisestä paljon unia, että hän pettää niissä.
Olen sitä mieltä että aivosi yrittävät sanoa sinulle, että siun pitää ottaa vastuu tekemisistäsi ja niistä pettämisistä ja myöntää että olet pettänyt. jos AP olet eri niin ehkä teillä on käsittelemättömiä asioita joita ei ole keskusteltu. Ehkä sinä olet itse syyllinen johonkin, joista et ota vastuuta vaan yrität syyllistää miestäsi omasta käytöksestäsi. Ehkä mieleääsi on nyt vaikeaa ja et pysty olemaan hänen tukenaan ja haluat mieluumin lähteä ja jättää hänent ongelmien pariin, koska sinulla on oikeus onneen. Vaimoni kai ajatteli juuri näin ja petti siksi. Minä tein paljon töitä huonossa työpaikassa sen takia, että vaimolla ja lapsilla olisi asiat hyvin.Kiitoksena vaimo etääntyi ja petti ties kuinka paljon.
Vihkivalasssa sanotaan myötä- ja vastamäessä, mutta siksi osa naisista pettää ja eroaa kun arki tulee vastaan, kun elämä ei olekaan helppoa ja pelkkää onnea.
Miksi olen ajautunut "lapsen tasolle", ehkä olet eri henkilö kuin vaimoni, mutta minulla on vaikeaa niiden vaimoni pettämisien takia. Vaimon tekemiset kuormittavat päätäni, koska pettämisiä hän ei myönnä. On jäänyt kiinni valehtelusta, manipuloinnista ja oikeastaan pettämisestäkin. Käytösmuutoksia oli niin paljon, että pettäminen on varmaa ja samoina vuosina vaimo oli täysin välinpitämätön minua kohtaan. Tajuan sen vasta nyt. En pysty hoitamaan samalla tavalla asioita kuin aikaisemmin, koska vaimoni tekemiset, valehtelu ja manipulointi kuormittavat liikaa päätäni. Niitä ei ole käsitelty, eikä minulle ole ollut oikein ketään jolle niistä oikeasti avautua. Kukaan ei usko vaimoni pettäneen, hänen kiltti ja ystävällinen ulkokuori hämää kaikkia.Lähtökohtaisesti naiset (myös pariterapeutit) ajattelevat miesten olevan vain mustasukkaisia ja pettäminen on miesten omaa mielikuvitusta.
Sä haluat erota, sun unet yrittää kertoa että et voi sitoutua tähän suhteeseen.
voi jumalauta sentään