Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut monen miehen kanssa kimppakivaa??

Vierailija
16.01.2007 |

Olenko outo?? Olen aina rakastellut vain yhden miehen kanssa... monesti tälläkin palstalla on ollut, että on ollut nainen ja kaksi miestä, onko yleistä??? Miten sun kohdalla... pitäiskö kokeilla, siis?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin riippuu miehistä kuinka ihanaa se on...........

´

Itselläni paras kokemus oli olla kaden Bi miehen kanssa.

2 hetero miehen kanssa meni osa hommaa siihen kun he ujostelivat toisiaan..

Vierailija
2/22 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees kokemus, mutta en tiedä teenkö koskaan enää uudelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan mieletön kokemus, kun mentiin mun ehdoilla. todelliset herrasmiehet (kaverukset), osasivat hommat ja pitivät erittäin hyvänä. enpä tiiä osuuko kohdalle vielä toista samanlaista kokemusta, mutta toki se on haaveissa. suosittelen!

N30+

Vierailija
4/22 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kyselyiden ongelmana on se, että aina samat 3-4 ensimmäistä vastaavat hetkessä ja hehkuttavat ryhmäseksiä mahtavana kokemuksena. Sen jälkeen saatat saada vastauksia ihan oikeilta ihmisiltä, joista useimmat eivät ole koskaan kokeilleet ryhmäseksiä eivätkä tunne siihen mitään tarvetta.

Jos olet sinkku, ja luotat joihinkin ihmisiin niin paljon, että voit jakaa heidän kanssaan henkilökohtaisimmatkin asiasi, niin antaa mennä vain. Ole myös valmis kantamaan mahdolliset seuraukset. Itse en haluaisi, että tyttöystäväni olisi harrastanut ryhmäseksiä. Itselleni se on hyvä fantasian lähde, mutta siihen se jää.

Vierailija
5/22 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplayhdyntä oli varsin maittavaa, mutta taitavatpa jäädä kokeilut minun osaltani tähän yhteen kertaan.

Vierailija
6/22 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kaiholla muistaeleva mici

Vierailija
7/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa juttu oli ihan ookoo, tykkäsin kovasti ja seksi oli kiva, eivät tehneet mitään, mitä en halunnut. toinen vaan oli niin karvainen, että se vei parhaimman terän koko hommasta.

nyt on ollut salaisen kanssa puhetta, että hän ja yks hänen kaverinsa tahtoisivat....

Vierailija
8/22 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Mielestäni erittäin avartava kokemus. Naisystäväni oli erittäin mustasukkainen, ja vahti minua jatkuvasti. Minun puolestani siihen ei ollut aihetta, sillä en ole varsinaisesti naisten kohderyhmää. Tai näin, saan usein poistua ravintolasta ilman, että minulle ehdotetaan mitään epäasiallisuuksia.

Tarjoamani juomat toki otetaan vastaan. Ainakin ensimmäinen.

Naisystäväni mustasukkaisuus kävi lopulta mahdottomaksi, ja kutsuin erään mukavan miehen kylään. Illalla saunan jälkeen ehdotin, että voisimme ehkä hetken istuskella takkatulen ääressä. Muutaman lasillisen jälkeen oli lämmintä ja ehdotin että voimme varmaan istuskella ja nauttia takan lämmöstä. Seuraavaksi istuinkin tuolilla ja katselin naistuttavani halailevan ystäväämme.

Mielestäni paras nautinto minulle miehenä on se, että näen naistuttavani nauttivan. Se kiihottaa minua eniten. Vähän mustasukkaisuutta. Mutta, pidän kuitenkin kaikkia " lankoja" käsissäni.

Ehkä elämme uuden elämän tämän jälkeen, mutta ainakin elämme tämän. Eläkäämme siis elämä kerrallaan, nauttien niin paljon kuin voimme.

Voin suositella, varsinkin varttuneemmille pareille.

tmä

Vierailija
9/22 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran, ja oli aika ihanaa. kahden miehen hyväiltävänä, ja huomion keskipiste. Tosin he olivatkin minua vanhempia.

Tässä suhteessa vanhemmat miehet taitavat olla paras valinta.

viki

Vierailija
10/22 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti varon tosiaan tänne aina heti vastailemasta, viitaten tuolla aiempana olleeseen kirjoitukseen.

Se muutaman kokeilleen/harrastavan ahkera kirjoittelu näinkin pienellä foorumilla antaa liian vääristyneen kuvan todellisuudesta ja saattaa ajaa kokeiluun sellaisiakin ihmisiä, joilkle se ei oikeasti sovi.

Meillä, olen siis naimisissa ja mieheni aina mukana harrastuksessa, eikä ilman häntä kyllä minua varmaan kiinnostaisikaan, harrastetaan aika säännöllisesti 2m ja minä-jutttuja, ja myös kimppailua toisten parien kanssa. Sopii meille, mutta silti en lähtisi ketään liikaa kannustamaan harrastukseen, ellet ole aaaaaivan varma

Vierailija
11/22 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tutkimus oli että vain n.10 prosenttia ihmisistä on joskus kokeillut ryhmäseksiä jossain muodossa, eli huomattavasti harvempi sitä harrastaa sitä kokeilua enempää. Eli, ei ole ollut hyvä juttu kun eivät ole jatkaneet. Ja toisille on, kun kerran ovat jatkaneet.

Vierailija
12/22 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole koskaan ehdotettukaan enkä tiedä,että kukaan ystävistänikään olisi kokeillut tällaista. Ei siinä mitään outoa ole, jos ei ole harrastanut ryhmäseksiä. Ei sopisi minulle ainakaan, vaikka muuten olen ihan kokeilunhaluinen.

Vierailija
13/22 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä ole koskaan ehdotettukaan enkä tiedä,että kukaan ystävistänikään olisi kokeillut tällaista. Ei siinä mitään outoa ole, jos ei ole harrastanut ryhmäseksiä. Ei sopisi minulle ainakaan, vaikka muuten olen ihan kokeilunhaluinen.

En olisi voinut ajatellakkaan, että joku tuttavamiehistämme olisi tullut sänkyymme. Miehen piti olla täysin normaalielämämme ulkopuolelta. Toisaalta luottamus pitäisi jotenkin saada aikaiseksi. Noiden yhteensovittaminen on varmaan suurin syy siihen, että 3.pyörät on harvinaisia. En usko, että meidän ystävillä on pienintäkään aavistusta siitä, että kesämökillämme meillä aina joskus vierailee toinen mies.

Vierailija
14/22 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksissä kotibileissä sekstasin kahden kundin kanssa - ilman yhdyntää. Oli ihan mielettömän ihanaa sekoilua ja tosiaankin ilman sitä itseään ;-)

Vierailija
15/22 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena sain kahta opiskelijapoikaa =)

Suosittelen kokeilemaan...

Vieläkin himoiten muistelen kuinka sain... molemmilta yhtä aikaa...

Ja yks kerta ei riittänyt vaan usein. Lopulta poikaystäväni rupesi toppuuttelemaan (oli toinen pyöristä) kun tunsi jäävänsä paitsioon.

Nyt riittä oma kulta...

Vierailija
16/22 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, koskaan, milloinkaan " harrastaisi" moista. Miten te voitte? Mulle ei ole olemassa seksiä ilman rakkautta. Eikö edes jälkeenpäin ole jotenkin likainen olo?

Vierailija
17/22 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin edelliset viestit. Tuntuu, että foorumi on väärä.

Ainakin jotkut kommentit ovat selvästi kirjoitettu " vihan" tai voimakkaiden tunteiden vallitessa. Toisen kumppania ei nyt ehkä sovi haukkua horoksi, tai huoraksi jos heillä on ollut " yhteisiä iloja" ????

NO, itselläni on ollut muutamia " kokemuksia" .

Koska olen mies, niin leimaaminen ei ole helppoa. Nainen joka nauttii seksistä usean miehen kanssa voidaan helposti leimata " huonoksi naiseksi" , mutta miehelle usean naisen tyydytys on kai enemmän kunniaksi kuin häpeäksi???

Naiset joiden kanssa minulla on ollut ilo harrastaa seksiä, ovat olleet harvinaisen hienotunteisia ja minulle on jäänyt varsin miellyttäviä muistoja.

Toisaalta, en kyllä suosittelisi sitä kenellekään. Tosin en suosittele myöskään homosuhteita.

Asiat vain tapahtuvat+??

Tapio

Vierailija
18/22 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on säälittävää, ei kunniakasta.

Ja sama pätee vaimoon.

Vierailija
19/22 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en oo kunnolla vielä päässy kokeilemaan.

Harmittaa kun oon miehen kaa puhunu asiasta, niin ongelmaks on koitunu ajatus minä +2miestä, siis hänet mukaan luettuna.

Mut hän +2naista ei ole tietty ongelma eikä mikään :) Harmi...

Luvan olen saanut kuitenkin toteuttaa tämän mutta ilman häntä :(

Vierailija
20/22 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesällä yhdellä mökillä yhden naiskqverini kutsumana , siellä oli porukkaa paljon ja viina virtasi . Siellä oli 12 miestä sekä 7 naista , osa näistä olivat aviopareja . Illan mittaan kaikki olivat enemmän ja vähemmän humalassa ja minä yhtenä . Mieheni ei ollut päässyt mukaani töitten takia , yö vuorot menossa . Oli siellä myös poikamiehiä jotka piirittivät minua , en tiedä minkä takia lähdin rannassa olevalle vierasmaja , seurassani oli kaksi miestä , vierasmajalle päästyämme nämä miehet alkoivat siellä suutelemaan sekä hieroivat rintojani , kohta olin selälleni sängyllä ja minua riisuttiin en kyllä hirveästi estellyt varmaan kännini takia . Kun olin alasti niin Miehet ottivat housunsa pois ja heti tuli ensimmäinen joka työnsi kullinsa pilluuni , mies nai minua loppuun asti ja päästi spermansa sisääni , heti oli toinen heti naimassa , huomasin kun ovelle tuli lisää miehiä kun tämä toinen oli nainut minua niin ovella olijat tulivat sisään ja ottivat kullinsa esiin ja ne kaikki naivat minua vuorotellen nyt kyllä yritin estellä mutta eihän se vaikuttanut vaan vuoronperää miehet naivat minua . En tiedä kuinkamoni minua kävi naimassa mutta niitä oli ainakin seitsemän ja niistä ainakin kolmella oli vaimot mukana . Kun Miehet olivat jokainen nainut minua niin jättivät minut makaamaan sinne selälleni . Pikkuhiljaa nousin ylös puin vaatteeni päälleni sekä menin katsomaan mökille , ketään ei näkynyt mutta huomasin sisällä liikettä . Soitin taksin ja lähdin kotiin . Kotona riisuin ja menin suihkuun , kokeilin pilluani joka oli hellänä , mietin siinä että olihan minua nainut useampi mies , ajattelin myös etten toivottavasti tule raskaaksi enhän käytä enään ehkäisyä sillä olen 46 vuotias mutta kuukautiset säännölliset . Meni aikaa ja kun kuukautiset piti alkaa niin ei tullut , odotin ensin viikon sitten toisen , viimein tein raskaustestin joka olikin olikin mitä olin pelännyt positiivinen . En ollut kertonut miehelleni tapahtuneesta ja mietin miten kertoisin hänelle , enkä o,e vieläkään kertonut kummastakaan , onhan nyt lokakuu ja tämä raskaaksi saattaminen tapahtui heinäkuussa , no katsotaan milloin tosin kertoa mutta , kerronko ettei lapsi ole mieheni vai kerronko siitä heinäkuisesta tapahtuneesta, vai jätänkö kokonaan kertomatta ja valehtelen että lapsi on mieheni .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi