help, nirppanokka englanniksi?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti liukastut banaaninkuoreen ja murrat jalkasi. Sitten voin naureskella sulle miten luuseri köyhä pska olet.
Miltä tuntuu kun kukaan ei pelkää sinua? Onko surullinen fiilis?
Tupakka tappaa. Miltä tuntuu kuolla syöpään?
Ei miltään, en polta. Pelottaako sinua?
En tanssi pillisi mukaan.
Sulla on joku mielensairaus kun pitää saada kontrolloida minua. Oletko harkinnut terapiaa?
Vierailija kirjoitti:
nirpnock
Vituttaako kun en tanssi pillisi mukaan?
Tunnetko olosi heikoksi kun et kykene käskyttämään minua? Harmittaako kun et voikaan työpaikkasavustaa ja laittaa tuosta noin vaan valtiolle töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti liukastut banaaninkuoreen ja murrat jalkasi. Sitten voin naureskella sulle miten luuseri köyhä pska olet.
Miltä tuntuu kun kukaan ei pelkää sinua? Onko surullinen fiilis?
Tupakka tappaa. Miltä tuntuu kuolla syöpään?
En tanssi pillisi mukaan.
Tiedät itse paremmin.
Toivon ja haluan, että saat apua. En voi auttaa sinua eikä minulla ole mitään, mikä sinua auttaisi. Mitään pelättävää ei ole, selviät kyllä, itse. Minäkin selvisin.
Soittiko pomosi ja käskytti työpaikkasavustamaan minut pois töistä ja laittamaan valtiolle töihin? Vituttaako kun et kykene toteuttamaan pomosi toiveita? Oletko heikko luuseri, joka ei kykene suoriutumaan työtehtävistään! Vituttaako?
Jotta ei tule yllätyksenä, perjantaina häviän taas. Lupaan tulla takaisin vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Et sä saa koskaan minua enää valtiolle töihin.
Tää EnMeeValtiolleTöihin on ehkä oudoin palstahullu ikinä. Mitä ihmettä tässä on takana?
Picky on nirso. En tiedä onko mitään sanontaa olemassa joku nicky picky tai sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Picky on nirso. En tiedä onko mitään sanontaa olemassa joku nicky picky tai sinnepäin.
Tiedätkö minkälainen on psykopaattti? Katso peiliin niin näet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää EnMeeValtiolleTöihin on ehkä oudoin palstahullu ikinä. Mitä ihmettä tässä on takana?
Hän ei halua mennä vankilaan=valtiolle töihin.
Vierailija kirjoitti:
Pienimunasta luuseria vituttaa kun ei pysty komentamaan minua. Yrität esittä ylvästä, mutta oikeasti olet heikko pskakasa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei halua mennä vankilaan=valtiolle töihin.
Russakka haisee kaalisopalle.
Tämmönen pikku metakeskustelu. Hajaantukaa, ei mitään nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Tämmönen pikku metakeskustelu. Hajaantukaa, ei mitään nähtävää.
Etkö ole saanut pllua viime aikoina vai mistä moinen pätemisen tarve?