Mitä ajattelet ihmisistä, joilla on vuosikymmenestä toiseen samanlainen hiustyyli?
Mitä ajattelet ihmisistä, joilla on vuosikymmenestä toiseen samanlainen hiustyyli?
Kommentit (35)
Kasvatin itselleni pitkän tukan 80-luvulla, enkä ole luopunut siitä. Enkä luovu jatkossakaan.
M58
Minulla on ollut sama hiustyyli 35 vuotta, tosin välillä otsatukka. Siitäkin on 20 vuotta aikaa. En ajattele muiden ihmisten hiuksia.
No en yhtään mitään.
Minulla on ollut pitkät hiukset ala-asteelta saakka ja saavat ollakin niin kauan, kun ovat hyvässä kunnossa. Hiukset ovat melkein vyötärölle ulottuvat ja niistä saa halutessa väännettyä vaikka minkälaisia kampauksia. Muiden mielipiteet wivöt kiinnosta. N49
Minulla on samanlainen hiustyyli kuin mikä äidilläni oli vuosikymmenestä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kalju, päättele siitä
Mikä on tekosyysi olla hankkimatta peruukkikokoelmaa?
En ajattele heistä yhtään mitään. Miksi pitäisi? Moisia kysyvästä herää kyllä pakostakin ajatuksia eikä välttämättä niitä kaikkein positiivisimpia.
Sitä sokeutuu itselleen, kannattaisi päivittää kampausta tai ainakin kysyä mielipiteitä. Itsekin jumiudun kunnes n. 10v välein leikkaan lyhyeksi ja aina se on paremmalta näyttänyt kuin pitkä. Mutta sitten taas laiskuus saa kasvattamaan.
Esimerkki; iso D
Saisi vaihtaa vanha mies jo vähän freesimpään hiustyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tekosyysi olla hankkimatta peruukkikokoelmaa?
Ei ole tullut mieleen. Tämä on aika helppohoitoinen, tykkään siitä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä sokeutuu itselleen, kannattaisi päivittää kampausta tai ainakin kysyä mielipiteitä. Itsekin jumiudun kunnes n. 10v välein leikkaan lyhyeksi ja aina se on paremmalta näyttänyt kuin pitkä. Mutta sitten taas laiskuus saa kasvattamaan.
Jos ite tykkään, niin en mä toisten mielipiteen takia muuta mitään. Otan kyllä muut ihmiset huomioon käytökselläni, mutta ulkonäöstäni päätän minä.
Eli että olisin tuntenut vuosikymmeniä jonkun ihmisen ja jossain kohtaa havahtuisin, että ei ole vaihtanut hiustyyliä kertaakaan? No kieltämättä yksi vähän tällainen tapaus kyllä on: Ex-ystäväni jolla ohut maantienvärinen hiirenhäntä, jonka haluaa pitää niin pitkänä kuin vain saa kasvatettua. Iso pää ja kiiltävä otsa, mutta ei halua yhtään hiusta lyhentää niin että jotenkin kehystäisivät kivasti kasvoja. Olen tuntenut hänet lapsesta asti ja teineinä kun muut porukassa kokeilivat erilaisia hiustyylejä, hänelle kyllä ehdoteltiin värjäyksiä ja leikkauksia. Jo tuolloin teki selväksi, että ei ikinä halua värjätä tai leikata lyhyeksi.
Nykyään keski-ikäisenä se tuntuu ihan normaalilta, ettei ympäristössä tapahdu radikaaleja hiusmuutoksia, enkä kiinnitä asiaan huomiota.
Siitä vaan. Joistakin hiuksista ei vaan saa oikein muuta kuin sen yhden luonnollisen parhaan version. Muu voi olla keinotekoista näpertelyä. Hiuslaatu on Suomessa ohut osalla.
Jos on kiva malli ja sopii hänelle niin mikäs siinä. Latvat on hyvä leikata pari kertaa vuodessa. Pysyy hyvänä ja siistinä.
Ainoa mitä voin miettiä on se, miten he kestävät "ilman vaihtelua", koska musta ei siihen olisi 😄 aika harvassa nämä onkin, mutta yhdellä ystävällä on nyt viisikymppisenä aivan samanlaiset hiukset kuin on lukioaikaisessa kuvassa. Ja malli ei ole missään vaiheessa ollut mikään muu, ei myöskään väri.
Mua ei haittaa, mutta kun en itse kykene olemaan samassa hiusmallissa kuin korkeintaan muutaman vuoden.
Että se on niin klassinen, koko ajan muodissaan, sopii erinomaisesti ja on niin personaslinen. Ihminen pysyy omana itsenä eikä juokse harakan tavoin uusia tyylejä kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mitä voin miettiä on se, miten he kestävät "ilman vaihtelua", koska musta ei siihen olisi 😄 aika harvassa nämä onkin, mutta yhdellä ystävällä on nyt viisikymppisenä aivan samanlaiset hiukset kuin on lukioaikaisessa kuvassa. Ja malli ei ole missään vaiheessa ollut mikään muu, ei myöskään väri.
Mua ei haittaa, mutta kun en itse kykene olemaan samassa hiusmallissa kuin korkeintaan muutaman vuoden.
Jatkan tähän vielä että ystävällä on siis pitkähköt hiukset ja sellainen "ylipitkä" otsis joka menee kasvojen sivuilta.
Ite taas tykkään että hiuksissa on joku Juttu. Välillä mietin vaikka jostain luennoitsijasta että voi kun tuolle sopis hyvin joku tietty malli ja väri. Tykkäisin parturi-kampaajana suunnitella asiakkaille sopivia hiuksia, mutta ei. Yläasteaikana jo tajusin ettei musta koskaan tule parturia, koska ällötti katsoakin fysiikan opettajan rasvaisia hiuksia.