Voiko kolmekymppinen mies löytää tinderistä 40-60 vuotiaan naisen?
Kommentit (35)
Tämä ei selvästikään aiheuta naisissa läheskään niin paljon kiehuntaa, kuin nuoremman naisen etsiminen. Kertonee siis siitä, että se nuorempi nainen on deittailumarkkinoilla huomattavasti arvokkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei selvästikään aiheuta naisissa läheskään niin paljon kiehuntaa, kuin nuoremman naisen etsiminen. Kertonee siis siitä, että se nuorempi nainen on deittailumarkkinoilla huomattavasti arvokkaampi.
Jankkaaja taas liikkeellä, hohhoijaa 🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että helposti.
Ai tositarkoituksella? No ehkä...mut kyllä 10 v ikäeroa ja mies nuorempi on aika iso henkinen kuilu.
+40-vuotiailla naisilla ne kovat ulkonäkövaatimukset miehille alkavat tippua. Eli on erittäin hyvät mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
+40-vuotiailla naisilla ne kovat ulkonäkövaatimukset miehille alkavat tippua. Eli on erittäin hyvät mahdollisuudet.
Kyllä ne vaatimukset tuntuu tässä vaiheessa vaan kasvavan myös muunkin kuin ulkonäön suhteen. Vaikea löytää enää ketään, kun on muuttunut niin nirsoksi. Nuorempana riitti, että mies oli edes suht siedettävä.
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne vaatimukset tuntuu tässä vaiheessa vaan kasvavan myös muunkin kuin ulkonäön suhteen. Vaikea löytää enää ketään, kun on muuttunut niin nirsoksi. Nuorempana riitti, että mies oli edes suht siedettävä.
N41
Komppaan ja varsinkin kun itse olen tikissä, niin edellytän sitä myös mieheltä.
Olen 45-vuotias ja pitkä liitto on tulossa tiensä päähän.
Menee varmaan todella kauan ennen kuin jaksan kiinnostua yhdestäkään miehestä. Ehkä en jaksakaan enää koskaan.
Enkä todellakaan halua olla kenenkään fetissin toteuttaja enkä takuulla jaksaisi olla mikään äidin korvike.
1970-luvun feministit olivat oikeilla jäljillä todetessaan, että nainen tarvitsee miestä yhtä paljon kuin kala polkupyörää.
Voisin tapailla jotain yli 10v itseäni nuorempaa, mutta turha luulla, että pelkkä sileä iho riittää. Jos kroppa on löysä/pullava tai pää tyhjää täynnä, niin ei kiinnosta. T: hoikka & koulutettu nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 3-kymppinen nainen ja seurustellut aina itseäni nuorempien miesten kanssa. Löydät aivan varmasti jonkun kuuman puuman. 💋
Täs kukaan mitään suhdetta etsi. Fetissiäni haluaisin toteuttaa. Suhteet sit nuorempien kanssa.
Et vaikuta kovin fiksulta. Fiksuudella on enemmän merkitystä kuin ulkonäöllä.
Varmaan voisi löytää. Itsellä 46v naisella nyt 9v nuorempi miesystävä, ollaan kyllä löydetty toisemme harrastuksesta eikä Tinderistä. Olemme yhdessä ikäerosta huolimatta, ei varmaan ihan ideaali kummallekaan mutta tällä mennään kun oikea ihminen tuli vastaan!
Muuten sitten paljonkin kiinnostusta eron jälkeen tullut juuri tuosta ikäluokasta, kolmikymppiset. Itselle vähän liian nuoria jo ja vedän rajan kyllä tuohon että max 10v ikäero.
Itse olen hyvässä kunnossa ja vielä suht fresh niin en kyllä kelpuuttaisi mitä tahansa. Nykyinen kumppani nuoruutensa lisäksi oikein älykäs ja hyvännäköinen, elämä kaikin puolin kunnossa ja rakkautta molemmin puolin. Mihinkään vähempään ei tällainen elämää nähnyt nainen monestikaan tyydy..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Tämä on ihan totta, itselle riitti nuorempana just se, että miehen oli oltava komea, muulla ei väliä, kunhan oli jotenkin edes siedettävä. Todella vaikeaa ollut löytää nyt neljäkymppisenä tarpeeksi fiksua, älykästä ja tasavertaista seuraa. Olen entistä nirsompi aikuisena itsenäisenä naisena, eikä miehen komea ulkonäkö enää pelkästään riitä. Eli ei ne vanhemmat välttämättä ole mitään epätoivoisia helppoja heitukoita.
Ja vastauksena ap:n kysymykseen, kyllä voit hyvinkin löytää seuraa vanhemmista naisista. Tapailen itse tällä hetkellä 10 vuotta nuorempaa miestä ja kyllä molemmat on tässä ihan vakavissaan. N41
Taas tämä Miten on?- jankkaaja, joka tehtailee tänne typeriä aloituksia
Ehkä rakastajaksi, jos olet taitava leikeissä, kenties pidempään seuraan, jos osaat keskustella. Jollekin toiselle, itselläni on samanikäisiä poikia, en pystyisi.
Ei kai Tinderissä yli 4-kymppisiä edes ole.