Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin jo lapsille suklaamunia! en voinut vastustaa kiusausta.

Vierailija
06.03.2024 |

Muut samalaisia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin outoa kun heti joulun jälkeen pääsiäismunat laiteltiin hyllyyn.

Vierailija
22/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi onkin ostaa jo nyt. Kun kuljetusalalla on kahden viikon lakko, tavaraa ei tule kauppoihin pitkiin aikoihin. Viime lakko kesti vain jokusen päivän, ja lempilimsani ehti loppua kaupoista. Pitääkin käydä varmistamassa pääsiäisen Kinder-sato jo nyt, kun niitä vielä kaupoissa on. Ja hommata pakastimeen mämmiä, leipää ja kalaa tulevien viikkojen varalle.

Höpö höpö. Ei tavara kaupoista lopu. Katsos kun kaupat osaavat varautua mahdollisiin lakkoihin. Ihan niin kuin ovat aina ennenkin osanneet. 

Ei kaikkea tavaraa kaupoissa ole viikkokausien varalle. Tavaraa tuodaan kauppaan ihan päivittäin. Ei kaupoissa mitään hehtaarihalleja ole, missä säilytetään kuukauden edestä ruokia ja juomia tai tulevia kausituotteita ja -vaatteita. Niitä saattaa kyllä oll

Lakot ovat ennen kestäneet päivän tai pari. Nyt ne uhkaavat kestää kaksi viikkoa. Kahteen viikkoon kauppaan ei tule yhtään tuotetta, koska kuljetusala on lakossa. Jos joku paikallinen yrittäjä tuo itse tavaroitansa, se on eri juttu. Muutoin sieltä tukusta ei tule omenan omenaa kahteen viikkoon. Takahuone alkaa aika nopeasti näyttää tyhjältä. Jotkut tuotteet pysyvät hyllyssä pitkään, mutta ei tarvita kuin parin päivän tuotantolinjapysähdys, niin jopas on makaronihylly tyhjä. Ihan samoin se on tyhjä, kun kukaan ei tuo niitä uusia tuotteita ostettujen tilalle sinne hyllyyn. Minua asia ei sen kummemmin huoleta, sillä pakastin on täynnä tavaraa ja osaan leipoa. Maidoissa on päivämäärät pitkällä, ja jogurttiakin pystyy itse tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sorruin. 2 pussia suklaarakeita ja humps. Syöty. 

Pitäs koittaa sitä itsekuria tehostaa. Mutta kun maistuvat niin hyvältä. Ei porkkana tai kyssäkaali o mitään suklaaseen verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan