Painajaismainen loppu hyvin alkaneelle suhteelle
Rakastuin kesällä hullun lailla ja aivan yllättäen. Olin tuntenut miehen reilu puolivuotta, kunnes vaan yhtäkkiiää tunteet heräsi miehen aloitteesta. Suhteen aloitaminen on toki vaikeaa näin 45+ iällä, mutta varovasti kuitenkin toivoin, että tästä voisi tulla jotain kun rauhassa katsellaan. En tiedä olinko kuitenkin liian innokas ja mies ahdistui vai mitä.... Välimatkaa oli kuitenkin lähes 100km, että mielestäni yhdesäoloa olisi saanut olla paljon enemmänkin. No nyt vaan kävi sitten pelkäämäni asia.. eli olen itkenyt viikon päivät, sillä mies vaan kylmästi ilmoitti, että hänellä ei ole aikaa jatkaa suhdetta, koska töissä on saanut lisää vasttuuta ja se vie nyt kaiken energian. Siis ei kukaan työnnä ihmissuhdetta sivuun työn takia, jos haluaisi olla jonkun kanssa. Varsinkaan kun elämäkään ei ole enää edessä. Tunnen itseni niin nöyryytetyksi ja idiootiksi. Tuskin haluan enää ikinä yrittää mitään kun aina tulee pa....kaa tuulilasiin.
Kommentit (26)
Et ole vissiin koskaan nähnyt painajaisia?
Harmi.
Käsitän tuskan. Olen itse kiinnostunut miehestä jolla ei ole tunteita mua kohtaan. Kelpaan satunnaiseksi panoksi kuitenkin. Ei ole herkku tämäkään tilanne.
Ap, sentään hän sanoi suoraan eikä roikota.
Nim. Roikkuja
Välimatkaa yli 100km - ja sun mielestä yhdessäoloa olisi voinut olla enemmän? Mitä tarkoitat tuolla?
Matka on sen verran pitkä, että työssäkäyvälle ainoat mahdolliset tapaamiset olisivat vkloppuna. Ja aikuisella on muitakin asioita vkloppuisin hoidettavana, kun etäsuhde. Esim. silloin tällöin sukulaisten tapaaminen, ystäviäkin tulisi nähdä
Ja töissä jos on tullut lisävastuita, niin ymmärrän täysin, että tuo välimatka on vaan liikaa.
Joskus vaan ei ymmärrä mistä on kysymys.Minun ex jätti minut ja silti ravasi täällä jatkuvasti. Sanoin että tänne ei tarvi tulla ,koska olet kerran lähtenyt. Meillä oli hyvä suhde miútta viina alkoi tulla kuvaan enkä kestänyt sitä.
Niin. Ei ollu rakastunu suhun. Tapaili vaan muuten vaan; "josko tästä kehittyis jotain". Ei kehity. Jos on rakastunut, 100km ja työt ei tule väliin... Joskus käy näin, että toisella on enemmän tunteita kuin toisella. Pahoittelut :(
Minulla ja miesystävälläni on välimatkaa noin 100 km, eikä tämä ole laisinkaan ongelma. Mies tekee paljon reissutöitä ja minä pystyn tekemään paljon etänä. Välillä voi mennä 2 viikkoa, että ei nähdä ja sitten kun nähdään saatetaan viettää pari viikkoa yhdessä. Itse kuljen junalla miehen luo ja mies autolla minun luo.
Olen pahoillani, mutta välimatka ja työkiireet kuulostavat kyllä ihan tekosyyltä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja miesystävälläni on välimatkaa noin 100 km, eikä tämä ole laisinkaan ongelma. Mies tekee paljon reissutöitä ja minä pystyn tekemään paljon etänä. Välillä voi mennä 2 viikkoa, että ei nähdä ja sitten kun nähdään saatetaan viettää pari viikkoa yhdessä. Itse kuljen junalla miehen luo ja mies autolla minun luo.
Olen pahoillani, mutta välimatka ja työkiireet kuulostavat kyllä ihan tekosyyltä.
Kaikki ei tee reissutöitä tai pysty tekemään paljon etänä.
Toiseksi, 100 km voi tarkoittaa eri puolilla Suomea hyvin erilaisia juna-/bussiyhteyksiä.
Painajaismainen loppu, nöyryytetty... Vähän on nyt draamaa tarinassa.
Minun miesystäväni asuu eri maassa ja meillä menee aika hyvin. Ei ole aikeitakaan yhdistää arkea, lisää lapsia ei kaivata (molemmilla on niitä jo). Nähdään, kun saadaan järjestymään, ja se on aina aivan mahtavaa. Muuten soitellaan ja viestitellään. Jos on kiireitä töissä, niin ei ehkä edes joka päivä (molemmilla vaativat työt). Kaikessa on kyse odotuksista. Ehkä vaadit häneltä enemmän kuin hän pystyy nyt antamaan.
Taustamusiikiksi sopisi kaiketi Paskana. Pysäytetään linnut, muttei ehkä Internetiä.
Vierailija kirjoitti:
Välimatkaa yli 100km - ja sun mielestä yhdessäoloa olisi voinut olla enemmän? Mitä tarkoitat tuolla?
Matka on sen verran pitkä, että työssäkäyvälle ainoat mahdolliset tapaamiset olisivat vkloppuna. Ja aikuisella on muitakin asioita vkloppuisin hoidettavana, kun etäsuhde. Esim. silloin tällöin sukulaisten tapaaminen, ystäviäkin tulisi nähdä
Ja töissä jos on tullut lisävastuita, niin ymmärrän täysin, että tuo välimatka on vaan liikaa.
Ja missäpäin aikuinen mies tapaa mieluummin sukulaisiin kuin naisystäväänsä? Valitettavasti valkoinen valhe tuo, ap, ihmiset pystyvät olemaan suhteessa pidemmänkin väluïmatkan takaa, jos kiinnostusta riittää.
Tosi ikävää. Suhde voi alkaa "liian intensiivisesti ja voimakkaasti", että mies saattaa pelästyä. Sanat "hullun lailla" kertoo, että edetään liian nopeasti. Tosin kyseessä ei ole enää mikään kokematon parikymppinen vaan kokenut aikuinen äijä, että tiedä sitten, mitä hänenkin päässä liikkuu. Nykyään kaikki on niin pinnallista. Nelikymppiset äijät ovat vielä vähän villejä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi.
Käsitän tuskan. Olen itse kiinnostunut miehestä jolla ei ole tunteita mua kohtaan. Kelpaan satunnaiseksi panoksi kuitenkin. Ei ole herkku tämäkään tilanne.
Ap, sentään hän sanoi suoraan eikä roikota.
Nim. Roikkuja
Olet kyllä poikkeuksellisen selkärangaton yksilö. Kannattaisiko ihan oikeasti ryhdistäytyä, ja lopettaa itsesi nöyryyttäminen roikkumalla kiinni miehessä joka vain käyttää sinua seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Välimatkaa oli siis lähes 100km, ei yli. Moni kulkee 5pv viikossa työmatkanakin tuon verran. Minun mielestäni välimatka ei ollut kyllä este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välimatkaa oli siis lähes 100km, ei yli. Moni kulkee 5pv viikossa työmatkanakin tuon verran. Minun mielestäni välimatka ei ollut kyllä este.
Samaa mieltä. Kommentoin miehenä, että jos minulla olisi voimakkaita tunteita naista kohtaan, 100km välimatka ei todellakaan olisi mikään ongelma.
Veikkaan että mies ei vaan kokenut riittävää kiinnostusta aapeeta kohtaan.
Oletko varma, että oli vapaa edes.
Vierailija kirjoitti:
Et ole vissiin koskaan nähnyt painajaisia?
Oletkohan sinä jonkinlainen psykopaatti joka käy jokaiseen aloitukseen kirjoittamaan jotain lyttäävää?
Sadan kilometrin välimatka on tunnin matka autolla. Ennen vanhaan käveltiin vaikka 40 kilometriä. Nykyään vielä on kaiken maiilman viestimisvälineitä, että välimatka ei ole kyllä este jos tuntisi löytänensä jotain arvokasta.
Voi surku. Semmosta se on. Mutta parempihan että se nyt tuli ilmi kuin joskus myöhemmin, ettei sitä niin kauheasti kiinnostanut.