Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2595)

Vierailija
2561/2595 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla tullut kauppaa kesän aikana torissa? Minulla ei yhtään, aivan kuollutta on. Ehkä lämpimät, hyvät ilmat syynä ja ihmiset vielä lomailee. Toivottavasti syksyä kohti vähän piristyisi. Ikävää, että ilmoitukset ovat vuoden voimassa, eihän niitä tuolta kukaan löydä.

Pirun hiljaista on, ei kukaan edes katso ilmoituksia, tori muuttunut todella surkeaksi.

Vierailija
2562/2595 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan ilmoitukset poistettiin, näin tori ilmoitti mutta tämäkään ei koske kaikkia ilmoittajia.Kaikkia ilmoittajia ei koske samat säännöt, tori.fi ei tietoakaan tasa-arvoisesta ja yhdenvertaisesta kohtelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/2595 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan surkea nykyisin koko tori

Vierailija
2564/2595 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä toridiiliä ole pakko käyttää?

Saman olen huomannut ettei kauppa käy entiseen malliin. Voisiko myös se vaikuttaa, että monet on tällä hetkellä työttöminä eikä ylimääräistä rahaa ole heitellä tori ostoksiin.

Vierailija
2565/2595 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä toridiiliä ole pakko käyttää?

Saman olen huomannut ettei kauppa käy entiseen malliin. Voisiko myös se vaikuttaa, että monet on tällä hetkellä työttöminä eikä ylimääräistä rahaa ole heitellä tori ostoksiin.

Työttömyys ja muutenkin rahat monella tiukassa voi olla yksi syy, miksi ihmiset  ei osta. Mutta lapset esim. tarvitsevat vaatteita ja harrastusvälineitä. Torista niitä saa kuitenkin edullisesti ja parempilaatuisempaa kuin esim. Temusta mitä ihmiset tuntuvat jostain syystä suosivan. Toinen on Vinted, mutta itse en siitä tykkää. Haluan noutaa tuotteen, tämä säästää postikulut ja samalla saa tuotteen tarkistaa.

Vierailija
2566/2595 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitatteko torille, että kauppa toteutui vai poistatteko vaan ilmoituksen? 

Vierailija
2567/2595 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteismyynnissä poistan aina. Halvimmat myydyt, jos maksettu tilille, ilmoitan myydyksi, kalliimmat poistan.

Vierailija
2568/2595 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteismyynnissä poistan aina. Halvimmat myydyt, jos maksettu tilille, ilmoitan myydyksi, kalliimmat poistan.

Etkö halua arvosteluita ostajilta vai ajatteletko että verottajalle ei kuulu? 

Vierailija
2569/2595 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2570/2595 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kaupaksi mikään

Vierailija
2571/2595 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin ärsyttäviä turhan viestittelijöitä vaan taas liikkeellä. Samoin lukutaidottomia, jotka kyselee käykö toridiili, vaikka olen selvästi kirjoittanut joka ilmoitukseen että EI KÄY. Ihmiset ei myöskään ymmärrä, että Posti määrää ne pakettien postitushinnat, eikä myyjä. Turha minulle on kiukutella, että on kallista. Minua ei kiinnosta millä hinnalla saisit ne vitosen kengät sinne huitsin nevadaan tai olisko toridiili juuri sinulle halvempi.

Vierailija
2572/2595 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohoitola koko paikka.

Vierailija
2573/2595 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin ärsyttäviä turhan viestittelijöitä vaan taas liikkeellä. Samoin lukutaidottomia, jotka kyselee käykö toridiili, vaikka olen selvästi kirjoittanut joka ilmoitukseen että EI KÄY. Ihmiset ei myöskään ymmärrä, että Posti määrää ne pakettien postitushinnat, eikä myyjä. Turha minulle on kiukutella, että on kallista. Minua ei kiinnosta millä hinnalla saisit ne vitosen kengät sinne huitsin nevadaan tai olisko toridiili juuri sinulle halvempi.

Aikalailla samaa mieltä. Tori ampui itseään jalkaan tällä Toridiilillä. Eipä ole sen tulon jälkeen enää ollut yhtäkään Postin kanssa tehtyä alennuskamppista postikuluista. Ne saivat ihmiset aiemmin liikkeelle. Toridiilin alea mainostavat toki, mutta taitaa olla melko vähän ihmisiä houkutteleva asia, kun koko paikka tuntuu kuolleen.

Vierailija
2574/2595 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun alussa meni vielä kaupaksi. Nyt on hiljaista. Katsotaan piristyykö kauppa kun kuunvaihteessa ja alkukuussa tulee ihmisille rahaa. Myös veronpalautukset tulee kolmas päivä. 

Vierailija
2575/2595 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö tiskikoneet kaupaks

Vierailija
2576/2595 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moukkamaista kun kaikki rupeaa tinkimään. Tarjoaa jotain puolet pyydetystä jopa tai vaikka 2/3

Vierailija
2577/2595 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuu ja tammikuu ovat kautta linjan hiljaisempia kuukausia.

Blokkaan tinkijät, kun mun myynnit on 1-5e. Jos hintapyyntö on 3e ja halutaan tinkiä vielä 2e pois, ostaja tulee olemaan erittäin suurella todennäköisyydellä nipottaja. 1e on hänelle kuin jollekin toiselle 1000e.

Vierailija
2578/2595 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla samaa mieltä. Tori ampui itseään jalkaan tällä Toridiilillä. Eipä ole sen tulon jälkeen enää ollut yhtäkään Postin kanssa tehtyä alennuskamppista postikuluista. Ne saivat ihmiset aiemmin liikkeelle. Toridiilin alea mainostavat toki, mutta taitaa olla melko vähän ihmisiä houkutteleva asia, kun koko paikka tuntuu kuolleen.

Torin ongelma on se, että postikulut on naurettavat, joten torista kannattaa ostaa vain noudolla. Postittamalla Vintedistä kannattaa ostaa/myydä.

Vierailija
2579/2595 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moukkamaista kun kaikki rupeaa tinkimään. Tarjoaa jotain puolet pyydetystä jopa tai vaikka 2/3

Mitä sitten? Itse en välitä tinkijöistä, en vastaa niille.En yleensä postita mitään, joskus olen postittanut jos tuote ollut yli satasen.En käytä mitään diiliä.Torissa on hiljentynyt kauppa huomattavasti,kaikki typerät uudistukset saanut aikaan asiakaskadon, tuhannet lopettaneet torin käytön kokonaan.

Vierailija
2580/2595 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa huomaa, ettei ihmisillä ole rahaa eikä töitä. Kovasti ollaan ostamassa, jopa keskellä yötä, mutta kun tulee maksun aika niin kadotaan kuin pieru saharaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi