Mies nöyryytti treffeillä
Kasvoni punoittavat herkästi. Istuessaan minua vastapäätä mies tokaisi: "Sää menit punaiseksi!" ja nauroi.
Lähdin pois sanaakaan sanomatta. En siedä sitä, että ulkonäköäni pilkataan.
Mies on soitellut ja laittanut viestejä, mutta en ole vastannut.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Nöyryytti? Joo, tyhmä ja ajattelematon möläytys mieheltä, mutta tuskin tarkoitti sitä sinun nöyryyttämiseksesi, piti enemmänkin "hauskana juttuna".
Jätkäporukassa naureskelee noillejos joku vetää punaiseksi, ei siinä ole pahantahtoisuutta. Tuskin ymmärsi tai ajatteli, että tuo on sinulle jotenkin arka paikka.
Aika usein ihmiset myös kommentoivat punastumista, koska se on niiden mielestä herttaista. Miehet naisten punastuminen siis.
Itselläni on todella kuulas iho ollut aina, ja punastun hyvin herkästi. Kyllä olisi saanut loukkaantua, jos olisi jokaisesta kommentista loukkaantunut. "kylläpä sulla lehahti kaunis puna poskille" on kuultu niin usein, että oksat pois. Tai ihan vaan "haha, punastuit".
Mutta ainakin minun kokemukseni mukaan, jos mies kommentoi naisen punastumista, SISÄLTÖ on aina tuo "kaunis puna poskilla", vaikka kyseinen mies ei osaisi sitä niin nätisti ilmaista, vaan pelkästään töksäyttäisi että höhö, punastuit.
Summa summarum: miehet ovat kommentoineet punastumistani lukemattomia kertoja, ja joka helvetin ikinen kerta on ollut aivan ilmeistä, että punastuminen vain lisäsi viehätystäni niiden silmissä.
N45
Jokainen normaalipäinen tietää, ettei punastumisista huomautella.
Joten hyvä, että asia selvisi ap:lle heti ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole käytöstapoja. Riittävä syy olla tapaamatta kyseistä henkilöä enää.
Käy mielessä, että mitä muuta möläyttelisi jatkossa, vai onko tapa, että "kissa" nostetaan (punastelu) pöydälle, niin siitäkin asiasta pääsee yli ? Kellä vaiva sen tietää se, kellä ei, ei tiedä vaivasta...
Punakka nainen kasvoiltaan. Mitä pahaa siinä on?
Ap, älä treffaile äläkä edes haaveile parisuhteesta kun et normaalia vuorovaikutusta kestä.
Oli tuo normaalin rajoissa, vaikka ei sitä parasta mahdollista käytöstä. Ei tosiaankaan nöyryytystä.
Ei kukaan voi, halua eikä edes kenenkään kuulu olla koko ajan äärimmäisen varuillaan.
Sinun kannattaa kehittää itsetuntoasi ja oppia myös nauramaan itse itsellesi. Muuten elämäsi tulee olemaan hyvin raskasta ja yksinäistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä treffaile äläkä edes haaveile parisuhteesta kun et normaalia vuorovaikutusta kestä.
Oli tuo normaalin rajoissa, vaikka ei sitä parasta mahdollista käytöstä. Ei tosiaankaan nöyryytystä.
Ei kukaan voi, halua eikä edes kenenkään kuulu olla koko ajan äärimmäisen varuillaan.
Sinun kannattaa kehittää itsetuntoasi ja oppia myös nauramaan itse itsellesi. Muuten elämäsi tulee olemaan hyvin raskasta ja yksinäistä.
Kyseessä ei nyt kuitenkaan ollut se, että pitää "koko ajan olla äärimmäisen varuillaan", vaan että ekoilla treffeillä heti pöytään istuessa kommentoi toisen ulkonäköä. Jos ei pysty olemaan edes ensimmäistä tapaamisminuuttia olemaan "varuillaan", eli kohtelias ja hyvin käyttäytyvä, niin ei varmasti pysty olemaan edes silloin, kun ihan oikeasti pitäisi.
Kyllä nyt aika herkästi meni fiilikset. Kannattaa lopettaa deittailu kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Jeesus opetti antamaan anteeksi.
Joo, omalla esimerkillään. Miten herralle kävikään? Olisiko kannattanut taistella eikä luovuttaa?
Taas tämä sama tyyppi. Sulla noita miehiä piisaa, muutama pv sitten oli ihan miesystävästä kyse, nyt ilmeisesti joku muu vai nussitko useita samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama tyyppi. Sulla noita miehiä piisaa, muutama pv sitten oli ihan miesystävästä kyse, nyt ilmeisesti joku muu vai nussitko useita samaan aikaan.
Joo, ja yllättäen kaikki kommentoi tuon punaista naamaa...Onkohan tämä sen hampaattoman miehen naispuolinen versio.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sikoja!
Ja naiset porsivia mällíränní-emakoita.
Vierailija kirjoitti:
Punakka nainen kasvoiltaan. Mitä pahaa siinä on?
Näyttää pubiruusulta.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus opetti antamaan anteeksi.
Ja mites hänelle kävikään? Niinpä niin, ristille joutui rosskasakin, siis persujen, kanssa.
Tuommoinen perumoukkamies ei jatkoon. Lapsen asteelle jäänyt ääliö.
Mä olisin noussut pöydästä ja lähtenyt sille tielleni. Sulkenut miehen kaikista kanavista (ghostannut).
Kaltaisesi herkkä nainen tarvitsee vakaan ja sosiaalisesti älykkään miehen. Tuo treffiseurasi olisi ollut ihan hyvä ukko jollekin rempseemmälle muijjalle, joka olis heittänyt samaa läppää takaisin.
Olisin toiminut ihan samoin eli poistunut paikalta. Yhteydenotot jättäisin omaan arvoonsa. Toisen ulkonäöstä huomauttaminen naurun kanssa on alistamista.
Vierailija kirjoitti:
Nöyryytti? Joo, tyhmä ja ajattelematon möläytys mieheltä, mutta tuskin tarkoitti sitä sinun nöyryyttämiseksesi, piti enemmänkin "hauskana juttuna".
Jätkäporukassa naureskelee noillejos joku vetää punaiseksi, ei siinä ole pahantahtoisuutta. Tuskin ymmärsi tai ajatteli, että tuo on sinulle jotenkin arka paikka.
No tämän ymmärtää jos kyseinen jätkäporukka on 11-14v. Poikien mielestä hauskat jutut on yleensä niitä jotka loukkaa toisia pahiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein ihmiset myös kommentoivat punastumista, koska se on niiden mielestä herttaista. Miehet naisten punastuminen siis.
Itselläni on todella kuulas iho ollut aina, ja punastun hyvin herkästi. Kyllä olisi saanut loukkaantua, jos olisi jokaisesta kommentista loukkaantunut. "kylläpä sulla lehahti kaunis puna poskille" on kuultu niin usein, että oksat pois. Tai ihan vaan "haha, punastuit".
Mutta ainakin minun kokemukseni mukaan, jos mies kommentoi naisen punastumista, SISÄLTÖ on aina tuo "kaunis puna poskilla", vaikka kyseinen mi
Se, että sinä olet tottunut miehiltä tulevaan kiusaamiseen, ei tarkoita, että kaikkien naisten pitäisi tottua.
Minua haukuttiin kouluaikoina pitsanaamaksi, punanaamaksi ja rupinaamaksi. Minulla oli siis näkyvä ihosairaus, ja sen lisäksi punastelin hallitsemattomasti. Nyt aikuisenakaan ihoni ei ole hyvä, vaikka olen kaikkeni tehnyt. Myös punastelu ja eri syistä johtuva punoitus on jäänyt.
En siis todellakaan ota miehiltä tulevia kommentteja imarteluna vaan ihan pelkkänä vttuiluna. En siedä enää itseeni kohdistuvaa kiusaamista.
- ap
Se mitä en voi ymmärtää, että minkälaiset aivot on hyvin monilla miehillä?
Sanotaan mitä sylki suuhun tuo, ja lapsellisesti ihmetellään että tottahan se oli.
Jos minä sanon miehelle että kyllä eksällä oli isompi, voi sitä porua ja ulinaa ja miesvihaaaaaaaa!!!!
Onkohan miehen mahdotonta oppia normaaleja käytöstapoja? Sitä miten ihmisten kanssa ollaan?
Menenpä tästä työpaikalla sanomaan -olen sairaanhoitaja - että kohta pistää mutta kun sedällä on tuota rasvaa perseessä niin ei se nii kipeää tee. Tai muuta vastaavaa.