Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nöyryytti treffeillä

Vierailija
06.03.2024 |

Kasvoni punoittavat herkästi. Istuessaan minua vastapäätä mies tokaisi: "Sää menit punaiseksi!" ja nauroi. 

Lähdin pois sanaakaan sanomatta. En siedä sitä, että ulkonäköäni pilkataan. 

Mies on soitellut ja laittanut viestejä, mutta en ole vastannut. 

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. ap. Sano sille tietyssä tilanteessa että Oi- onpa se pieni.

Tuon tuosta saatan leikkimielisesti vähän vinoilla miehelle, vaikka jo ensitreffeillä, eivätkä miehet  selvästikään loukkaannu, koska tietävät, että kyse on leikistä, missä saattaa myös usein olla flirttailun sävy, ja mikä tärkeintä, nämä miehet eivät ole MIELENVIKAISIA ja ymmärtävät sosiaalisen kanssakäynnin konventiot.

Näin. Tämän kaltaiset viestit saavat epäilemättä suosiota tällä miesvihapalstalla.

Tätähän tässä ketjussa jälleen kerran haettiin.

Todistaa kuinka pahasti naiset vihaavat miehiä. Kyllä, kaikki naiset, kaikkia miehiä.

Miettikää asiaa pojat, haluatteko missään tilanteessa sekaantua naisiin?

Vierailija
82/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ulkonäköäsi pilkannut.

Miten niin muka ei? 

- ap

moukka mikä moukka, hyvä että jätit

ansaitset parempaa

/mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poikaparkaa, kohtasi tosikon nutturapään. Toivottavasti valitsee treffiseuransa jatkossa tarkemmin.

Vierailija
84/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi poikaparkaa, kohtasi tosikon nutturapään. Toivottavasti valitsee treffiseuransa jatkossa tarkemmin.

reikä se on rotallakin

Vierailija
85/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hänen laittamissa viesteissä on ollut. Laita sanatarkasti

Vierailija
86/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että punastut herkästi, taidat olla myös erittäin herkkänahkainen. Eihän tuollainen ole nöyryyttämistä, ehkä hivenen tökerö kommentti mieheltä, mutta ei hän varmasti pahaa tarkoittanut. Itse myös punastun helposti ja  joskushan se  harmittaa, mutta en ole koskaan loukkaantunut, jos punaposkia on kommentoitu.

Vierailija
87/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se tinderissä blokkiin niin viestien laittaminen loppuu.

Vierailija
88/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit. Jos on tuollainen mun4pää, jota huvittaa toisen tökkiminen, niin parasta siirtyä muualle. Tässähän ei ole huumorista kyse kyllä yhtään. 

Vierailija
89/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja! 

Vierailija
90/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöyryytti? Joo, tyhmä ja ajattelematon möläytys mieheltä, mutta tuskin tarkoitti sitä sinun nöyryyttämiseksesi, piti enemmänkin "hauskana juttuna".

Jätkäporukassa naureskelee noillejos joku vetää punaiseksi, ei siinä ole pahantahtoisuutta. Tuskin ymmärsi tai ajatteli, että tuo on sinulle jotenkin arka paikka.

Mikä siinä on niin hauskaa? 

Jos tuo kerran on miesten "huumoria", naisiin se ei ainakaan vetoa. 

- ap

Älä yleistä ja vedä tähän kaikkia naisia. Mua ei ainakaan loukkaa tippaakaan tommonen juttu. Sä voit draamailla ihan kuinka paljon tahdot, kaikki muut naiset ei sitä tee.

Draamailla?? Ehkä ap:ta vaikka kiusattu punastumisesta, ei voi tietää, voi olla kipeä paikka. Älä heti tulkitse draamailuksi!!

Vierailija
91/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ap:lla pienet tisut?

Sulla on kovin pienet aivot.

Vierailija
92/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiahan se ymmärtääkseni oli, punastuminen.  Ja näkyyhän se. 

Vierailija
93/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, kun haluat tutustua naiseen. Älä vinoile, nälvi, kettuile, huomauttele. Niihin taitoihin ei kukaan nainen ihastu.

Eikö ole paras että mies näyttää millainen on ihan siellä ensitreffeillä?

Saman soisi naisille, ettei vasta vuosien päästä se kaikki paska valu hitaasti näkyviin.

Eikö sitä pitkässä suhteessa ihastuta/ rakastuta aina uudelleen? Eli, ei vinoilua, nälvimistä, kettuilua jne. Kohtele muita, kuin itse haluat tulla kohdelluksi. 

Vierailija
94/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hänen laittamissa viesteissä on ollut. Laita sanatarkasti

Ekassa viestissä oli "miksi lähdit?" 

Muita viestejä en ole lukenut. 

- ap

Vierailija
95/123 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin samaa. Mutta sitten ajattelin, että pilkkasipa tai ei, niin miehelle on ilmeisesti ihan tavallista huomautella muiden ulkonäöstä sen kummemmin ajattelematta. Jopa treffeillä, kun toiselle yrittää yleensä antaa itsestään hyvän kuvan. Ei jatkoon. 

Vierailija
96/123 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin samaa. Mutta sitten ajattelin, että pilkkasipa tai ei, niin miehelle on ilmeisesti ihan tavallista huomautella muiden ulkonäöstä sen kummemmin ajattelematta. Jopa treffeillä, kun toiselle yrittää yleensä antaa itsestään hyvän kuvan. Ei jatkoon. 

Mulla oli tällainen miesystävä. Ei hän loukatakseen huomautellut, mutta huomautukset loukkasivat silti. Esim. kun olin ollut auttamassa sairasta vanhempaani ja viikkojen jälkeen näimme taas, hän huomautti ensimmäisinä sanoinaan että kasvoihini oli tullut finnejä. Saattoi myös kommentoida minulle muiden naisten ulkonäköä.

Yritin parin vuoden suhteen ajan koulia häntä miettimään miten huomauttelee, mutta ei hän tuntunut lainkaan ymmärtävän. Lopulta hän sanoi, ettei hän voi sanoa yhtään mitään kun loukkaannun kaikesta. Hän puhui mielestäni minulle juuri samalla suodattimella kuin olisin ollut miespuolinen kaveri. Olisi pitänyt ymmärtää jo alussa, että kyse ei ollut yksittäisestä möläytyksestä, ja jättää tapailu sikseen.

Vierailija
97/123 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

win - win. Sun ei tarvi tavata urpoa eikä sen tarvi heikkoitsetuntoisen kanssa treffailla.

Vierailija
98/123 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä pahoja ongelmia. Tietää ongelmia myös elämässä.

Vierailija
99/123 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka huomauttavat toisen punastumisesta ovat totaalisia törppöjä, aivan täysidiootteja. Ei siitä mihinkään pääse.

Vierailija
100/123 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiahan se ymmärtääkseni oli, punastuminen.  Ja näkyyhän se. 

Tosiasiahan sekin on että monilla on katkarepu housuissa. Ja näkyyhän se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän