Mies nöyryytti treffeillä
Kasvoni punoittavat herkästi. Istuessaan minua vastapäätä mies tokaisi: "Sää menit punaiseksi!" ja nauroi.
Lähdin pois sanaakaan sanomatta. En siedä sitä, että ulkonäköäni pilkataan.
Mies on soitellut ja laittanut viestejä, mutta en ole vastannut.
Kommentit (123)
Kyllä minua naurattaa kun näen kuvitelmissa kuinka pistät villapipon päähän.tupsu heiluen häivyt ja kovaa..Et ole kyspä seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää että tuo täyttää pilkkaamisen määritelmän naisten papereissa.
Miehiä pilkataan siis todella paljon, kiinnittäkää miehet huomiota asiaan.
Ai siis miehet pilkkaavat? Ihan kuin miehet joutuvat toisten miesten väkivallan uhriksi. Onko se naisten vika sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöyryytti? Joo, tyhmä ja ajattelematon möläytys mieheltä, mutta tuskin tarkoitti sitä sinun nöyryyttämiseksesi, piti enemmänkin "hauskana juttuna".
Jätkäporukassa naureskelee noillejos joku vetää punaiseksi, ei siinä ole pahantahtoisuutta. Tuskin ymmärsi tai ajatteli, että tuo on sinulle jotenkin arka paikka.
Treffit ei ole jätkäporukka.
Jep, mutta jos ei ole juurikaan kokemusta treffailusta, niin vaikea se on yhtäkkiä hypätä johonkin täysin erilaiseen herrasmiesrooliin ja pitää se rooli täydellisesti. Lisäksi jos aina nainen vaan poistuu paikalta sanomatta MIKSI loukkaantui, niin kuinka hyvin ne mystiset ja täysin erilaiseen käyttäytymiseen tottuneet miehet ikinä voivatkaan oppia, mikä käytös on ok ja mist asioista pitää naisten seurassa opetella pitämään mölyt mahassa.
En yhtään ihmettele, että niin moni mies valittaa kun ei ymmärrä naisia. Ja osin myös toisinpäin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöyryytti? Joo, tyhmä ja ajattelematon möläytys mieheltä, mutta tuskin tarkoitti sitä sinun nöyryyttämiseksesi, piti enemmänkin "hauskana juttuna".
Jätkäporukassa naureskelee noillejos joku vetää punaiseksi, ei siinä ole pahantahtoisuutta. Tuskin ymmärsi tai ajatteli, että tuo on sinulle jotenkin arka paikka.
Mikä siinä on niin hauskaa?
Jos tuo kerran on miesten "huumoria", naisiin se ei ainakaan vetoa.
- ap
Älä yleistä ja vedä tähän kaikkia naisia. Mua ei ainakaan loukkaa tippaakaan tommonen juttu. Sä voit draamailla ihan kuinka paljon tahdot, kaikki muut naiset ei sitä tee.
Olet vaan ylipainoisena, elähtäneenä potsina jo tottunut ulko
Taas tämä kulunut vastaus kun et muuta keksi. Ei mun ulkonäköä ole arvosteltu niinkuin ei aapeenkään. Ei se mies mitään arvostellut vaan huomautti punastumisesta. Se EI ole arvostelemista. Jos mies ois tokaissut että "onpa sulla suuri nenä", se olisi ollut arvostelemista.
Vierailija kirjoitti:
AP älä ole tosikko.
Niin ap. Älä ole tosikko.
Sano sille tietyssä tilanteessa että oi - onpa se pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavinta on, että vaikka ap vaikuttaa ilmiselvältä provoilulta ja trollailulta, täällä on ilmeisesti monikin ihminen, joka ihan tosissaan kokee normaaliksi loukkaantua noin harmittomasta ja leikkimielisestä kommentista. En haluaisi olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka on tällä tavalla mielenvikaisuuteen asti herkkähipiäinen.
Se nyt johtuu vain siitä, että lähes kaikki naiset ovat tuollaisia.
Naiset ovat varmasti herkempiä, kyllä, mutta miehenä tuon tuosta saatan leikkimielisesti vähän vinoilla naiselle, vaikka jo ensitreffeillä, eivätkä naiset selvästikään loukkaannu, koska tietävät, että kyse on leikistä, missä saattaa myös usein olla flirttailun sävy, ja mikä tärkeintä, nämä naiset eivät ole MIELENVIKAISIA ja ymmärtävät sosiaalisen kanssakäynnin konventiot. Ja siis sanottakoon, että ap:n skenaariota voi hädin tuskin edes pitää vinoiluna, leikkimielisenä tai ei, kuvauksen perusteella ainakaan. Sen takia huolestuttaa vastaukset ap:n provoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siis miehet pilkkaavat? Ihan kuin miehet joutuvat toisten miesten väkivallan uhriksi. Onko se naisten vika sitten?
Naiset pilkkaavat miehiä jatkuvasti jos tuo aloituksessa kuvaistu tilanne täyttää pilkkaamisen ja nöyryyttämisen määritelmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin hauskaa?
Jos tuo kerran on miesten "huumoria", naisiin se ei ainakaan vetoa.
- ap
Älä yleistä ja vedä tähän kaikkia naisia. Mua ei ainakaan loukkaa tippaakaan tommonen juttu. Sä voit draamailla ihan kuinka paljon tahdot, kaikki muut naiset ei sitä tee.
Miksi kaikkien naisten tulisi toimia samoin? Se että sulle on tärkeintä saada munaa, ja ehkä jossain vaiheessa lapsia ei tarkoita että muutkin haluaisi. Jos AP kokee tarvitsevansa aikaa Sen Oikean löytämiseen, antaa tämän käyttää haluamansa aika omansa löytämiseen neiti tyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pilkkaavat miehiä jatkuvasti jos tuo aloituksessa kuvaistu tilanne täyttää pilkkaamisen ja nöyryyttämisen määritelmän.
Älä ota naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta jos ei ole juurikaan kokemusta treffailusta, niin vaikea se on yhtäkkiä hypätä johonkin täysin erilaiseen herrasmiesrooliin ja pitää se rooli täydellisesti. Lisäksi jos aina nainen vaan poistuu paikalta sanomatta MIKSI loukkaantui, niin kuinka hyvin ne mystiset ja täysin erilaiseen käyttäytymiseen tottuneet miehet ikinä voivatkaan oppia, mikä käytös on ok ja mist asioista pitää naisten seurassa opetella pitämään mölyt mahassa.
E
Kyllä minä ymmärrän asioita vaikka kaikkea ei olekaan kantapään kautta oppinut. Todennäköisesti apn treffi kumppanissa muutakin lapsellisuutta ja huonokäytöksisyyttä. Pitäisihän se aikuiselle olla päivänselvä asia ettei lähetä nälvimään ja kuittailemaan eikä pilaamaan tunnelmaa.
Menin punaiseks ja mies nauroi
Nauroi vaan, hahahaa, hohohoo, hahahaa
🎵🎵🎵 🎵🎵🎵
Oikeasti, mies ihan moukka, mulla tulee jo täällä ihan myötikset. Ajatteliko oikeasti että hyvä läppä huomauttaa kun toinen on muutenkin nolona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele, että niin moni mies valittaa kun ei ymmärrä naisia. Ja osin myös toisinpäin :)
Minusta on ihan hyvä että miehet ovat oma itsensä ja naiset painuu helvettiin jos siltä tuntuu. Molemmat välttyy paljolta paskalta.
Kuvitelkaa nyt itse että naiset joutuis esittää seksuaalisesti halukasta ja kun lapsiluku on täynnä, ne vain lopettais seksin.
Ai kato niin joo...
Vierailija kirjoitti:
Kasvot punoittaa herkästi.... läskeillä
Ei pidä paikkaansa. Minä olen läski, enkä ole koskaan punastunut niin että se näkyy ulospäin. Olen todella vaaleaihoinen, kaipa mulla on suonet syvällä niin ei näy, vaikka tuntuu sellainen inhottava tulvahdus naamalla, kukaan ei huomaa. Mun naama punottaa vain kylmästä jos olen aikani ollut kylmässä viimassa ja pakkasessa ulkona.
Lopeta nämä typerät juttusi. Hakeudu nyt sinne terveysasemalle hakemaan apua mielenterveysongelmiisi. Vai haluatko lopun ikääsi suoltaa paska vauvapalstalle?
Mies, kun haluat tutustua naiseen. Älä vinoile, nälvi, kettuile, huomauttele. Niihin taitoihin ei kukaan nainen ihastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavinta on, että vaikka ap vaikuttaa ilmiselvältä provoilulta ja trollailulta, täällä on ilmeisesti monikin ihminen, joka ihan tosissaan kokee normaaliksi loukkaantua noin harmittomasta ja leikkimielisestä kommentista. En haluaisi olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka on tällä tavalla mielenvikaisuuteen asti herkkähipiäinen.
Naiset ovat varmasti herkempiä, kyllä, mutta miehenä tuon tuosta saatan leikkimielisesti vähän vinoilla naiselle, vaikka jo ensitreffeillä, eivätkä naiset selvästikään loukkaannu, koska tietävät, että kyse on leikistä, missä saattaa myös usein olla flirttailun sävy, ja mikä tärkeintä, nämä naiset eivät ole MIELENVIKAISIA ja ymmärtävät sosiaalisen kanssakäynnin konventiot. Ja si
Miks ihmeessä mä haluaisin edes deittailla ihmistä, joka vinoilee mulle, edes vitsillä? Mä etsin ihmistä joka osoittaa sanoillaan ja käytöksellään arvostavansa minua, samalla tavalla kuten minä arvostan muita ihmisiä, ja tällaiseen käytökseen ei kuulu vinoilu muille :D
Mun tuttavapiirillä ei ole tapana edes vitsillä heittää vinoilevaa läppää. Ehkä me ollaan tosikkoja, en tiiä, mutta tullaan aika sopuisasti toimeen, ja meitä on iso lössi jolla vietetään aikaa keskenämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat varmasti herkempiä, kyllä, mutta miehenä tuon tuosta saatan leikkimielisesti vähän vinoilla naiselle, vaikka jo ensitreffeillä, eivätkä naiset selvästikään loukkaannu, koska tietävät, että kyse on leikistä, missä saattaa myös usein olla flirttailun sävy, ja mikä tärkeintä, nämä naiset eivät ole MIELENVIKAISIA ja ymmärtävät sosiaalisen kanssakäynnin konventiot. Ja siis sanottakoon, että ap:n skenaariota voi hädin tuskin edes pitää vinoiluna, leikkimielisenä tai ei, kuvauksen perusteella ainakaan. Sen takia huolestuttaa vastaukset ap:n provoon.
Ei kyse ole yksin tuosta. Naiset aidosti vihaavat miehiä ja kaikki mitä mies sanoo, saadaan tavalla tai toisella väännettyä miehiä vastaan. Lähes kaikki naiset tekevät tuota ja he sietävätkin miehiä lähinnä saadakseen lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ulkonäköäsi pilkannut.
Mitä muutakaan tuo on kuin ulkonäön pilkkaamista?
Tiedoksi: en ole ylipainoinen.
En ole myöskään nimitellyt ketään tässä ketjussa, palikka-nimittelijä oli joku muu kommentoija.
- ap
Kasvot punoittaa herkästi.... läskeillä