Mies nöyryytti treffeillä
Kasvoni punoittavat herkästi. Istuessaan minua vastapäätä mies tokaisi: "Sää menit punaiseksi!" ja nauroi.
Lähdin pois sanaakaan sanomatta. En siedä sitä, että ulkonäköäni pilkataan.
Mies on soitellut ja laittanut viestejä, mutta en ole vastannut.
Kommentit (123)
Hyvä ap, mun mielestä hienoa et lähdit pois paikalta ja annat miehen nyt ihmetellä. Tosi moni mies naljailee treffeillä tai muutenkin, ja koettaa tahallaan rajoja kuinka paljon nainen kestää p*skaa huumoria. Itse en kanssa siedä että mun ulkonäöstä vitsaillaan, varsinkaan piirteistä jotka aiheuttaa itselle epävarmuutta.
Ehkä se mies seuraavilla treffeillään osaa käyttäytyä, kiitos sinun.
Teit Ap oikein. Intuitiota kannattaa kuunnella. Jos toisesta tulee heti huono fiilis, kannattaa jatkaa matkaa.
🇺🇦🇮🇱
Miehen mielestä punastuminen saattoi olla söpöä tms. Mutta miksi se mies perään soittelee, lienee epätoivoinen tapaus.
Ihmiset täällä tosissaan reagoivat ap:n trolliin. :D
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä punastuminen saattoi olla söpöä tms. Mutta miksi se mies perään soittelee, lienee epätoivoinen tapaus.
Söpöä tai ei, möläytys oli junttimainen.
Tänne on pesiytynyt joku punastushullu.
Ymmärrän ap. Itse koin tuon noin parikymppisenä. Kyllä se satutti, koska se punastuminen oli itselle vaikea, häpesin kovin sitä. Ja kasvothan punoitti hyvin herkästi.
Nyt mummona ollessanikin muistan sen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset täällä tosissaan reagoivat ap:n trolliin. :D
No minä en ottanut tuota tosissani. Sen takia vastauksenikin on sen mukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöyryytti? Joo, tyhmä ja ajattelematon möläytys mieheltä, mutta tuskin tarkoitti sitä sinun nöyryyttämiseksesi, piti enemmänkin "hauskana juttuna".
Jätkäporukassa naureskelee noillejos joku vetää punaiseksi, ei siinä ole pahantahtoisuutta. Tuskin ymmärsi tai ajatteli, että tuo on sinulle jotenkin arka paikka.
Mikä siinä on niin hauskaa?
Jos tuo kerran on miesten "huumoria", naisiin se ei ainakaan vetoa.
- ap
Älä yleistä ja vedä tähän kaikkia naisia. Mua ei ainakaan loukkaa tippaakaan tommonen juttu. Sä voit draamailla ihan kuinka paljon tahdot, kaikki muut naiset ei sitä tee.
Olet vaan ylipainoisena, elähtäneenä potsina jo tottunut ulkonäkösi arvosteluun, mutta älä ala väittämään, että naiset eivät muka välitä ulkonäkönsä arvostelusta.
Ei sanonu
Et lähteny
Ei laittanu
Olipa typerä mies! Tulee mieleen ala-aste ajat. Ole hyvilläsi että osaat punastua, on hyvä verenkierto ja tervettä punaa on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää että tuo täyttää pilkkaamisen määritelmän naisten papereissa.
Miehiä pilkataan siis todella paljon, kiinnittäkää miehet huomiota asiaan.
Miehet pilkkaavat eniten TOISIAAN. Naiset useimmiten osaavat asettua paremmin toisen asemaan ja jättävät useimmat möläytykset sanomatta.
- ap
Ei pidä paikkaansa. Et treffaile naisia joten sinulla ei ole mitään kokemusta aiheesta.
Mitä mies sanoi tai mitä tapahtui, ennen kuin punastuit?
Huolestuttavinta on, että vaikka ap vaikuttaa ilmiselvältä provoilulta ja trollailulta, täällä on ilmeisesti monikin ihminen, joka ihan tosissaan kokee normaaliksi loukkaantua noin harmittomasta ja leikkimielisestä kommentista. En haluaisi olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka on tällä tavalla mielenvikaisuuteen asti herkkähipiäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ok.
Miksi teit aloituksen? Mitä haluat meidän tekevän asialle?
Tämä on keskustelupalsta, palikka.
Ai nyt nimitellään jo?
Kuten kysytty, mitä haluat meidän tekevän?
Haukkuvan miestä? Kaikki miehet? Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Nöyryytti? Joo, tyhmä ja ajattelematon möläytys mieheltä, mutta tuskin tarkoitti sitä sinun nöyryyttämiseksesi, piti enemmänkin "hauskana juttuna".
Jätkäporukassa naureskelee noillejos joku vetää punaiseksi, ei siinä ole pahantahtoisuutta. Tuskin ymmärsi tai ajatteli, että tuo on sinulle jotenkin arka paikka.
Treffit ei ole jätkäporukka.
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavinta on, että vaikka ap vaikuttaa ilmiselvältä provoilulta ja trollailulta, täällä on ilmeisesti monikin ihminen, joka ihan tosissaan kokee normaaliksi loukkaantua noin harmittomasta ja leikkimielisestä kommentista. En haluaisi olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka on tällä tavalla mielenvikaisuuteen asti herkkähipiäinen.
Se nyt johtuu vain siitä, että lähes kaikki naiset ovat tuollaisia.
Täältä on turha odottaa empaattisia vastauksia.😅 Itse ainakin ymmärrän, että ei ollut kiva tilanne, vaikka itselläni ei ole samaa taipumusta. Kyllä tuo osoittaa, että ei ole tunneälyltään korkeatasoinen eikä ymmärtäväinen mies. Jos sinulla on varaa, siirry seuraavaan. Ei kannata tyytyä tuollaiseen.