Mitä syöt eniten? Peruna, makarooni vai riisi?
Kommentit (37)
Jos makaronilla tarkoitetaan kaikkea pastaa niin sitä.
Perunaa. Pasta tulee hyvänä kakkosena ja riisiä harvakseltaan.
En mitään näistä vaan pastaa, joten varmaan tuo makarooni on mun vastaus.
Ehdottomasti perunaa. Siitä voi tehdä: jauhoja, perunalastuja, ranskalalaisia, viipaleita, lohkoja, muusia, velliä, keittää, raastaa. jne.
Olen korvannut pastankin raaka-aineen perunajauhoilla.
Riisii ja pastaa, perunaa en syö melkein koskaan. Peruna on hyvä hiilareitten lähde myös, ei sillä. Mutta mä en muuten sen mausta niin välitä.. Ellei se oo sit niitä jjotain pieniä kesäperunoita kesällä jossain mökillä, sit se on hyvä.
Perunaa eniten, sen jälkeen palkokasveista tehtyä pastaa, riisiä harvoin.
Tykkäisin syödä perunaa ja sitten riisiä. Lapset hinkuu niin paljon, että meillä valitettavasti pastaa menee nykyisin eniten.
En päivittäin mitään noista välttämättä, mutta eniten perunaa. Käytän paljon kasviksia ja syön leipää ja puuroa, mutta näin toimistotyöntekijänä hiilarimäärät on pidettävä maltillisena ettei tule liikaa energiaa. Pasta myös väsyttää, sitä tulee herkästi syötyä enemmän kuin riisiä tai perunaa.
Erilaiset pastatuotteet, jos mukaan laskee erilaiset nuudelit. Sitten riisi ja viimeisenä peruna.
Peruna se varmaan viime aikoina on ollut. Riisi ja makaroni puuttui kaapista pitkän aikaa, pitäisi muistaa niitä ostaa.
Kaikkia aika tasaisesti, riisiä ehkä eniten.
Peruna on suomalaista, riisi tuodaan toiselta puolelta maapalloa. Silti pidän riisistä enemmän.
Miten vaikeaa on kirjoittaa makaroni oikein?
(Täysjyvä)pasta varmaan noista yleisimmin, joskin aika tasoissa riisin (tai lähinnä riisi-kaura/riisi-ohran) kanssa. Käytän myös bulguria, couscousia ja kvinoaa, oikeastaan niitä jopa useammin kuin näitä "peruslisukkeita".
Perunaa en syö käytännössä koskaan.
Pastaa. Perunaa lähes yhtä paljon. Riisiä aniharvoin.
Riisi. Sitäkin noin kerran viikossa.