Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En muista, että äitini olisi koskaan elämässään sanonut

Vierailija
06.03.2024 |

Että rakastaa minua. Sen sijaan hän kertoi, kuinka olin vahinkolapsi ja harmitteli, etten ole poika. Isä on äidin kuoleman jälkeen monesti sanonut rakastavansa minua. Tuli vaan mieleen,  kun katselin televisiosta huutolaislasten kovaa kohtaloa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi rakasti sinua

Äitisi rakasti - sinua

Vierailija
2/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi rakasti sinua

Äitisi rakasti - sinua

Tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En myöskään ole koskaan istunut äitini sylissä. Ikinä ei saanut lohdutusta tai kannustusta. Äksyilyä senkin edestä

Epävakaa

Vierailija
4/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se sanoa,kyllähän sen tietää,tuntee että välittää.

Vierailija
5/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En myöskään ole koskaan istunut äitini sylissä. Ikinä ei saanut lohdutusta tai kannustusta. Äksyilyä senkin edestä

Epävakaa

jaa no

Äitisi rakasti sinua

Äitisi rakasti - sinua

Vierailija
6/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on hellittävä lapsiaan

Vierailija
7/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa

Sama. Olen aina ihmetellyt miksi ihmeessä äitini päätti tehdä lapsia. Toisaalta kun itsereflektiokyky on olematon niin 🙄 Eikä tietysti 80-luvulla muutenkaan kauheasti mietitty mitä se vanhemmuus vaatii(?)

Vierailija
8/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään kotona sitä kukaan ääneen sanonut, mutta aina olen tuntenut olevani rakastettu. Minulle itsellenikin on se hyvin vaikeaa sanoa, on pitänyt oikein väkisin opetella, enkä kykene sanomaan vieläkään isoille lapsilleni, pienille lapsille sanoin kyllä. Miehellekin nykyään sanon hyvin harvoin, koska hän ei koskaan sano mulle. Kun olen sitä mieheltä penännyt että miksi ei sano että rakasta minua, sanoo ettei hän osaa kun on tavallinen suomalainen mies. Ei täällä ole tapana sellaisia hokea kuin joku etelän gigolo joka ei edes tarkoita sitä. Mutta mies kuulemma silti rakastaa, edelleen 23 vuoden jälkeenkin.

Ja minusta on kyllä kuvia missä olen pienenä äitini, isäni ja molempien isoäitien jne. sukulaisten sylissä. En siitä kauheasti muista, ehkä toisen isoäidin sylissä muistan olleeni.

Vierailija
9/9 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, ettet saanut äidiltäsi rakkautta. Se sattuu, kokemuksesta tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä