Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tavallisia kertakäyttöisiä korvatulppia käyttää suihkussa ettei mene vettä korvaan?

Vierailija
06.03.2024 |

Mulla on parin viime vuoden aikana ollut ongelmana että hiusten pesun yhteydessä menee korvakäytäviin vettä joka ei tule ulos moneen tuntiin suihkun jälkeen. En tiedä mistä johtuu. Korva humisee ja lukkiutuu kun päätä liikuttaa yms. kun siellä on vettä.

Ajattelin että pistän korvatulpat korviin kun menen suihkuun. Mulla on sellaisia tavallisia keltaisia kertakäyttöisiä. Voisko tehdä noin vai liittyykö siihen jotain riskejä joita en osaa huomioida nyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tarkoitettu melun torjuntaan, joten eivät ehkä torju vettä yhtä hyvin. Miten olisi uimarin korvatulpat?

Vierailija
2/6 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa myydään korvakittiä juuri tuohon tarkoitukseen. Osta sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käyttää. Etkä herranjestas tarvitse mitään uimarin korvatulppia :D Tavallisten kanssa sitä vettä menee (jos menee) niin vähän ohi korvaan. Kokemusta on.

Vierailija
4/6 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Yliopiston apteekissa ei myydä korvakittiä?? Yleensähän siellä on kaikki mitä apteekeissa voidaan myydä. Onko korvakitissä jotain epäilyttävää ja haitallista kun YA ei sitä myy? Haluan korvakittiä! 

Toki voin ostaa/tilata sitä muualtakin mutta ihmetyttää vain että onko tuohon joku syy.

Ap

Vierailija
5/6 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin tilaamaan nettiapteekista korvakittiä kun kivijalka-apteekeissa ei ole jostain syystä.

Vierailija
6/6 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pahan korvatulehduksen aikana lääkäri suositteli just niitä kertakäyttöisiä. Toimii hyvin. Tai halvempi keino pyöritellä pumpulitupot vaseliinissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän