Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eveliina Heinäluoma nappasi Tinderistä miehen ihan hetkessä. Samoin työkaverini tytär

Vierailija
06.03.2024 |

Että mikä sinulla mättää? Sinulla joka koet että tinderin/"muiden" vika, kun ei suhdetta synny.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveliina Heinäluoma on kelpuuttanut itsensä tasoisen miehen, eli keskiverron tai ihan himpun alemman. Siksi hän onnistui heti.

Vierailija
22/25 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olin Tinderissä kaksi vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.

No sinullekin löytyi tuolta siis 6 kumppania mutta et ollut ilmeisesti siis tosissasi liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhemmät ja vähemmän kauniit joutuvat tyytymään siihen, että heitä treffaillaan vain paremman puutteessa.  Päätös lukitaan sen sijaan heti, jos joku vakavarainen poliitikko tai kaunis julkkis tulee vastaan.

Vierailija
24/25 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä heinäluoma ollut joku polymaanikko. Eli käyttää useampaa miestä yhtäaikaa omien fyysisten tarpeidensa tyydyttämiseen? Vai oliko se joku toinen demari? Ei marin.

Eipä ollut Heinäluoman tytär vaan ehta kokoomuslainen poliitikko - hänen tyttärensä julisti julkisesti olevansa avoimessa suhteessa. 

Vierailija
25/25 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ku näkee vaivaa niin kyllä tinderistä pillua saa b-tytöiltä

ja parisuhteen a-tytöltä

en vaan halua sitä parisuhdetta. Niin ei Tuu a-tyttöjen kanssa käytyä deiteillä. Kun niiltä saa vasta kolmansilla treffeillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan