Vieläkö kannattaa kaupata toppahaalaria?
Vieläkö mielestänne kannattaa kaupata vauvan (68 cm) toppahaalaria, vai olisiko järkevämpi kaupata vasta tulevana syksynä?
Kommentit (5)
Mä itse myin juuri haalarin (ja olen ostanut pari, uuups). Onhan se toisaalta parempi päästä rievuista nyt jo eroon eikä seisottaa niitä kaapissa. Riippuu tietysti haalarista ja ostajasta - jollekin merkitsee paljon se, että kaupan on vm. 2006-2007 haalareita. Ensi syksynä saattaa olla uudet mallit ja värit, ja haalari näyttää vanhanaikaiselta ;-)
Monilla käyvät vanhat pieneksi, jaa uudelle tarvetta. Ja kaupoista ei edes välttämättä löydä enää haluamaansa.
Toisaalta voit saada paremmin myytyä ensisyksynä, mutta silloinhan täytyy sitten säilyttää haalaria kaapissa..ja haalari on taas vuoden vanhempi malli...
Eli, mielestäni kannattaa myydä nyt heti, näin teen nyt itsekin ja hyvän hinnan olen saanut!
Itse ostin juuri huutiksesta ensi talvelle haalarin ja jopa hieman kalliimmalla kuin olisin alesta saanut tämän kauden haalarin, kun haaveissa oli ehdottomasti viime kauden malli! Ja jos tuntuu ettet saa haluamaasi hintaa, niin voithan sitten yrittää syksyllä uudelleen! Myyntionnea!
Minä ainakin etsin juuri 68 cm poikavauvan talvihaalaria ;) Alennusmyynneissä en ole törmännyt kivaan, joten hyvä/edullinen käytetty on etsinnässä.