Suomalaismies menetti yli 90 000 euroa pankkihuijareille tällaista kikkaa rikolliset käyttivät
Poliisi tutkii tapausta törkeänä maksuvälinepetoksena.
Poliisi kertoo tiedotteessaan tuoreesta tapauksesta, jossa mies menetti suuren määrän rahaa pankkihuijauksen yhteydessä.
Poliisin mukaan mies oli maanantaina 4. maaliskuuta saanut sähköpostin "Nordea-pankilta".
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomalaismies-menetti-yli-90-000-eu…
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia muunmaalaiset saavat siirrellä tällaisia summia ja meikäläinen kyseenalaistaan kun on kysymyksessä pienempikin summa.
Koska ulkomualainen on aina etuoikeutettu. Kaikessa. Jo Halonenkin sanoi, Suomi kuulu kaikille.
Ulkomaalainen?
Pankin näkökulmasta käyttäjä itse siirsi rahansa ulkomaille.
Ilmeisesti kun summa on vain tarpeeksi iso niin katsovat että kuuluu eliittiin joka saa vapaasti siirrellä rahojaan. Pienemmistä summista pitää kiusata köyhempiä ja laittaa siirrot jäihin kyselylomakkeiden kera että mihis fyffet menossa.
Näin on. Mun piti taannoin selvittää pankissä, mistä mulle oli fyffet tulossa. Vanha sukulainen ei saanut tallettaa omia rahojaan omalle tililleen. Piti selvittää mitä rahaa se oli(n300 e)🙄
Sitten kun tekoäly puhuu näille uhreille täydellistä suomea, olemme vasta todellisessa pulassa.