Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netin käyttö puhelimella ihmetyttää?

Vierailija
06.03.2024 |

Vaikka minulla ei ole silmälaseja, en meinaa kunnolla nähdä sivustojen pienitä tekstejä ja valikoita, näkevätkö muut?

Pitääkö tämän takai kuljettaa lukulaseja mukana, miten muut tekevät?

Minulla ei osu sormet niihin valikoihin kun ne on niin pieniä, osuuko muilla, hankin joskus sellaisen "kynän" mutta se katosi heti, miten muut tekevät?

Melkein kaikki sivustot ovat puhelimella sekavia ja sieltä puuttuu käteviä valintoja ja ruutua pitää skrollata usein ihan loputtomasti, kun vaikkapa läppärillä kaikki on heti näkyvissä, eikö tämä häiritse muita lainkaan?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan silmälasit pois kun kirjoitan esimerkiksi tätä.   Kaksitehoni eivät sovi tälläiseen,  lukulaseja en viitsi etsiskellä.

Olen likinäköinen, silmät 25 centin päässä ilman silmälaseja  näytöstä on just hyvä.

Sulla on kyllä huonot rillit, jos et kaksitehoilla näe puhelimen näyttöä. Mä olen myös likinäköinen, ja monitehoilla näen niin lähelle kuin kauas. Ehkä kyse onkin juuri siitä, että sinulla on kaksitehot (siis jos on, sellaiset, missä on selvä raja lähinäköalueen ja kaukonäköalueen välillä) ja minulla monitehot.

Mulla on hiukkasen ongelmallinen näkö.   Minulla on lukulasit erikseen mutta ne on jossain tuossa ettei tule otettua.

Yleislaseina pärjään hyvin (rajattomat ovat) laseillani, autolla ajaessa jne.  Vaikka ovat rajattomat  on helpompi ottaa lasit pois pientä( tuoteselosteet)  lukiessa tai vaikka kännykkää näpytellessä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan