Suomen kaunein koti Kesämökit 2024 Official
Tänään alkaa uusi kausi.
Samalla ruutuun saadaan myös uusia tuomareita. Pitkään mukana olleiden Sini Rainion ja Tero Pennasen tilalla aloittavat Nelosen Huvilasta & huussista tuttu maisemasuunnittelija Kati Jukarainen ja arkkitehti Otto Heinonen.
Ellinoora Uusi-Kartano, vastaava tuottaja:
-Pitkäänkin jatkuneiden ohjelmien osalta jokainen kausi on oma ihana kokonaisuutensa. Ohjelmien esiintyjien kokoonpanoa tarkastellaan aina silloin tällöin esimerkiksi sen mukaan, mihin halutaan tulevalla kaudella ohjelman sisällössä keskittyä.
Kaudella katse halutaan luoda entistä enemmän myös mökin ulkopuolelle. Piha ja tontti kun ovat tärkeä osa mökkielämystä. Jukarainen kuului jo vuonna 2015 Kauneimman kodin sisarsarjan, Suomen kauneimman pihan tuomaristoon. Tuolloin tuomaristossa nähtiin Hanna Sumarin lisäksi palkittu maisema-arkkitehti, nyt jo edesmennyt Tommi Heinonen. Otto Heinonen on hänen poikansa.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6eca8162-fe35-415c-a83d-b52232e…
Olisivat vaihtaneet Hanna Sumarin myös pois. Mutta ei, vastaavan tuottajan mukaan tietenkin Hannan pitää ehdottamasti olla mukana, kun hän on ollut alusta asti...
Kommentit (850)
Vierailija kirjoitti:
Sumari akalla ei koulutusta mihinkään. Luksurouva joka tungetaan mukaan joka paikkaan. Ärsyttävä tyyppi, ei jaksa katsella ohjelmaa.
Sumari on aika turha julkkis siskonsa kanssa. Tämä Kati kuitenkin maisemasuunnittelija ( onko se ammatti oikein??)ja ponnari on paksuuntunut naisella ihmeesti!!! Huvittavia täällä Vauva-keskusteluissa nämä nuolen alaspäin painajat...kiva anonyymisti nostaa keskaria kai?? Hyvät kiksit paskaan lapsiarkeen??😅😅
Vierailija kirjoitti:
Hannan irvistelevä hymy pilaa koko ohjelman.
Eikö ole jo aiemmilta kausilta oppinut että joutaisi vaihtoon.
Minusta Hanna on hyvä. Ehkä johtuu siitäkin, että olen yleensä hänen kanssaan ihan samaa mieltä :D
Minusta on kiva, että Hanna on tässä tuomarina. Joskus tosin antaa kympin, vaikka itse en antaisi, mutta yleensä sanallisissa tuomaroinnissa olen hänen kanssaan samoilla linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Hanna on hyvä. Ehkä johtuu siitäkin, että olen yleensä hänen kanssaan ihan samaa mieltä :D
Minusta on kiva, että Hanna on tässä tuomarina. Joskus tosin antaa kympin, vaikka itse en antaisi, mutta yleensä sanallisissa tuomaroinnissa olen hänen kanssaan samoilla linjoilla.
Jaahas, vai tuli itse Hannakin kommentoimaan ja kehumaan itseään.
Häipyisit jo, olet aivan turha koko ohjelmassa ja ihan hemmetin ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Niin vesistöä on hankalampi vaihtaa joten valitkaa tarkkaan paikka tulevaisuutta silmällä pitäen, ei mistään rutakon rannalta vaikka halvalla saisikin, puhdas vesistö säilyttää arvonsa ja on haluttu myös ulkomaalaisten keskuudessa jatkossa kun maailmasta puhdas vesi hupenee kovaa vauhtia.
Vielä parempi on, että ei rakenneta rantoja enää yhtään enempää eikä paskota enää yhtään luonnonvettä. Ostakaa vaikka se palju takapihalle ja rypekää siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä, mikä siinä Hannassa niin kamalasti ärsyttää. Mukavan oloinen ihminen. Mutta siis, nämä ätsyyntyjäthän inhoaa myös Vappu Pimiää ja mitä näitä suosittuja juontajia nyt on. Hyväksyisivät varmaan vain oman naamansa tuijottamisen telkkarista, kaikki muut ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva sarja !! Jo 10 v sitten katseltiin mökki ohjelmaa jossa oli Kati Jukarinen laittamassa pihoja kuntoon. Mitä muuten Katin tukalle on tehty koska on nykyään paljon paksumpi kuin 10v sitten??? Tuuhennokset vai mitkä?
On tuuhea ponnari ja ripsipidennökset ja kynnet maisemasuunnittelijalla. Kauan sitten hän kaivoi lapiolla sateessa multaa. Varmaan telkkuun pitää laittautua??
No itsekö menisit telkkariin niissä nuhjuisissa pihatyövaatteissa, tukka lintassa ja kädet kurassa? Varsinkin kun tässä ohjelmassa ei tehdä puutarhatöitä vaan vieraillaan ihmisten hienoissa mökeissä. On siis pukeutunut ja laittautunut ihan asiaan kuuluvalla tavalla.
Ja en nyt muista, missä puutarhaohjelmassa hän on 10 vuotta sitten ollut, mutta kai sitä ihminen saa edetä urallaan?? Ehkä silloin oli vielä puutarhuri ja teki koulutustaan vastaavaa työtä ja on sen jälkeen opiskellut maisemasuunnittelun hortonomiksi?
Ärsyttää tämän sävyinen aivan turha rääpiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, vai tuli itse Hannakin kommentoimaan ja kehumaan itseään.
Häipyisit jo, olet aivan turha koko ohjelmassa ja ihan hemmetin ärsyttävä.
No voi herraisä :D luuletko oikeasti, ettei kukaan Hannasta voi tykätä, jos sinä et tykkää????
Voit toki pyytää minua häipymään, mutta en ole Hanna, enkä häivy. Minullakin on oikeus kommentoida ja sanoa mielipiteeni, vaikka et olekaan kanssani samaa mieltä.
Oishan se toki hienoa, jos olisin Hanna, mutta tuskin häntä kiinnostaa täällä lukea mammojen juttuja täällä. Joten jos et jaksa lukea toisten kommentteja, jotka ovat eri mieltä, kuin sinä niin häivy itse,. Minua ei häiritse, vaikka joku on erimieltä, enkä sen takia pyydä heitä poistumaan yleiseltä keskustelupalstalta:D annetaan kaikkien kukkien kukkia ja kaikkien sanoa mielipiteensä, vaikka se poikkeasiskin omasta. Ja kyllä se Hannakin saisi täällä kommentoida jos haluasi. Mikä sinä olisit häntä kieltämään tai kehoittamaan poistumaan, jos ei olisi kirjoittanut epäsopivia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva sarja !! Jo 10 v sitten katseltiin mökki ohjelmaa jossa oli Kati Jukarinen laittamassa pihoja kuntoon. Mitä muuten Katin tukalle on tehty koska on nykyään paljon paksumpi kuin 10v sitten??? Tuuhennokset vai mitkä?
On tuuhea ponnari ja ripsipidennökset ja kynnet maisemasuunnittelijalla. Kauan sitten hän kaivoi lapiolla sateessa multaa. Varmaan telkkuun pitää laittautua??
No itsekö menisit telkkariin niissä nuhjuisissa pihatyövaatteissa, tukka lintassa ja kädet kurassa? Varsinkin kun tässä ohjelmassa ei tehdä puutarhatöitä vaan vieraillaan ihmisten hienoissa mökeissä. On siis pukeutunut ja laittautunut ihan asiaan kuuluvalla tavalla.
Ja en nyt muista, missä puutarhaohjelmassa hän on 10 vuotta sitten ollut, mutta kai sitä i
"Turha rääpiminen" eikö täällä saa keskustella enää?? Kati varmaan edennyt urallaan ja helvetin mahtavaa!!! Joku nyt vaan huomioi muuttuneen olemuksensa. Tiedoksesi että hän esiintyi noin 10v sitten jossin Mtc.n pihat kuntoon ohjelmassa....kvg!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vesistöä on hankalampi vaihtaa joten valitkaa tarkkaan paikka tulevaisuutta silmällä pitäen, ei mistään rutakon rannalta vaikka halvalla saisikin, puhdas vesistö säilyttää arvonsa ja on haluttu myös ulkomaalaisten keskuudessa jatkossa kun maailmasta puhdas vesi hupenee kovaa vauhtia.
Vielä parempi on, että ei rakenneta rantoja enää yhtään enempää eikä paskota enää yhtään luonnonvettä. Ostakaa vaikka se palju takapihalle ja rypekää siinä.
Näin on vanhemmasta päästä saisivat jo purkaa ja jättää luonnontilaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sumari akalla ei koulutusta mihinkään. Luksurouva joka tungetaan mukaan joka paikkaan. Ärsyttävä tyyppi, ei jaksa katsella ohjelmaa.
Sumari on aika turha julkkis siskonsa kanssa. Tämä Kati kuitenkin maisemasuunnittelija ( onko se ammatti oikein??)ja ponnari on paksuuntunut naisella ihmeesti!!! Huvittavia täällä Vauva-keskusteluissa nämä nuolen alaspäin painajat...kiva anonyymisti nostaa keskaria kai?? Hyvät kiksit paskaan lapsiarkeen??😅😅
Johan sinulle on tärkeätä jonkun peukuttamiset!!
Eipä ole itselle tullut koskaan mieleen välittää tuollaisista. Ja siksi kai se vaihtoehto on tehtykin, että saa peukuttaa alas tai ylös, jos haluaa. Älä nyt ihmisparka ota niin tosissasi kaikkea. Mahtaa sinulla olla raskas elämä.
Ei koskaan ole juontajia, jotka miellyttäisi kaikkia. Sitten jos jonkun naama ärsyttää, vaihtakaa kanavaa!
Samoin kesämökkien kanssa, makuja on niin monenlaisia. Vielä on 24 näkemättä.
Mikähän siinä on, että ensin haukutaan juontajat, sitten kesäasunnot ja sitten toiset kommentoijat.
Ärsyttävä akka tuo Hanna Sumari. Ei osaa edes kahdeksikkoa kirjoittaa. Tekee kuin pikkulapset 2 palleroa päällekkäin. Mitä varten tuollainen saa olla puheenjohtajana. Jyrää muut antamalla kymppejä miten sattuu. Muut ovat asiantuntijoita, mutta Hanna on vaan juontaja ja puheenjohtaja.
Tämän päivän jaksossa kaikki mökit kauniita, mielestäni liian erilaiset mökit sijoitettu samaan jaksoon, en tiedä oliko täysin reilu kilpailu. Pääasia että näkee erilaisia mökkejä.
Kolmas jakso katsottu. Kerrankin paras pääsi jatkoon! Aivan ihana paikka ja sisustus. Luulen että voittaa koko kisan.
Ai että, Hanna-rouvalla on aina todella ihana "kampaus". Lisäksi hän pitää entistäkin huolellisemmin huolta siiitä, että hänen suosikkinsa voittaa aina erän.
Sumari vaikuttaa hankalalta minä,minäihmiseltä!
Hyvänen aika! Eka mökki tänään ja luulin ensin, että omistajat on äiti ja poika. Ei kai ole niin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika! Eka mökki tänään ja luulin ensin, että omistajat on äiti ja poika. Ei kai ole niin?
Äiti ja 2 poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti ja 2 poikaa.
Asia ok.