Miten SAK:n tulevat massiiviset ja laajamittaiset lakot tulevat vaikuttamaan sukupuolielämääsi?
Kommentit (23)
Lakko pitää ja vedän käteen. Muulloin toimin lakkovahtina.
Ehdin käymään useammin salarakkaani sisällä🥒💦
Vaimo meni lakkoon. Myös järjestäytyneet maksulliset laittoi lapun reiälle. Vain hätätyö sallittu ja siitä täytyy saada seksologin lausunto.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo meni lakkoon. Myös järjestäytyneet maksulliset laittoi lapun reiälle. Vain hätätyö sallittu ja siitä täytyy saada seksologin lausunto.
Ohhoh!
Ennen ay-hommat oli miesten hommia mutta nyt näköjään naiset ovat duunareiden selkäranka.
M48, guru
Mies lakossa, minä etätöissä ja lapset päiväkodissa. Eiköhän me pidetä lounassessiot joka päivä. Ääntä pidän todennäköisesti monin verroin.
Jos ruumishuoneet menee kiinni, niin joudun panemaan eläviä.
Rankaisen vaimoa joka päivä. Se on työläinen ja minä riistäjäyrittäjä. Panen sitä kuivana kakkoseen ja nautin joka sekunnista.
Nuo väkivaltafantasiat ovat ihan todellisia ps-kannattajien mietteitä. Not funny.
Tilasin hotlipsistä justiisa jättikasan lakkoleluja. Molemmat olla kotona naida nakuteaan niin että kämppä raikaa 😁
Töissä tulee todennäköisesti vaikeaa kun kaikki toimitukset menee sekaisin ja "saa" tehdä pitkää päivää sen 2 viikkoa. Kotona ollaan vasta myöhään illalla ja niin väsyneenä ettei muu kuin nukkuminen kiinnosta.
Saattaa jäädä ne kortsut ostamatta....
Mulla se hidastaa erään suuremman rahaerän tuloa. Se taas hidastaa seksituristiksi lähtöä. Jos talous sakkaa ehdin harrastaa enemmän liikuntaa ja sitä kautta pysyn vanhemmaksi viriilinä eli hyviä ja huonoja puolia.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla että mietin joka lakkopäivän aamu, heti herättyäni, Riikka Purran sisempiä häpyhuulia.
Joko on lakkoaamu?
Heräsin nimittäin ajattelemaan millainen vulva Riikka Purralla on. Vihainen viiva vai ulostyöntyvät sisemmät huulet?
Tulee vaikuttamaan ihan positiivisesti. Tullaan molemmat olemaan nimittäin lakossa, ja mikäs mukavampi tappaa aikaa kuin sängyssä vaimon kanssa.
ajattelen riikkaa tavallista enemmän masturboidessani, onse tiukka mimmi, nam!
Vierailija kirjoitti:
ajattelen riikkaa tavallista enemmän masturboidessani, onse tiukka mimmi, nam!
Minä ajattelen runkatessani myös Rantasta. Ovat kuin kuumat siskokset! Molemmat ankaria femdomeja! Tahdon että kusivat suuhuni.
Toivon, että joltain mukavalta naiselta loppuisi polttoaine taloni kohdalla. Voisin tarjota yösijan. Tosin eihän sillä ole mitään tekemistä seksielämän kanssa.
Kun on hoitanut parinvalinnan oikein aikoinaan, eikä muutenkaan käy töissä, niin ei vaikuta mitenkään.
Saattaa olla että mietin joka lakkopäivän aamu, heti herättyäni, Riikka Purran sisempiä häpyhuulia.