Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein koti Kesämökit 2024 Official

Vierailija
06.03.2024 |

Tänään alkaa uusi kausi. 

Samalla ruutuun saadaan myös uusia tuomareita. Pitkään mukana olleiden Sini Rainion ja Tero Pennasen tilalla aloittavat Nelosen Huvilasta & huussista tuttu maisemasuunnittelija Kati Jukarainen ja arkkitehti Otto Heinonen.

Ellinoora Uusi-Kartano, vastaava tuottaja:

-Pitkäänkin jatkuneiden ohjelmien osalta jokainen kausi on oma ihana kokonaisuutensa. Ohjelmien esiintyjien kokoonpanoa tarkastellaan aina silloin tällöin esimerkiksi sen mukaan, mihin halutaan tulevalla kaudella ohjelman sisällössä keskittyä.

Kaudella katse halutaan luoda entistä enemmän myös mökin ulkopuolelle. Piha ja tontti kun ovat tärkeä osa mökkielämystä. Jukarainen kuului jo vuonna 2015 Kauneimman kodin sisarsarjan, Suomen kauneimman pihan tuomaristoon. Tuolloin tuomaristossa nähtiin Hanna Sumarin lisäksi palkittu maisema-arkkitehti, nyt jo edesmennyt Tommi Heinonen. Otto Heinonen on hänen poikansa.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6eca8162-fe35-415c-a83d-b52232e…

Olisivat vaihtaneet Hanna Sumarin myös pois. Mutta ei, vastaavan tuottajan mukaan tietenkin Hannan pitää ehdottamasti olla mukana, kun hän on ollut alusta asti...

Kommentit (850)

Vierailija
721/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumari eläkkeelle. En pysty enää kattomaan näitä ohjelmia hänen takiaan.

Vierailija
722/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa Sieppi tällä palstalla karseen määrän kuraa niskaan, ihan mitä tahansa tekeekään.

Täällä esiintyy kyllä sellainen määrä naisvihaa että kaikki sais hävetä. Menkää itseenne, katkerat tiukkisnutturat, ja miettikää miksi kaunis nainen ärsyttää teitä niin paljon.

Tuskinpa Saraa niin paljon haukuttaisiin, jos olisi pysynyt luonnollisena, kuten v. 2011

https://im.mtvuutiset.fi/image/1191336/portrait/368/614/6da7e6b5c68c571…

Tuossa kuvassa näkyvät silmätkin, nykyään silmät ovat pelkät viirut botoxin turvottamassa naamassa. Toki tämä ketju ei ole Sara-ketju vaan mökkiketju. Saran mökki ei tainnut olla järven rannalla? Miksi näitä julkkisten mökkivierailuja ei tehdä kesällä?

Minä en tunne tätä Sieppiä (siis ennen kuin nyt kävin selaamassa jakson läpi), mutta odotin teidän kommenttien perustella paljon muokatumpaa, oikein sirrisilmäistä naista. Ei niitä silmiä nyt sentään viiruiksi voinut sanoa.  Vaikken kannata nuorten ihmisten intoa oman kropan muokkaamiseen pistoksin tai kirurgin toimestä, muiden ei pitäsi myöskään valehdella mistään viirusilmistä, jos näin ei todellisuudessa ole. Ei kaikille ole luonnostaankaan isoja bambinsilmiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Älä itse valehtele kuten idolisi Sieppi joka väittää ettei mitään muokkauksia ole tehty millään pistoksilla.

Ihan varmasti tiedät tuon Siepin joka tuli tunnetuksi siitä kun virallinen Miss Suomi Pia Lamberg luopui kruunustaan, joten Sieppi tuli tilalle, ja sittemmin tuli tunnetuksi siitä kun yritti missiksi päästyään iskeä kiekkoilija Mikael Granlundia joka pinkoi sitä pakoon Helsingin yössä kun tuosta oli paparazzikuvia joka lehdessä, ja sen jälkeen oli julkkis Roope Salmisen tyttöystävä, miljonääriperijämiehen (Didemin miehen kaksoisveli) tyttöystävä ja nyt afrikkalaisen jalkapalloilijan etä-avovaimo.

Sara oli alunperin tämän näköinen, ehkä muistat hänet nyt ALKUPERÄISESTÄ ulkonäöstä jossa ei silikonia, ei botoxia, ei fillersejä huulissa eikä pitkin naamaa ja oli tuohon aikaan vielä kaunis kuin mikä! Silmät aika suuret suomalaiseksi, ja sopivan kokoiset huulet joissa ei fillereillä tehtyä suttuista viiksivarjoa nenän alla. Olisi yhä kaunis ellei olisi sortunut tuollaisiin keinotekoisiin kauneusmenetelmiin mihin nuoria ei saisi kannustaa kun saattavat pilata ulkonäkönsä lopullisesti.

https://gekkonen.net/wp-content/uploads/2022/12/MS2011_top3_b.jpeg

Vierailija
724/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa Sieppi tällä palstalla karseen määrän kuraa niskaan, ihan mitä tahansa tekeekään.

Täällä esiintyy kyllä sellainen määrä naisvihaa että kaikki sais hävetä. Menkää itseenne, katkerat tiukkisnutturat, ja miettikää miksi kaunis nainen ärsyttää teitä niin paljon.

Mitä superfani saat palkkioksi kun räksytät joka palstalla nuo samat jutut Siepon puolesta? Haistella hänen vanhoja hikisiä, tekokuituisia kiinalaisvalmisteisia muotirättejä?

Vierailija
725/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on katsonut Sieppiä esittelemässä kämppäänsä, logomerkkituotteita ja mökkiään siinä "Iholla" tosi-tv sarjassa, niin saa ehkä hieman eri kuvan ihmisestä kuin tässä teennäisessä kauniskotisarjassa.

Tämä on niin täydellinen analyysi yhdestä jaksosta, että kirjoittajan tulisi saada jokin palkinto! Harmi ettei tällaista näytetty mökkijaksossa :D :D :D

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17747898/iholla-osa-11-sieppi-ei-osaa-s…

"Sitten siirrytään aamupalapöytään, jossa Sieppi nautti sanojensa mukaan aamucocktailin, joka epäilyttävästi näytti aamupuurolta lakkojen kanssa. Ja koska hän on Sieppi "jol on liituu", hän ei voi olla mainitsematta, miten paketti hänen aamiaismarjojaan maksaa 7,99 . Syödessään hän toteaa taas, miten hänellä on ikävä mökille ja kuinka hän haluaisi mennä sinne ja kadota maailmalta. Aivan samaa hän muistaakseni haikaili aloitusjaksossa, kunnes sitten seuraavassa jaksossa kumosi aiemmat ajatuksensa toteamalla, ettei ikinä voisi viettää siellä aikaa pidempään. Mutta nyt on siis taas mieli kääntynyt. Näin sitä tehdään tyhjästä sisältöä mutta toisaalta: onhan Sara ammatiltaan sisällöntuottaja.

Mutta jotain edistystä on sentään tapahtunut edelliseen jaksoon, sillä nyt Sieppi on selvittänyt jo oman ikänsä ja toteaa, että vasta 31-vuotiaana hän osaa arvostaa näitä juttuja. Siepin tuntien huomenna taas kaikki voi olla toisin: saattaa olla, että hän ei enää muista ikäänsä. Vaihtoehtoisesti hän ei enää arvosta näitä juttuja
."

Vierailija
726/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs perhanan ihmisten arvostelu ja haukkumisketju tästä on tullut. Kyllä haukutaan Sumaria ja Sieppiä. Hävetkää. Pakko olla keskenkasvuisten touhua.  Itse aiheeseen liittyen: toivottavasti vanha Kustavin torppa voittaa. Koko mökki ja ympäristö oli kuin postikortista. 

Vierailija
727/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti käydä katsomassa tuo Kustavin mökki uudelleen. Totta, se oli mökki jossa on minun mieleiset maisemat. Oikein viehättävä mökki, ei tilpehööriä, kauniisti laitettu, ei kuitenkaan liikaa. Ehdoton suosikki. 

Toinen mieleinen oli mökki joka oli jossain mäen päällä, ei vettä, ei vessaa, omistaja oli itse värkännyt sen. Hyvin tunnelmallinen. 

Vierailija
728/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestyksessä mietin kahden mökin välillä ja se kakkossuosikki, jota en äänestänyt voitti.

Vierailija
729/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin voittajan ja olisin itsekin sitä äänestänyt.

Vierailija
730/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Kerrankin oikea voitti! Siis mun mielestä.

Vierailija
731/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti käydä katsomassa tuo Kustavin mökki uudelleen. Totta, se oli mökki jossa on minun mieleiset maisemat. Oikein viehättävä mökki, ei tilpehööriä, kauniisti laitettu, ei kuitenkaan liikaa. Ehdoton suosikki. 

Toinen mieleinen oli mökki joka oli jossain mäen päällä, ei vettä, ei vessaa, omistaja oli itse värkännyt sen. Hyvin tunnelmallinen. 

Pakko siellä vessa on olla! Vain meinaatko, että ämpäriperiaatteella tai riukulla mennään? 

Olis hankala olla pelkän sadeveden varassa, paljukin voi kuivua. Ja juomavesi täytyy kantaa mukanaan.

Itse mökki oli kyllä ihana rakennuksena.

Vierailija
732/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras voitti.

Vierailija
733/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä valita tässä yhteydessä kaineinta "mökkiä" kun yksikään ehdokkaista ei ole mökki vaan loma-asunto tai kakkoskoti. Ärsyttää ohjelmassa mökkeilystä höpöttäminen, se kun on ihan jotain muuta kuin oleilu ja elely näissä hulppeissa loma-asunnoissa.

Vierailija
734/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että noita-akat kerääntyy tänne nurisemaan kun voittaja ollut sähkötön lautakasa keskellä synkkää  risukkoa 😁

Vierailija
735/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala auta näitä ihmisiä, jotka ovat täynnä vihaa ja pahaaoloa. Olen järkyttynyt lukemastani. Mitä pahaa Sara Sieppi on Teille tehnyt? Peto näyttää asuvan joissakin ihmisissä. En tule enään näille sivuille. AHDISTAA!

Vierailija
736/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaja saaressa. Ei ole silloin todellakaan kaikkien valinta. Toki iso osuus äänistä, ja kisan voitti. 

Vierailija
737/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sara Sieppi on hurahtanut botoxiin?

So sad.

Ihmettelin samaa, mutta siihen nuo kaikki Seiskalehtiturhakkeet on hurahtaneet. Vaikka ne aineet on kehitelty keski-ikästen naamaan.

Huulet sillä oli ainakin pilalla täytösaineista, ylähuuli oli pruutattu pystyyn ja hyvä ettei se hinkannut oman nenänsä päähän!

Vierailija
738/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala auta näitä ihmisiä, jotka ovat täynnä vihaa ja pahaaoloa. Olen järkyttynyt lukemastani. Mitä pahaa Sara Sieppi on Teille tehnyt? Peto näyttää asuvan joissakin ihmisissä. En tule enään näille sivuille. AHDISTAA!

Et siis ole nähnyt mitä Sieppi on somessaan julkaissut? Haukkuu palvelijoiden tarjoajia ja tekijöitä ja valittaa vaan kaikesta ja vetää feikki-itkua miten sitä muka kiusataan vaikka itse kiusaa asemassaan noita muita työtä tekeviä. Salakuvasi muuttomiehiä vaikka niillä oli lakisääteinen tauko, avautui somessa miten ne oli tupakalla kun kuvasi ja miten häneltä otettiin lisähintaa. Muuttofirmat tekee arviot ja jos työ osottautuu raskaammaksi, niin veloittavat sen mukaan mutta kuvitteliko Syöppi että hänen pitäisi saada kaikki ilmaiseksi laitetun ulkonäkönsä avulla?

Aiemmin se haukkui siivoojan, koska oli jättänyt murusen keittiön laatikkoon. Mistä sen tietää vaikka olisi itse laittanut murusia niihin, ja piti vaan saada taas haukkumisen aihe. Eikö se ole haukkunut aiemmin hierojan, taksikuskin, ruokakuljetuskuskin, hotellin, jäätelön?

Tuon takia monet tuttuni lopetti seuraamisen, minä en jaksanut katsoa paitsi noissa kohtaa kun tutut ihmettelivät niitä valitus ja haukkumisjuttuja siellä.

Haukkuisi huulipistosten tekijän ja keltaisten missihiusjatkeiden laittajan koska nehän vasta epäonnistuneet ovat, ainakin tv-sarjojen perusteella nähtynä kuten Veitolassa ja Kaunein Koti Kesämökeissä joita ei ole itse päässyt kuvaamaan ja kuvakäsittelemään, mutta ihminen tulee kai jossain vaiheessa sokeaksi valittavan vaativalle luonteelleen ja ulkonäölleen. Katkaisi vielä välit pikkusiskoon, vai mitä minä luin?

Vierailija
739/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöppi= Sieppi, autocorrect teki temput :-D

Vierailija
740/850 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siepin mökin makuusoppi ei sovellu vanhuksille tai muille joilla liikuntarajoitteita. Mutta ei hänen eikä Pyry-rakkaan tarvitse vielä semmoisia miettiä, kun ovat nuoria ja terveitä.

Mutta talonmies ja kokki/siivooja (= isä ja äiti) alkavat olla jo siinä iässä, että tikapuita pitkin kapuaminen on lähes mahdotonta. Kai sitä jonain yhteistyönä saa hissin Sieppi järjestettyä siihen entisen kotitalonsa naapuriin eli mökkiinsä siellä Kaakamossa. Ja kun mökki ja ent kotitalo ovat aivan näköetäisyydellä, niin on  lyhyt matka käydä isäpapapalla hissin ketjuja rasvaamassa,  että sitten pelittää, kun hesalainen saapuu pirtille.

onkse valehdellut tosta mökistä kun joskus mainosti että isä ja äiti oli vuokranneet sen yöksi tai öiksi ja pitäneet kovasti joten siksi oli vakuuttunut ja osti tarkastamatta, mutta nyt se kertoo että isä ja äiti asuvatki siinä naapurissa?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi