SAK kertoi uusista poliittisista lakoista Suomi kiinni jopa kahdeksi viikoksi!
Kommentit (751)
"Hallituksella pitää olla oikeus päättää ihan mistä haluavat."
Saavathan he toki päättää mutta vastaavat sitten myös seurauksista. Ei demokratia tarkoita sitä että alamaisten pitäisi vain ottaa jokainen päätös nöyrästi vastaan. Laillisin keinoin saa protestoida ja hallituksen pitää ottaa se huomioon laskelmissaan kun miettii mitä päätöksiä kannattaa tehdä.
Pam taitaa seurata perässä, töissä puhuttu jo viime viikolla että olisi parin viikon lakko tulossa. Ei tosin tietoa ketä koskee
Vierailija kirjoitti:
Putinin viides kolonna eli SAK demareiden taustatuella siis jatkaa sabotointiaan ja vakavan haitan aiheuttamista jo ennestäänkin katastrofaalisessa tilassa olevalle taloudelle. No, (pian entiset) duunarithan tästä perseilystä loppupeleissä eniten kärsii.
miten meidän hallitus on ajanut kansan hyvinvointia? Eli mietippä uudelleen kuka pelaa putinin pussiin.
Onko kukaan vielä varsinaisesti jyrähtänyt?
Itse ajattelin maksaa ay-jäsenmaksut tuplana kun vihdoin löytyy taho joka puolustaa duunareita ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän lakkoilette, ei häiritse minua, kuten ei enää liiton jäsenmaksutkaan. 😂
Ahtaajat lakkoilee, niin Suomi aika äkkiä pysähtyy.
Mutta nyt ei varmaan joukkoliikenne ja päiväkodit mene kiinni?
Pysähtykööt, minulla on niin sanotusti pinkka jo kunnossa. Toivottavasti myös pian kortistoon saneerattavalla lakkoilijaluuserillakin on.
Kuka uskoo Petterin neuvotteluhaluun perjantaina?
Pelkkää teatteria, että "yritettiinhän me, mut noi ei..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hauska nähdä kun sontanen orpo ja purra matelevat ay-pomojen edessä.
Olisi aika säälittävää, jos näin kävisi. Hallituksella pitää olla oikeus päättää ihan mistä haluavat. Muuten ei kyseessä olisi demokratia. Itse olemme heidät sinne äänestäneet.
Minä en todellakaan ole tämän hallituksen porukkaa äänestänyt.
Ja moni niistä, joka äänesti, katuu äänestäneensä, koska hallituspuolueet toteuttavat ihan erilaista politiikkaa kuin ennen vaaleja lupasivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika säälittävää, jos näin kävisi. Hallituksella pitää olla oikeus päättää ihan mistä haluavat. Muuten ei kyseessä olisi demokratia. Itse olemme heidät sinne äänestäneet.
Ja nyt äänestetään uudelleen. On yleislakko haloo!
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin maksaa ay-jäsenmaksut tuplana kun vihdoin löytyy taho joka puolustaa duunareita ihan oikeasti.
Hyvä, maksat sitten minunkin puolestani kun erosin ko. haitantekojärjestöstä.
Suomi on edelleen demokratia, joten päätösvaltaa ei luovuteta SAK:lle vaikka se parkuisi miten. Orpo on kova luu.
Vierailija kirjoitti:
"Hallituksella pitää olla oikeus päättää ihan mistä haluavat."
Saavathan he toki päättää mutta vastaavat sitten myös seurauksista. Ei demokratia tarkoita sitä että alamaisten pitäisi vain ottaa jokainen päätös nöyrästi vastaan. Laillisin keinoin saa protestoida ja hallituksen pitää ottaa se huomioon laskelmissaan kun miettii mitä päätöksiä kannattaa tehdä.
Onneksi poliittiset lakot eivät ole pian enää laillisia keinoja, kuten ei lähes kaikissa muissakaan sivistysvaltioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putinin viides kolonna eli SAK demareiden taustatuella siis jatkaa sabotointiaan ja vakavan haitan aiheuttamista jo ennestäänkin katastrofaalisessa tilassa olevalle taloudelle. No, (pian entiset) duunarithan tästä perseilystä loppupeleissä eniten kärsii.
miten meidän hallitus on ajanut kansan hyvinvointia? Eli mietippä uudelleen kuka pelaa putinin pussiin.
Kokoomus on myynyt Suomen ryccälle. Ei tuota sekoilua ja tuhoamista selitä muu kuin yhdenmukaistaminen idän systeemin ja (olemattoman) sosturvan kanssa.
Jaahas, ravintoloilla tulee hyvä kuukausi... ei taas voi vähempää kiinnostaa koko lakko. Miten tuo SAK hemmo voi sanoa, että tätä työntekijät Suomessa haluavat kun lähellekään kaikki eivät kuulu liittoon, ja liitossakaan ei ollut kuin 80% kannatus lakoille.
Näin sitä yhteisvoimin taas tuhotaan Suomen taloutta. Hienosti te vedätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt äänestetään uudelleen. On yleislakko haloo!
Saahan sitä demokratiaa vihaava kommarikin tietysti unelmoida.
Vierailija kirjoitti:
Minä en todellakaan ole tämän hallituksen porukkaa äänestänyt.
Ja moni niistä, joka äänesti, katuu äänestäneensä, koska hallituspuolueet toteuttavat ihan erilaista politiikkaa kuin ennen vaaleja lupasivat.
Jos näin on, miten selität hallituspuolueiden kovan kannatuksen?
Joo, tulipunaiset kommarit tilalle!