Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä taitaa ne nihilistit olla

Vierailija
06.03.2024 |

Nynnyy kun mihinkään ei saisi tuhlata ja järkevä rahankäyttö tärkein asia, ennen kaikkea muuta! Yhdistettynä terveellisyyteen!!!

Herran jestas tuo eilinen ravintolakin laskutti 4,50€ per limu. Olen ihmetellyt miksi limustakin on tullut lähes yhtä kallista kun alkoholista. Espanjassa taisi olla jo samanhintaista olut ja limutölkki.

Eh, vaikka se limukaan ei niin terveellistä ole, niin kyllä verottaisin enemmän siitä alkoholista 

Perisynti jos jotain muuta kun vettä vetää!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nihilisti ja tuolla ei ole mitään tekemistä nihilismin kanssa.

Siinähän ihmiset tekevät mitä huvittaa, ei sillä loppujen lopuksi ole mitään väliä.

Vierailija
2/4 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerilimsat ovat terveysongelma. Parempi verottaa sellaista, mikä on turhaa ja aiheuttaa vain kuluja yhteiskunnalle.

Asia olisi tietysti täysin toinen, jos ihmiset maksaisivat itse terveyskulunsa ja hampittensa paikkaamiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käydä limujen kimppuun? Tasapuolusesti sitten myös nakit, makkarat, pullat, leivokset, possun liha jne...kaikki superverille! Ei vaan ne, mitä satut itse pitämään turhana. 

Vierailija
4/4 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käydä limujen kimppuun? Tasapuolusesti sitten myös nakit, makkarat, pullat, leivokset, possun liha jne...kaikki superverille! Ei vaan ne, mitä satut itse pitämään turhana. 

Näin pitäisikin toimia. Kuka on väittänyt toisin? Turhuus ei haittaa, ellei sillä ole negatiivista vaikutusta kansantaloudelle ja -terveydelle. Tupakointia on saatu vähennettyä juurikin tällä keinolla, ja hyödyt ovat ilmeisiä.

Juon itsekin joskus limsoja ja syön leivoksia, mutta en silti selittelisi puutaheinää niiden tarpeellisuudesta enkä vikisisi hinnasta. Se maksaa, joka aiheuttaa kuluja toiminnallaan.