Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaveri...

Vierailija
06.03.2024 |

...sanoo, että hän itse ei haluaisi lähteä missään nimessä paikkoihin, joihin kerron matkustavani? Tuntuu kurjalta, kun hän ei onnittele matkoista vaan löytää aina jotain kritisoitavaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää. Onneksi sinulla on matkoillasi ihan kivaa ilman häntäkin, eikö? 

Vierailija
2/8 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hän kateellinen vai muuten vain tyly? Onko hän ylipäätään mukava ihminen, jonka kanssa haluat viettää aikaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos teillä muuten menee ihan ok, niin ehkä tuosta ei kannata hermostua. Makunne vain ovat erilaiset.

Vierailija
4/8 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa toimintaa, miksi kuuntelet moista?

Vierailija
5/8 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on tällaisia. Ostat puseron, niin "minä en ikinä ostaisi tuollaista puseroa". Sanot tykänneesi jostain elokuvasta, niin "se nyt oli ihan turha ja kehno elokuva" jne jne.

Vierailija
6/8 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kenkää, ei se ole kaveri.

Vierailija
7/8 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille matkustaminen on kauhistus. Joutua tuntemattomaan paikkaan ja selviytyä siellä.

Riittää ihan omalla alueella selviytymistä, kun aamulla pitäisi päästä rappukäytävästä ulos näkemättä naapureita ja bussipysäkillä saada turvaväli ja kauheinta on jos bussissa ei ole sellaisia vapaita paikkoja että ei tarvitse istua toisen viereen.

Vierailija
8/8 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua mennä kaikkiin paikkoihin mihin mun kaverit haluaa. Esimerkiksi inhoan suurkaupunkeja joihin en halua matkustaa. Joo, olen joskus käynyt, tiedän mitä ne on. Mieluummin matkusta johonkin rauhallisempaan paikkaan.