Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sutta jäällä takaa-ajanut mies ajoi pedon yli ja jätti kitumaan Rautalammilla

Vierailija
06.03.2024 |

Mies sai ehdollista vankeutta, oli autolla piirittänyt sutta tahalleen ja ajanut päälle ja jättänyt kitumaan sinne. 

Tätä mä tarkoitan sillä kun mä sanon että suurinosa teistä on lampaita, te luette iltapäivälehtiä ja uhkakuvia kaikesta mitä siellä sanotaan, jopa eläimistä. 

Te olette täysin vieraantuneet todellisuudesta, elämästä, luontoyhteydestä, äiti-maasta. Te olette antaneet oman elämänne tahoille ketkä käyttävät teidän heikkoa mieltä hyötyäkseen itse rahallisesti, te uskotte näitä ihmisiä kaikessa. Te uskotte jopa sen että kaikki luonnoneläimet ovat pahoja. Te ette usko pelkästään sitä että muut kulttuurit ovat pahoja, vaan te kirjaimellisesti uskotte että eläimetkin ovat pahoja. Koska niin teille kerrotaan. 

Näin toimii ainoastaan heikko ja tietämätön ihminen. Heikko yksilö. Vähä-älyinen yksilö. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sudet voi tappaa.

Miksiköhän? Haittaavatko sinun elämääsi?

Inhottavia eläimiä.

Vierailija
22/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierot savolaiset osasivat pitää eläinrääkkäyksen ja tappamisen viranomaisilta piilossa usean vuoden ajan. Sillä oli jopa hiljainen hyväksyntä niiden puolelta jotka asiasta tiesivät. Savo savo savo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ihastelisin sutta ja sitä että luonto on antanut mulle mahdollisuuden nähdä tämän puolen myös elämästä. Harvoi ihminen törmää näihin eläimiin, suteen, karhuun, ahmaan, ilvekseen yms

Niitä pitäisi kunnioittaa, sitä mahdollisuutta minkä ihminen saa kun tälläinen eläin kerrankin näyttäytyy. 

Miksi petoja pitäisi kunnioittaa. Jos jäisit karhun kynsiin niin tuskin kunnioittaisit ja sanoisit että syö vaan minut. Raatele kunnolla.

Vierailija
24/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierot savolaiset osasivat pitää eläinrääkkäyksen ja tappamisen viranomaisilta piilossa usean vuoden ajan. Sillä oli jopa hiljainen hyväksyntä niiden puolelta jotka asiasta tiesivät. Savo savo savo.

Tässä kylläkin paikalliset pilkkijät näkivät ja ilmoittivat.Eli ennakkoluulosi ei pitänyt paikkaansa.

Vierailija
25/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä vatipäitä! Eikä älynlahjoilla pilattuja. Vidun juntit!

Vierailija
26/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sudet voi tappaa.

Mutta onko niistä sinulle mitään hyötyä tai iloa? 

Mulle on susista hyötyä. Jos ne yhtään rokottaa metsäkauris- ja valkohäntäpeurakantaa niin hyvä. Erittäin hyvä. Näitä sorkkaeläimiä näkee päivittäin, tielläkin, niitä on valtavan paljon. Ja kuulemma sudet niitä syö, koiranulkoiluttajat on nyt löytäneet kauriin takajalkoja ym jäämiä metsäpoluilta. Ei ole tällaisia löydöksiä ollut aiemmin, nyt on susia täälläkin.

Pieni metsäkauris on helppo saalis yksinäisellekin sudelle. Peura vaatinee susia useamman että kaatuu. 

Terveisiä lounais-Suomesta. 

Vierailija
27/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ihastelisin sutta ja sitä että luonto on antanut mulle mahdollisuuden nähdä tämän puolen myös elämästä. Harvoi ihminen törmää näihin eläimiin, suteen, karhuun, ahmaan, ilvekseen yms

Niitä pitäisi kunnioittaa, sitä mahdollisuutta minkä ihminen saa kun tälläinen eläin kerrankin näyttäytyy. 

Miksi petoja pitäisi kunnioittaa. Jos jäisit karhun kynsiin niin tuskin kunnioittaisit ja sanoisit että syö vaan minut. Raatele kunnolla.

No eikö siinä jo hyvä syy kunnioittaa? Vahvempiahan kunnioitetaan, jo ihan voiman takia.  Upeita, vahvoja eläimiä.  Pieni ihminen pelkää. 

Vierailija
28/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sudet voi tappaa.

Mutta onko niistä sinulle mitään hyötyä tai iloa? 

Ainakin enemmän, kuin tuosta suden tappajasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi