Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä missä hän on kertonut , että on bi seksuaali.
No paljastaahan nuo korvakorut sen, ja viimeistään tuo naismainen kasvien kastelun kanssa huseeramien, kuin kotirouva olisi! Kaikkea muuta kuin miehekästä toimintaa. Eikä saa edes lainkaan laitettua kikattelijaa ruotuun, vaan tyytyy osaansa munattomasti.
Voisitko nimetä jonkin oikein kunnon äijän julkisuudesta, jota sinäkin voisit kutsua mieheksi isolla M:llä, jäämme innolla odottamaan, kuka täyttää kriteerisi oikeasta miehestä?
Andrew Tate olisi taatusti sellainen mies, jota ei ainakaan feminiinisyydestä voi syyttää😁
Jep, ja kuinka moni järkevä nainen kestäisi olla hänen seurassaan pidemmän aikaa? Ei kovin moni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kysyä missä hän on kertonut , että on bi seksuaali.
No paljastaahan nuo korvakorut sen, ja viimeistään tuo naismainen kasvien kastelun kanssa huseeramien, kuin kotirouva olisi! Kaikkea muuta kuin miehekästä toimintaa. Eikä saa edes lainkaan laitettua kikattelijaa ruotuun, vaan tyytyy osaansa munattomasti.
Joo, toi oli tosi paha kun tissit ja maha roikkuen huseerasi kasvien kanssa, kun olisi kuulunut naistaan laittaa ruotuun! Ei kunnon naiset tuollaisista tykkää, vaan oikeista miehistä.
Alapeukuttajat tykkää ilmeisesti roikkuva tissisistä ja isomahaisista, naisellista "miehistä"? No makuja on monenlaisia ja maku se on huonokin maku!
No minä olen sellainen ihminen, jolla on aina ollut timmejä kumppaneita (itsekin treenaan 4-5 kertaa viikossa hyötyliikunnan lisäksi) mutta pidän silti tosi junttimaisena tuollaisia kommentteja. Täälläkin on ollut paljon kommentteja, joiden perusteella Joonatanille on kyllä ottajansa vaikkei hän olekaan atleetti. Eipä sitä taida olla suurin osa ihmisistä muutenkaan, ja moni priorisoikin luonteen ja käytöksen kumppania etsiessään.
Tosiaan naurettavia nuo Joonatanin haukkumiset. Symppis kaveri varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Toi Sallan keikistely tuol keilahallissa.. myötähäpeä😂
Mun mielestä oli ihan hauska kohtaus, hän on keikistelyineen sentään persoonallinen vaikkei varmasti kaikkien mieleen :D
Sitä kyllä ihmettelin kun hän uuden naisen ilmestyttyä kuvioihin yhtäkkiä selittikin miten hän ja Waltteri "eivät ole ihan puhtaasti kavereitakaan" vaikka aiemmin oli ollut nimenomaan se torjuja :D Kaipa se on totta, että kilpailutilanne herättää osan ihmisistä kiinnostuksen.
Jakso 7
Pinja oli mun mielestä ihana kun treffeillä Nilsin kanssa ilmoitti suht pian aika suoraan mutta ystävällisesti että heillä Akun kanssa menee tosi hyvin. Hän on selvästi hyvä kommunikoimaan, ja luoteeltaan suora mutta juuri tuollaisella ystävällisellä tavalla josta ei jää vastapuolelle ikävää tunnetta. Voisin nähdä kaikki kolme kaveruksina keskenään.
Nils oli minunkin mielestäni oikein viehättävä ihminen, tuskinpa hänelläkään tulee olemaan pulaa kumppaniehdokkaista.
Mirellasta on syntynyt aika ikävä ja ilkeä kuva ohjelman edetessä. En olisi uskonut ensimmäisten jaksojen aikana. Tai Joonatanin korviksen arvostelu tuntui kyllä epäystävälliseltä, mutta silti vaikutti ihan ystävälliseltä. Puhuu tosi inhottavasti Joonatanille muiden läsnäollessa ja myös kameroille, kun ruotii heidän välistä suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku jo nähnyt sen kolmannen jakson? Tuon jakson mainoksessa näköjään Terhi on jo elmahtanut Samin kämpille ja ilmeisesti ihmettelee Samin tympeää käytöstä tms. Mitähän siinä siis noin pääpiirteiltään tapahtui?
Yleensäkin ihmettelen, että oliko Samin ihan pakko sen ohjelman formaatin puitteissa sitten ottaa se muija kämpilleen asumaan, vaikkei kiinnosta yhtään? Mielestäni olisi fiksuinta hänen joka tapauksessa sanoa selkeästi, mutta asiallisesti, vaikka ettei tunne vetoa Terhiin, mutta ollaan tässä ihan vaan kavereina sitten blaa blaa... Ehkä se Terhikin tajuaisi olla enää tenttailematta ja elättelemättä mitään toiveita Samin suhteen.
No on se kyllä kumma jos ei sanomattakin tajua ettei vetoa tunne kun katsoo käytöstä, puhetta ja elekieltä. Senhän aistii kotisohvalle asti. Olisi toki silti aikuisen ja kypsän ihmisen teko itse suoraselkäisesti mutta asiallisesti sanoa eikä antaa toisen arvuutella ja ihmetellä.
Luin tuon Sannan esittelyn maikkarin sivuilta. Hän siis ollut 10v sinkkuna. Ja miesihanteena Teemu Selänne. On muuten varmasti aika vaikea ihminen jos 35 vuotiaasta asti on sinkkuna ollut. Kyllä normaali ihminen yleensä sen kumppanin tuossa ajassa jostain löytää. Hänhän on kuitenkin ihan mukiinmenevän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinjalla Aku, Mirellan toinen ehdokas on Aki.
Nimen omaan Pinjan miestä tarkoitin, häntäkin ovat jotkut Akiksi kutsuneet, mitään toista Akia en ole vielä itse nähnyt, koska en halua syödä kuormasta eli katsella jaksoja etukäteen.
Miksi ihmeessä Pinjan mies tapailisi Mirellan miestä? Ja miten jaksojen katsominen maksullisen kanavan mukaan katsominen on kuormastasyöntiä? 😂
Tässähän menee aivan sekaisin. Nytkö jo miehet tapailevat? Ei kai nyt sentään😂
No eikös siitä ole ollut puhetta, että Joonatan olisi bi 😉
Ois muuten aika kiva jos Aki ja Joonatan löytäisivätkin toisensa ja Mirella jäis lehdellä soittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Sallan keikistely tuol keilahallissa.. myötähäpeä😂
Mun mielestä oli ihan hauska kohtaus, hän on keikistelyineen sentään persoonallinen vaikkei varmasti kaikkien mieleen :D
Tämä! Kunpa ihmiset antaisivat toisten olla sellaisia kuin on, muuten kaikki on vaan tylsää samanlaista massaa.
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon Sannan esittelyn maikkarin sivuilta. Hän siis ollut 10v sinkkuna. Ja miesihanteena Teemu Selänne. On muuten varmasti aika vaikea ihminen jos 35 vuotiaasta asti on sinkkuna ollut. Kyllä normaali ihminen yleensä sen kumppanin tuossa ajassa jostain löytää. Hänhän on kuitenkin ihan mukiinmenevän näköinen.
Ei välttämättä vaikea ole, ei kaikille löydy juuri sopivaa helposti. Itsellä olisi kyllä ottajia, mutta silti olen ollut viimeiset 4v sinkkuna. Jos en löydä empaattista ja söpöä miestä niin olen mieluummin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mirellasta on syntynyt aika ikävä ja ilkeä kuva ohjelman edetessä. En olisi uskonut ensimmäisten jaksojen aikana. Tai Joonatanin korviksen arvostelu tuntui kyllä epäystävälliseltä, mutta silti vaikutti ihan ystävälliseltä. Puhuu tosi inhottavasti Joonatanille muiden läsnäollessa ja myös kameroille, kun ruotii heidän välistä suhdetta.
Millainen ihminen ylipäänsä puuttuu ekoilla treffeillä toisen käyttämiin koruihin. Ne kuitenkin yleensä merkitsevät kantajalleen jotakin. Todella epäkohteliasta ja moukkamaista. Sitten vielä menee ja ostaa itseään miellyttävän korun, eikun pahenee käytös. Mirella haluaa selvästi muokata kumppaninsa mieleisekseen, liekö sitten isänsä kuvaksi. Ei ihme, että on sinkku. Miehekästä miestä joka tuollaiseen suostuu on varmaan aika hankala löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä vaikea ole, ei kaikille löydy juuri sopivaa helposti. Itsellä olisi kyllä ottajia, mutta silti olen ollut viimeiset 4v sinkkuna. Jos en löydä empaattista ja söpöä miestä niin olen mieluummin ilman.
Kuudessa vuodessa ehtii tapahtua paljon. Suosittelen, että unohdat tuollaiset kriteerit ja annat vetovoiman viedä. Tiedä miten iloisesti yllätyt.
Hyi että miten puistattava setämies toi Petri 🙄 Kuolaa nuoria naisia!
Samoin Sami on säälittävä kun kuvittelee et Salla vois hänestä kiinnostua!
Tässäkin sarjassa upeita, huippuja, ihania miehiä noi Aku ja Joonatan, ihana heitä seurata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuudessa vuodessa ehtii tapahtua paljon. Suosittelen, että unohdat tuollaiset kriteerit ja annat vetovoiman viedä. Tiedä miten iloisesti yllätyt.
Kiitos suloisesta vinkistä, olen kyllä avarakatseinen ja kaipaan lähinnä hyvää henkistä yhteyttä :) mutta tiedän, että kaikkien ei vain ole tarkoitettu olevan parisuhteessa tietyllä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan naurettavia nuo Joonatanin haukkumiset. Symppis kaveri varmasti.
Joonatanilla on tosi miehekkäät rintakarvat, tulivat esille siinä saunakohtauksessa.
Ihmettelin tätä Sallan touhua siinä keilailun jälkeisessä hieronnassa. Palkintonahan oli, että häviäjä antaa voittajalle hieronnan. Salla haluaa olla kaveripohjalla ja Waltteri sitten joutuu hieromaan vähissä vaatteissa olevaa Sallaa. Näin miehenä homma tuntuu lähinnä vittuilulta. Onhan Salla vetävä nainen ja kivahan Waltterin siinä on hieroskella, kun tietää, että ei heru kuitenkaan. Itsellä kyllä tuossa tilanteessa olisi vaikea ollut olla innostumatta.
Salla on sellainen itsekäs pikku neiti, joka haluaa huomiota ja siks tuo hierontakin, että kuitenkin Valtteri edelleen ihailisi ja söisi hänen kädestään ja pitäisi häntä ihanana naisena. Eli ihan omaa itsetuntoaan tällä käytöksellä pönkittää.
Oonko ainoa jonka mielestä salka ja petri sopis hyvin yhteen? :D
No eikös siitä ole ollut puhetta, että Joonatan olisi bi 😉