Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Minusta olisi mukava tietää mitä osallistujat miettivät tämän ketjun kirjoituksista. Olen aivan varma, että notkuvat täällä lukemassa koska ihminen nyt vaan sellainen.
Jos mulle olis käynyt Mirellat, olisin käynyt juttelemassa Nilsin kanssa, että "sorry, olin vähän liian huppelissa eilen. Oot kiva tyyppi, ja siksi se vähän lähtikin käsistä se tilanne. Mut oon kuitenkin nyt päätynyt jatkamaan juttua Akin kanssa." Ihan rehdisti! Mitä nyt muutamasta pususta, aikuiset ihmiset, ja kaiken lisäksi sinkut.
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsä jakso. Naurettava oli ennustaja. Waltteri kyllä yllätti. Samin luona jatkettiin taas samaa " jankutusta". Tosiaan Sanni on ihanan rauhallinen ihminen. Varmasti hänkin löytää vielä sen oikean miehen.
Sanni ja Terhi ovat lemppareitani. Erilaisia persoonia keskenään, mut molemmat uakottavia. Miks ei Cristinakin. Sanna aikuinen ja varma, mutta vaikuttaa, ettei kauheasti kuuntele. Ellei sit riipu puhujasta.
Ei olisi Mirellan reaktio noin vahva, jos mitään ei oikeasti olisi tapahtunut Nilsin kanssa. Mirellaa hävettää oma sekoilu. Ja naurattaa Sami, joka käyttäytyy nyt Sallaa kohtaan aivan yhtä ripustautuvasti kuin Terhi alkuun Samia kohtaan, ihan silmiin katsomis analyysiä myöten :D
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi Mirellan reaktio noin vahva, jos mitään ei oikeasti olisi tapahtunut Nilsin kanssa. Mirellaa hävettää oma sekoilu. Ja naurattaa Sami, joka käyttäytyy nyt Sallaa kohtaan aivan yhtä ripustautuvasti kuin Terhi alkuun Samia kohtaan, ihan silmiin katsomis analyysiä myöten :D
Ei kuitenkaan arvostele ja jankuta samanlailla
Mirella vaan valehtelee ja yrittää kiilottaa omaa kehäänsä. Sille ei viina sovi. Sekoilu alkaa ja sitten se syyttää muita valehtelusta. Red flag!! Nils raukka. Toi Mirella on sitä ihmistyyppiä että en haluaisi tuntea. Kännistä draamaitkua jotta saa muilta sääliä vaikka itse on mokaillut. Eikö toi Aki näe noiden valheiden taakse. No edestään löytää. Mirella tuskin muuttuu. Ainakaan jos kuppia ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mirella vaan valehtelee ja yrittää kiilottaa omaa kehäänsä. Sille ei viina sovi. Sekoilu alkaa ja sitten se syyttää muita valehtelusta. Red flag!! Nils raukka. Toi Mirella on sitä ihmistyyppiä että en haluaisi tuntea. Kännistä draamaitkua jotta saa muilta sääliä vaikka itse on mokaillut. Eikö toi Aki näe noiden valheiden taakse. No edestään löytää. Mirella tuskin muuttuu. Ainakaan jos kuppia ottaa.
No se kiroilu oli niin noloa.
Terhistä ja Waltterista treffeillä tuli ihan äiti-poika vaikutelma 😂 en kyllä näe heitä parina. Ystävinä kenties mutta ei parina.
Olen vahvasti epäillyt tähän asti, että ohjelma on käsikirjoitettu, ja nyt olen täysin varma siitä, että näin on.
Mutta olipa tylsä jakso! Yhtä ja samaa asiaa vatvottiin koko tunti. Ja sitten vielä Mirellasta tehtiin täysi tomppeli. Ei kukaan ole oikeasti tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Waltteri ja Terhi , vau !!
Kuin äiti ja poika treffeillä. Hyh.
Hyvä formaatti kaiken kaikkiaan, oon nyt kattonu aussien molemmat kaudet ja brittien (löytyy dailymotionista ja upmovies). Suomi-versiossa jaksoja paljon enemmän ja hyvä niin. Ehkä olis kuitenki pitäny tota twistiä koittaa, että uus tulokas saa asustella keskenään jonkun aikaa mätsin kanssa ja toinen tyyppi lentää pihalle, näin olis ehkä parempi mahdollisuus oikeasti syntyä jotain sen toisenkin kanssa. Toivotaan, että vielä tulee tästä kausia.
Mirella on kyllä pelle ja toivottavasti Aki sen tosiaan näkee ennenkun lähtee hommaa viemään pidemmälle. Pinjalle ja Akulle kaikkea hyvää. Varmaankin ainut "pariskunta", joka tuolta lähtee. Mitä vilkasin noita aussi ja brittiversioiden pareja, niin tosi harva sielläkään on kuitenkaan ulkomaailmassa jatkanut yhdessä, mutta ymmärrettävää kun on toi semmonen oma kupla varmaankin. Kiitokset myös Samille ja Terhille huippuviihteestä, kausi olis aika tylsä ollut ilman niitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vahvasti epäillyt tähän asti, että ohjelma on käsikirjoitettu, ja nyt olen täysin varma siitä, että näin on.
Mutta olipa tylsä jakso! Yhtä ja samaa asiaa vatvottiin koko tunti. Ja sitten vielä Mirellasta tehtiin täysi tomppeli. Ei kukaan ole oikeasti tuollainen.
Aussien versio oli selvästi käsikirjoitettu joten tuskin tämäkään poikkeus.
Mirella on kiusaaja tyyppiä. Ensin se kohteli Joonasta huonosti. Sitten kohde oli Nils. Sohvalla vaan naureskeli ja puhui tosi alentavasti Nilsistä. Itse on sekoillut ja koittaa kääntää sen muiden syyksi. Toi Aki on aika tomppeli kun ei näe Mirellan läpi. Onnea vaan Akille. Tämä pelinainen jatkaa samaa sekoilua jatkossakin. Kohde vaan vaihtuu. Nils on sen verran fiksu mies, että onneksi ei lähtenyt enempää vääntään asiaa. Eiköhän Mirellan kiroilu ja sekoilu kertonut kaiken siitä millainen ihmistyyppi hän on. Ja alkoholin vaikutuksena käytös on myötähäpeää aiheuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Waltteri ja Terhi , vau !!
Olin ihan sata varma, et ovestä tulee Christina.
Nils fiksu , kun pysyi siinä rauhallisena. Mirellan käytös oli lapsellista. Joku kovempi mies olisi voinut huutaa naiselle , että älä valehtele.
Miten täs on niin käsittämättömän ärsyttävä-äänisiä naisia. Sanna pahin, sit Pinja. Ja Mirella ja Terhi kans pahoja.
Toivottavasti Terhi ja Waltteri menee sänkyyn
Mirellan epätoivoinen valehtelu on tosi läpinäkyvää. Myöntäisi suoraan että joo pari pusua on vaihdettu, anteeksi. Mutta tämä valehtelu ja Nilsin syyllistäminen on todella ärsyttävää ja säälittävää katsella. En luottaisi Mirellaan yhtään!!
Terhi ja Valtteri, ei heistä paria tule mutta hyvät ystävät kuitenkin, se on tärkeintä
Niin tai sitten on vaan tuotannon sanelema juttu😂