Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Mirella on niin symppis. Pahaa tekee katsoa, kun saa paskaa niskaan, vaikka otti vaan toisen ihmisen lähelle ja oli ystävällinen.
Nää on kun pahasia teinejä jotka pui kuka oli kenen kanssa ja mitä teki kenen kanssa
Valehteliko Nils? Mikä on totuus?
Miten noi uskoo Mirellan krokotiilin kyyneleitä?
Vierailija kirjoitti:
Mirella on niin symppis. Pahaa tekee katsoa, kun saa paskaa niskaan, vaikka otti vaan toisen ihmisen lähelle ja oli ystävällinen.
Tää viesti oli pakko olla sarkasmia 😆
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Terhi ja Waltteri menee sänkyyn
Päivän vitsi 🤣🤣🤣🤣
Hitsi ku kiero akka mirella ihan oikeutetusti saa paskaa niskaan,näkee sokeakin että tietää pussanneensa.
Mä en pysty katsomaan tätä ohjelmaa enää. Nämä on kuin pikku lapsia, yhyy yhyy, pick me pick me, mä olen täydellinen mies...
Tätäkö sinkku elämä on nykyään??
Nilsiltä löytyikin todisteita jotka osoittaa Mirellan puhuneen paskaa 😁
Tää ohjelma on oikeesti niin kiusallinen, että katon käsien takaa, kun nolottaa niin paljon noiden puolesta. Mutta toisaalta haluan nähdä, kuinka toi Mirella kiemurtelee kuin mato koukussa 😆
Valtteri ja Terhi!!!!! Mikä loistava ja yllättävä pari!!! Jess!!!!!
Uuh vanha setämies luulee itsestään aikas paljon 😂 Jessus noita keski-ikäisiä käpyjä..
Vierailija kirjoitti:
Valtteri ja Terhi!!!!! Mikä loistava ja yllättävä pari!!! Jess!!!!!
Valtteri kyllä lutistuu Terhin käsittelyssä
Karseaa katsottavaa tuo Mirellan vihainen kiroilu kohtaus pöydän äärellä. Oliko humalassa vai mikä lie. Tuliko todellinen, pohjimmainen persoona esiin? Aki ihan tossukkana myötäilee.
Jos olisin Mirella, en tuon äskeisen episodin jälkeen kulkisi kuin pussi päässä.. nolasi itsensä kyllä lopullisesti. Ei voinut antaa Nilsiä puhua, kun tämä olisi kertonut totuuden. Oli pakko huutaa ja kirota, eikä huomannut, että kaikki muut katsoivat häntä säälivästi. Olihan noloa!
Miten tosta Mirellasta tollanen wt kuoriutui?
ja toi Petri jösses miten nolo.
Myötähäpeä tapissa.
Tää on aika hyvä sarja! Äitiy just niin kauheaksi kun tositv pahimmillaan voi mennä.
kaikki jotenkin tosi noloja.
Hui onpa tuolla Pinjalla rasittava tyyyli puhua