Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
3021/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Mirellan käytös Nilsiä kohtaan on ihan kamalaa. Todella ala-arvosta. Ei mitään käytöstapoja 

Vierailija
3022/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan noi siellä tajusi jotta Mirella valehtelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvän näköisille naisille pitää suoda pönttöäkin käytöstä!

Siis kaunis Salla saa olla mun puolestani pikkasen pinnallinenkin. Tai komenteleva.

Nam!

Tuo Salla vaikuttaa todella ärsyttävältä ja raskaalta ihmiseltä. Hetkekään en kestäisi noin itseään täynnä olevan ihmisen seurassa. Oikea energiasyöppö. Mietinkin että miten kukaan mies tuollaista jaksaa, mutta ainiin; onhan sillä nätti naama ja kroppa kunnossa. Sillä saa tyhmältä mieheltä ilkeä nainen paljonkin anteeksi. 

Muuten olen samaa mieltä, mutta Sallan kroppa ei kyllä ole minun makuuni. Se ei tosin olen kuin oma mielipiteeni.

Vierailija
3024/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kaunis Salla saa olla mun puolestani pikkasen pinnallinenkin. Tai komenteleva.

Nam!

Tuo Salla vaikuttaa todella ärsyttävältä ja raskaalta ihmiseltä. Hetkekään en kestäisi noin itseään täynnä olevan ihmisen seurassa. Oikea energiasyöppö. Mietinkin että miten kukaan mies tuollaista jaksaa, mutta ainiin; onhan sillä nätti naama ja kroppa kunnossa. Sillä saa tyhmältä mieheltä ilkeä nainen paljonkin anteeksi. 

Muuten olen samaa mieltä, mutta Sallan kroppa ei kyllä ole minun makuuni. Se ei tosin olen kuin oma mielipiteeni.

Ei minunkaan mielestä ole hyvä kroppa sillä. Liian muodoton ja laiheliini. 

Vierailija
3025/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esim. 8-vuotias käyttäytyisi saman oloisesti kuin Sami, olisin hyvin huolissani hänen kehitystasostaan ja kiikuttaisin tutkimuksiin ja terapiaan.

(Unohdetaan nyt tässä tapauksessa seks.kiinnostumiset tai kiinnostumattmuudet)

Oikeassa olet. Samin ihmissuhdetaidot ja kyky sietää pieniä pettymyksiä on 5-vuotiaan tasolla.

En käsitä miksi tuo ihminen on edes hakenut tuollaiseen formaattiin. Eihän hänestä selvästi ole parisuhteeseen. Ei tunnu itsekään tietävän mitä haluaa, paitsi että olla rauhassa eikä jutella. Sosiaaliset taidot nolla. 

Sami on kyllä pääosin ihmissuhdetaidoiltaan vielä kehittymässä, mutta mielestäni voisi jo lopettaa hänen mollaaminen. Samin laskelmointi ei ole lähellekään samaa luokkaa kuin Mirellan. Joo, olen mies, ja en puolusta Samia miehenä, mutta persoonana. Hän on melkoisen hukassa omissa sosiaalisissa taidoissaan, mutta yrittää kuitenkin. Toisin kuin Mirella, joka vaikuttaa aika myrkylliseltä. 

Vierailija
3026/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nam!

Ei minunkaan mielestä ole hyvä kroppa sillä. Liian muodoton ja laiheliini. 

Juurikin näin, mutta monesti ei ihminen sille (muodolleen) mitään voi. Käytökselleen kylläkin.

Vierailija
3027/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirella on ainakin nuorempana ollut juurikin tuollainen miesten pyörittäjä, joten ohjelmassa voi huomata, ettei ole juurikaan vanhetessa kasvanut. Samalaista menoa edelleen. Ja siinäkään ei ole mitään väärää, jos kantaisi vastuun tekemästään. 

toivotaan että hän aikuistuu viimeinen, kun näkee oman toiminnan telkkarista. Ihmiset, kun tahtovat olla sokeita omalle käytökselleen. Tässä on kasvun paikka rouvalla

Nyt kuulostaa siltä, että tunnet henkilön. 

Vierailija
3028/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole lopulta mitenkään varmaa, kestääkö Akun ja Pinjankaan suhde ohjelman jälkeen. On heilläkin niin paljon erilaisuutta, että haasteita tulee, vaikka nyt kaikki näyttää helpolta ja varmalta. Aku on saanut mennä hymyssä suin vitsaillen ohjelmassa, mutta arki - sekin vielä tulee.

Eihän mikään ole ikinä varmaa. Vaikka kaksi ikänsä Pöppölänperällä asunutta menisi yhteen, ei voi tietää, pysyykö se yhteinen hautapaikka kuitenkaan. 

Vierailija
3029/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirella on ainakin nuorempana ollut juurikin tuollainen miesten pyörittäjä, joten ohjelmassa voi huomata, ettei ole juurikaan vanhetessa kasvanut. Samalaista menoa edelleen. Ja siinäkään ei ole mitään väärää, jos kantaisi vastuun tekemästään. 

toivotaan että hän aikuistuu viimeinen, kun näkee oman toiminnan telkkarista. Ihmiset, kun tahtovat olla sokeita omalle käytökselleen. Tässä on kasvun paikka rouvalla

Millä spekseillä tämä on ollut muka "miestenpyörittelijä" on lyhyt tappi, lihava, ja ihan tavallisen näköinen, eikä osaa keskustella, ja vttumainen luonne?

Vierailija
3030/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esim. 8-vuotias käyttäytyisi saman oloisesti kuin Sami, olisin hyvin huolissani hänen kehitystasostaan ja kiikuttaisin tutkimuksiin ja terapiaan.

Oikeassa olet. Samin ihmissuhdetaidot ja kyky sietää pieniä pettymyksiä on 5-vuotiaan tasolla.

En käsitä miksi tuo ihminen on edes hakenut tuollaiseen formaattiin. Eihän hänestä selvästi ole parisuhteeseen. Ei tunnu itsekään tietävän mitä haluaa, paitsi että olla rauhassa eikä jutella. Sosiaaliset taidot nolla. 

Sami on kyllä pääosin ihmissuhdetaidoiltaan vielä kehittymässä, mutta mielestäni voisi jo lopettaa hänen mollaaminen. Samin laskelmointi ei ole lähellekään sa

Ei pelkästään vaikuta, vaan on sitä. 

Vierailija
3031/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna on musta kaunis. m34v

Hyvä kroppa sillä on.

Laiha. Ei muuta hyvää.

Vierailija
3032/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on kyllä pääosin ihmissuhdetaidoiltaan vielä kehittymässä, mutta mielestäni voisi jo lopettaa hänen mollaaminen. Samin laskelmointi ei ole lähellekään sa

No ei ole kehittymässä. Ihan täysi jurpo.

Vierailija
3033/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä analysoidaan naisten kropat, muttei miesten? 

Vierailija
3034/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä analysoidaan naisten kropat, muttei miesten? 

En tiedä, olen mies ja haluan analysoida naisen kroppaa. Ihan mielenkiinnolla kuulen millaista kroppaa naiset haluavat. Kunnon adonista, lihaksikasta vai tavallista suomalaista miestä.

Vierailija
3035/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä spekseillä tämä on ollut muka "miestenpyörittelijä" on lyhyt tappi, lihava, ja ihan tavallisen näköinen, eikä osaa keskustella, ja vttumainen luonne?

En usko, että on ollut. Mirella itse on käynyt kommentoimassa tuon kommentin. Ei tosissaan ole mikään kaunotar tuo nainen ja kamala luonne. En usko minäkään, että on ollut mikään miestennnielijä.

Vierailija
3036/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallasta vielä (olen se, joka vertasi Sallaa exään). Olen setämies kuten Petrikin, vähän vielä vanhempikin. Seuraavin reunaehdoin olisin Sallasta kiinnostunut:

1. Olisin sinkku

2. Olisin 20-25 v. nuorempi

3. Salla olisi kiinnostuneempi toisesta, ilman että tarvii tuoda itseään esille. Minulla iskisi välittömästi mustis flagit tuollaisesta flirttailusta (en ole sairaalloinen mustis, olen vakituisessa suhteessa jo yli 10v. ihanan vaimon kanssa) 

Kropalla ei ole väliä, kullakin on omanlaisensa, kasvot Sallalla ovat kauniit, minun silmääni.

Vierailija
3037/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mulle tuli sellainenkin olo, että M oletti pääsevänsä kaksin Nilsin kanssa asuntoon..kurkkasi sitten, että onko Aki paikalla.. Hupsista,, sitten oli vaikee toimia .. ja täytikin mennä akin viereen lempimään. Ja nyt sitten ovat muka tässä RAKKAUSKUPLAssa. Mulle ei se esitys mee läpi. 

Missäpä Aki olisi voinut olla? Ja olihan siellä Joonatankin. 

Vierailija
3038/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallan kävelytyyli herätti ihmetystä jo Bachelorissakin, todella överi.

Vierailija
3039/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tyyli?

Vierailija
3040/4992 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Mirellan käytös Nilsiä kohtaan on ihan kamalaa. Todella ala-arvosta. Ei mitään käytöstapoja 

Niin se on Joonataniakin kohtaan