Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Vierailija kirjoitti:
Käsitinkö oikein - vai "taas" väärin, että Salla oli alkanut räyhäämään ja käyttänyt v-kirjaimella alkavaa sanaa kauppaostoksilla hermostuessaan kun Valtteri oli ostanut sipuleita? Tuo kuulostaa niin absurdilta, että vaatisi tuekseen jo jonkinlainen taustatarinan. Jos ihminen on noin hermoherkkä, että pillastuu tuollaisesta asiasta niin miten sellaisen kanssa voi elää arkea tai tulla toimeen työpaikalla?
Sallahan vetää roolia koko ajan. Näyttelee homman läpi.
Kamalaa käytöstä Mirellalta. Itse pussaillut kännissä ja mustamaalaa Nilsiä.
Itkupotkuraivarit, kiroilua ja huutamista. Kiinni jäit. Aki toivottavasti oot jo mennyt eteenpäin, kukaan ei halua valehtelijaa.
Vierailija kirjoitti:
Itkupotkuraivarit, kiroilua ja huutamista. Kiinni jäit. Aki toivottavasti oot jo mennyt eteenpäin, kukaan ei halua valehtelijaa.
Ai sinä vedit taas itkupotkuraivarit? Ohjelmassa ei sellaisia ole vielä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä vedit taas itkupotkuraivarit? Ohjelmassa ei sellaisia ole vielä näkynyt.
Jaksossa 12 näkyy!
Vierailija kirjoitti:
"Jos sukupuoliroolit olisivat käänteiset ja Mirella olisi useampaa naista pyörittävä Miro, pöyristys olisi huumaavaa. "
Höpö, eihän voi päätellä tai todeta Mirellan pyörittävän useampaa miestä. Tuohan on tämän ohjelman ydinsisältö että etsivät ohjelmaan vapaaehtoisesti tulleista vaihtoehdoista itselleen sopivinta.
No niinpä, ja tarkoitus on varmasti myös antaa ymmärtää että näin tapahtuisi, vaikkei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa. Mikä kolmiodraama se olisi jos kaikki olisivat heti lyöneet luukut kiinni, että kaveripohjalla tässä nyt vaan tämä ohjelma lusitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ulkonäön haukkujia täällä vaan on! Lapsellista ja kertoo ihmisten kateudesta sekä pahasta olosta. Oi voi!
Tää on taas tää et jos sanoo mitään vähänkään kauniin ihmisen ulkonäöstä, sitä on kateellinen. Aina.
Pata kattilaa soimaa tässä aika pahasti nyt, senkin tekopyhä yleistäjä.
Tottahan se on. Eihän täällä ohjelman rumia naisia haukuta, eikö siinä ole mielestäsi mitään outoa? Rumat naiset haukkuvat aina kauniimpiaan ja kehuvat toisia rumia.
Ketjun Mirella/Sallahullukin kehuu rumaa Terhiä naurettavin ylisanoin. :DEi ole totta.
Sinun maailmassa on siis 2 kategoriaa: rumat ja kauniit ja ne sitten toisiaan haukkuu tai peesaa.
No ei tuossa ohjelmassa edes ole oikeasti kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mirella olikin sellainen kiero ja ilkeä ihminen. Piikitteli Joonasta koko ajan ja nolasi julkisesti toisten edessä. Osasi esittää hurmastessaan herrtaista söpöläistä, mutta todellinen luonne tuli kyllä pian esille.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Joonas,Nils ja Aki olette löytäneet kivat naiset. Mirella ei ole se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ulkonäön haukkujia täällä vaan on! Lapsellista ja kertoo ihmisten kateudesta sekä pahasta olosta. Oi voi!
Tää on taas tää et jos sanoo mitään vähänkään kauniin ihmisen ulkonäöstä, sitä on kateellinen. Aina.
Tottahan se on. Eihän täällä ohjelman rumia naisia haukuta, eikö siinä ole mielestäsi mitään outoa? Rumat naiset haukkuvat aina kauniimpiaan ja kehuvat toisia rumia.
Ketjun Mirella/Sallahullukin kehuu rumaa Terhiä naurettavin ylisanoin. :DEi ole totta.
Sinun maailmassa on siis 2 kategoriaa: rumat ja kauniit ja ne sitten toisiaan haukkuu tai peesaa.
Näkyi olevan sama mutta minä se en ollut.
Taas syytetään toisten sanomisista. Kuinka yllättävää.
Oon ihan järkyttynyt Mieellasta (spoiler + jaksosta). Olis voinut ihan hyvin sanoa että kokeili nyt jotain toistakin, mutta Aki tuntuu paremmalta ja halusi jatkaa tutustumista Akiin ja nyt omat ajatukset häntä kohtaan on selvinneet ja vahvistuneet.
Mutta että heittää asiaan viaton mies noin bussin alle kaikkien nähden ja telkkarissa, yrittää tehdä hänestä joku draamailija ja valehtelija. Mirella selvästi oikeuttaa itselleen tuon vihaisuuden sillä että mitä se kertoi mun ja sen välisistä asioita mulle - mutta miksei Nils olisi saanut kertoa, kun muut häneltä kyseli? Ei varmaan voinut lukea Mirellan ajatuksia ja tajuta ettei saa puhua mitään. Noloa ei edes ole jos M ja N olisi pussaillut, vaan tuo että M valehtelee ja on valmis olemaan noin ilkeä sitä rehellistä asiaan syytöntä ihmistä kohtaan, ettei vaan itse jää kiinni mistään tai joudu noloon tilanteeseen. Kertoo ihmisestä paljon.
Ja jos Nils olisi oikeasti valehdellut olisi Mirella varmasti tehnyt asiasta ison jutun, että tämä puhutaan nyt selväksi, miksi valehtelet tai sanoit noin kun se ei ole totta jne. Nyt kiroili kuin merimies ja oli revetä liitoksistaan kun vanhoja kaivellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeppä sinä niin, hyvä idea mennä hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan järkyttynyt Mieellasta (spoiler + jaksosta). Olis voinut ihan hyvin sanoa että kokeili nyt jotain toistakin, mutta Aki tuntuu paremmalta ja halusi jatkaa tutustumista Akiin ja nyt omat ajatukset häntä kohtaan on selvinneet ja vahvistuneet.
Mutta että heittää asiaan viaton mies noin bussin alle kaikkien nähden ja telkkarissa, yrittää tehdä hänestä joku draamailija ja valehtelija. Mirella selvästi oikeuttaa itselleen tuon vihaisuuden sillä että mitä se kertoi mun ja sen välisistä asioita mulle - mutta miksei Nils olisi saanut kertoa, kun muut häneltä kyseli? Ei varmaan voinut lukea Mirellan ajatuksia ja tajuta ettei saa puhua mitään. Noloa ei edes ole jos M ja N olisi pussaillut, vaan tuo että M valehtelee ja on valmis olemaan noin ilkeä sitä rehellistä asiaan syytöntä ihmistä kohtaan, ettei vaan itse jää kiinni mistään tai joudu noloon tilanteeseen. Kertoo ihmisestä paljon.
Ja jos Nils olisi oikeasti valehdellut olisi
Onko tämä muija ihan häiriintynyt????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo henkilö jonka maailmassa on vain kauniit ja rumat. Uskottavaa tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ei ole oikeastaan edes ihan kauhean kaunis. Kulmakarvat on maalattu liian lähelle toisiaan, pistää silmään pahasti.
Kaunis hymy joo mutta pinnalliseksi jää koko ihminen. Laiha, no tuossa ne sit olikin. Tyhjä.
Älä jaksa näitä ulkonäkökommentteja. Huumoria ja pelisilmää kommentteihin. Tilannekomiikkaahan tää on parhaimmillaan.
No tälle nyt ei voi kun revetä:
Älä jaksa näitä ulkonäkökommentteja.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Sano noin lapsellesi kun tulee koulusta kiusattuna
🤣🤣🤣🤣
Sanoin, kiitos vinkistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä Au parit Maltalla ohjelmassa Myylle oli vasta valmiita jaksoja katsoessa käynyt ilmi, kuinka vakavasti häntä tosiasiallisestikin syrjittiin.
Katsovatkohan Kolmiodraamankin osanottajat nyt sarjaa ensimmäistä kertaa? Jolloin Mirellakin näkee, mitä toiset osallistujat ovat spekuloineet ja tienneet, vaikka hän yrittää peitellä jälkiään. Mitkähän mahtavat olla nykyiset tunnelmat! Maineensa tuossa on menettänyt ihan kunnolla. Akia käy sääliksi, oli kuitenkin tosissaan liikkeellä ja ansaitsee paljon parempaa.
Miksi käy sääliksi aikuinen terve ihminen? Mirella ja Aki eivät sovi yhteen, kumpikin anaitsee paremman eli toisilleen sopivamman.
No Mirella ei kyllä ansaitse ketään kunnes oppii kohtelemaan muita ihmisiä. Tai ehkä samanlaisen valehtelevan mulkeron kun hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos Nils olisi oikeasti valehdellut
No tämäpä! Mirella ei missään vaiheessa kieltänyt etteikö olisi pussaillut nilsin kanssa. Suhtautui todella oudosti koko tilanteeseen. Noin ylimitoitettu reaktio kertoo siitä, että todellakin muisti mitä oli tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirella on hirveä, kun ei edes anna toisen puhua loppuun ja egoilee itse "hys hys ei puhuta asioista niin ne unohtuu"
Aki ja Sanni olis kiva pari, molemmat vaikuttaa jalat maassa -olevilta, aidoilta ja läsnäolevilta ihmisiltä.
Entä kun Terhi tekee samaa varsinkin Samille, ei ole hirveä? Sättii, ilkeilee ja päsmäröi. Ihanaa toimintaa, koska Terhi mielestäsi niin kaunis ja aito? 🤣
Siis Terhi tekee samaa Samille 😳 Seuraammekohan samaa ohjelmaa..?
Tenttaaja-Terhi 😄
Minuakin ahdistaisi jatkuva kuulusteleminen ja omien johtopäätösten heittely, vaikka olen sosiaalinen ja sanavalmis.
Onko Terhi tuolla tekemässä jotain tutkimusta?
Voiko joku vääntää rautalangasta, mikä on tuon ohjelman idea? Katsoin eilen puoli jaksoa, eikä auennut alkuunkaan. Luulin että siinä on valittu tekstiviesteillä pari jonka kanssa eletään sitten joku viikko, mutta näytti joltain ihan muulta. Yritetäänkö siinä usuttaa johonkin kolmen kimppoihin tjsp.? Osa kohtauksista näytti harrastelijanäyttelijöiden esittämiltä, onko siis osittain käsikirjoitettu juttu? Ilmeisesti porukka on päässyt hyvin kärryille tästä, kun kommentoivat vain jotain yksityiskohtia, mutta minä olen tosi isosti pihalla.