Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Mua hämää kun täälä puhutaan kauppakohtauksesta ja lätkämätsin kotiinpaluusta.
Olen katsonut kaikki jaksot ja noita en ole nähnyt.
Katsoin ihan uudelleenkin lätkämatsi jakson ja ei sielä ollut sitä kotiinpaluuta. Siitä vaan puhuttiin, ei näytetty.
Näenkö mä tästä erilaisen leikatun ohjelman vai mikä on?
Kauppa juttua ei kait näytetty. Valtteri kertoi kuinka Salla rupesi kailottamaan isoon ääneen jostain ostoksesta. Varmasti kundia harmittanut tuollainen tilanne. Sallan mielestä se varmaan ihan normaalia / hauskaa ?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ihan uudelleenkin lätkämatsi jakson ja ei sielä ollut sitä kotiinpaluuta. Siitä vaan puhuttiin, ei näytetty.
Osa näistä keskustelijoista on ohjelman osallistujia. Ei sitä näytettykään.
En tykkää miten Joonatan joutuu kaasuvalotuksen uhriksi. Kun sanoo, ettei "tiedä miten Joonatan tähän suhtautuu", antaa jo tietyn valheellisen mielikuvan toisesta ihmisestä.
Joonatan oli jo harventanut kommunikaatiota, eli grey rock on käytössä. Yrittää olla mahdollisimman ystävällinen ja asiallinen, vaikka piikkejä satelee.
Täytyy olla käsikirjoitettua nuo vihjailut ja piikittelyt.
Täytyy muistaa myös että meille näytetään vain pieni osa keskusteluista ja tapahtumista ja niihin valitaan "pahimnat" kohdat.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa myös että meille näytetään vain pieni osa keskusteluista ja tapahtumista ja niihin valitaan "pahimnat" kohdat.
Jep, just näin!!
Pinjalla ei ole peppua, siksi lefliksissä vähän fylliä, huomasitteko?
Vierailija kirjoitti:
No eikö se lätkämatsin kotiinpaluu nyt olisi ollut juuri pahin mikä olisi näytetty. Vai käykö tässä niin että se ei ollut oikeasti sellanen mikä sit annetaan puheissa ymmärtää.. Herää kysymys.
Mä haluisin itse nähdä ja tehdä omat päätelmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se lätkämatsin kotiinpaluu nyt olisi ollut juuri pahin mikä olisi näytetty. Vai käykö tässä niin että se ei ollut oikeasti sellanen mikä sit annetaan puheissa ymmärtää.. Herää kysymys.
Ehkäpä siinä nyt ei ollut mitään ihmeellistä, tulivat kotiin, Sami sanoi että päätä särkee/on migreeni, otan lääkkeet ja menen nukkumaan (ettei pahene). Terhin mielestä olisi pitänyt halata ja kiitellä ja sai Christinan mukaan vaatimuksiin. Kuitenkin oli vasta toiset treffit ja kaikki tiesivät että aamulla tavataan. En olisi tuosta osannut loukkaantua koska oli selvä syy. Terhi tätä kuviota pyörittää ja manipuloi Christinan mukaansa. Olisihan Sami voinut tietenkin olla kohteliaampi siinä niinkuin myönsikin mutta kohtuuttoman tykityksen sai aamulla samoin kuin täälläkin.
Mirella on tosi ilkeä Joonatania kohtaan, tuo piikittely kaikkien kuullen yhteistilaisuuksissa on mautonta. Joonatan ei uskalla Mirellalle sanoa vastaan mutta purkautui sitten lapsellisesti arvostelemalla Samin käytöstä. Sami puhui Sallan kanssa ja Joonatan seurasi sivusta. Tuollahan kaikki puhuvat kumppaneistaan toisten kanssa varsinkin jos menee huonosti. Törkeimmin tuolla käyttäytyi Mirella mutta hänen puheistaan Joonatan ei pöyristynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä siinä nyt ei ollut mitään ihmeellistä, tulivat kotiin, Sami sanoi että päätä särkee/on migreeni, otan lääkkeet ja menen nukkumaan (ettei pahene). Terhin mielestä olisi pitänyt halata ja kiitellä ja sai Christinan mukaan vaatimuksiin. Kuitenkin oli vasta toiset treffit ja kaikki tiesivät että aamulla tavataan. En olisi tuosta osannut loukkaantua koska oli selvä syy. Terhi tätä kuviota pyö
Voin kuvitella sen jälkeen kun Sami häipyi Terhi aloitti. "Törkeää kun Sami lähti eikä sua halannut eikä edes kiittänyt, ei sillä ole mitään käytöstapoja. Kyllä sen nyt olis pitänyt kiittää että oli mukava ilta ja halata. Tuommoinen se on, ei katso silmiin, ei halaa, ei kiitä. Kyllä sinun aamulla pitää sanoa siitä. Sano heti aamulla että pahoitit mielesi kun se vaan häipyi, eihän niin saa käyttäytyä. Miten teillä meni oliko edes hauskaa siellä, huomioiko Sami sinua, pitikö kädestä, halasiko???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä siinä nyt ei ollut mitään ihmeellistä, tulivat kotiin, Sami sanoi että päätä särkee/on migreeni, otan lääkkeet ja menen nukkumaan (ettei pahene). Terhin mielestä olisi pitänyt halata ja kiitellä ja sai Christinan mukaan vaatimuksiin. Kuitenkin oli vasta toiset treffit ja kaikki tiesivät että aamulla tavataan. En olisi tuosta osannut loukkaa
Tämä voi olla hyvinkin näin.
Se toinen äärilaita sitten olisi tämä:
Christiina halusi heti fyysistä kosketusta ja toinen ei.
Eli niin olisiko pitänyt heti ekoilla treffeillä kuksauttaa niin olisi ollut rouva tyytyväinen?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Mirella on tosi ilkeä Joonatania kohtaan, tuo piikittely kaikkien kuullen yhteistilaisuuksissa on mautonta. Joonatan ei uskalla Mirellalle sanoa vastaan mutta purkautui sitten lapsellisesti arvostelemalla Samin käytöstä. Sami puhui Sallan kanssa ja Joonatan seurasi sivusta. Tuollahan kaikki puhuvat kumppaneistaan toisten kanssa varsinkin jos menee huonosti. Törkeimmin tuolla käyttäytyi Mirella mutta hänen puheistaan Joonatan ei pöyristynyt.
Tästä täysin samaa mieltä. Mirella on ilkeä, mutta ei tuo Joonatanin Samista puhuminen silti mielestäni ole mitenkään ihmeellistä. Totesi vain oman havaintonsa.
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa joku tuttu kertoo millainen tuo Sami on. Ummistaako silmiä. Onko asiakaspalvelussa huono siis taksikuskina. Onko muka autistinen. Itse en ihastuisi Samiin. Alkuun oli o.k. Sitten muuttui , kun Terhi asteli paikalle. Miten yhdestä ihmisestä voidaan kirjoittaa täällä palstalla niin paljon kaikkea ?
Tuskin ajaa silmät kiinni taksia.
Tuskin on edes sellainen töissä mitä täällä kirjoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa joku tuttu kertoo millainen tuo Sami on. Ummistaako silmiä. Onko asiakaspalvelussa huono siis taksikuskina. Onko muka autistinen. Itse en ihastuisi Samiin. Alkuun oli o.k. Sitten muuttui , kun Terhi asteli paikalle. Miten yhdestä ihmisestä voidaan kirjoittaa täällä palstalla niin paljon kaikkea ?
Tuskin ajaa silmät kiinni taksia.
Taksissahan just ei tarvitse katsoa ketään, katse tiessä se riittää ..
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan , että tuo Sami hoitaa työnsä hyvin. Jos vertaa noita mitkä tuossa rautatieasemalla seisoo. Ei hitto osata kunnolla suomea. Sitten kun sanoin mihin ajetaan kuski kysyi missä se on.
Yksi henkilö kertoi, että kun hän otti Helsingin rautatieasemalla taxin ja halusi päästä Sokos hotel Torniin, ei kuski tiennyt missä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä siinä nyt ei ollut mitään ihmeellistä, tulivat kotiin, Sami sanoi että päätä särkee/on migreeni, otan lääkkeet ja menen nukkumaan (ettei pahene). Terhin mielestä olisi pitänyt halata ja kiitellä ja sai Christinan mukaan vaatimuksiin. Kuitenkin oli vasta toiset treffit ja kaikki tiesivät että aamulla tavataan. En olisi tuosta osannut loukkaa
Ja tämä tuutattaan tulemmaan sillä karjalan murtteella...
Se on kyllä jännä homma kans, että Sami oli viestittelyvaiheessa aivan liekeissä siitä kun Terhi kertoi olevansa kaksimielinen ja heittävänsä sellaista läppää. Ja Christinasta sanoi että jatkuvat kaksimieliset vitsit ovat liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa näistä keskustelijoista on ohjelman osallistujia. Ei sitä näytettykään.
En tykkää miten Joonatan joutuu kaasuvalotuksen uhriksi. Kun sanoo, ettei "tiedä miten Joonatan tähän suhtautuu", antaa jo tietyn valheellisen mielikuvan toisesta ihmisestä.
Joonatan oli jo harventanut kommunikaatiota, eli grey rock on käytössä. Yrittää olla mahdollisimman ystävällinen ja asiallinen, vaikka piikkejä satelee.
Täytyy olla käsikirjoitettua nuo vihjailut ja piikittelyt.
Lätkämatsista kotiinpaluu näkyi ihan ilman plussaominaisuutta. Parin viikon takainen jakso. Treffit hallilla ja siitä kämpille ja sit alko Christinan mouruaminen läheisyydestä.
Ehdotuksia pareiksi:
Pinja & Aku tietenkin, heillähän menee jo hyvin. :)
Christina & Joonatan, molemmat rauhallisia, valmiina parisuhteeseen, asuvat melko lähellä toisiaan joten tapailu olisi helppoa. Vähän samantapaiset harrastukset kun toinen voimailee ja toinen potkunyrkkeilee. Antaisivat varmaan toistensa olla sellaisia kun ovat korviksineen kaikkineen.
Salla & Petri, Petri saisi toivomansa nuoren naisen jolle sitten hänet pitääkseen antaisi jatkuvaa huomiota, ostelisi kalliita lahjoja tms. joka Sallan huomionkipeälle prinsessaimagolle sopisi.
Jari & Terhi, molemmat lupsakoita ihmisiä pikkupaikkakunnilta, Terhi hoivaviettisenä varmasti pärjäisi Jarin lapsikatraan kanssa. Kummallakin menneeseen aikaa jäänyt tyyli, joten sekaan ei toisiaan varmaan häiritsisi.
Kuulostaako mahdottomalta?
Itse veikkaan , että porukat on vähän erilasia työssään , kun ohjelmassa missä kamerat kuvaa melkein jatkuvasti.