Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
2601/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonatan, get over it. Mitä sinä täällä enää maahan kaatunutta maitoa itket.

Joonatan ei täällä itke. Lopeta sinä tämä get over it lällätys, olet lapsellinen. 

Vierailija
2602/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Sami käyttäytyy huonosti Terhiä ja Christinaa kohtaan siksi, koska ei ole lainkaan kiinnostunut heistä. En siis sano tätä puolustuksena, kunhan vain totean asian.

Juu, mutta peruskäyttäytymistavat pitää olla. Sami ei edes puhunut, tai katsonut Terhiin tai Christiinaan päin. Pahin oli se, kun tuli Christiinan kanssa sieltä lätkämatsista, niin vaan häipyi siitä sanomatta mitään🤷 Siis täysi jurpo. Olisi sanonut:" Kiitos seurasta. Minun täytyy valitettavasti nyt mennä nukkumaan, sillä minulla on migreeni. Hyvää yötä!"

Ei sano huomenta, ei kiitä, ei mitään. Missä maakuopassa tämä Sami oikein on kasvanut ja asuu? Täysi juntti!!!!

Sami myönsi itsekin että olisi voinut kiittää lätkäpelistä tullessa. Toisaalta paha migreeni on sellaista

Tämä! Minä luulen kanssa, että ihan esitti, että pääsi huoneeseensa puhelintaan räpläämään. Ei halunnut olla " akkojen" seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa tuollaisia akkoja kestäisikään, ei sami ole mikään poikkeus!

Vierailija
2604/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Sami käyttäytyy huonosti Terhiä ja Christinaa kohtaan siksi, koska ei ole lainkaan kiinnostunut heistä. En siis sano tätä puolustuksena, kunhan vain totean asian.

Juu, mutta peruskäyttäytymistavat pitää olla. Sami ei edes puhunut, tai katsonut Terhiin tai Christiinaan päin. Pahin oli se, kun tuli Christiinan kanssa sieltä lätkämatsista, niin vaan häipyi siitä sanomatta mitään🤷 Siis täysi jurpo. Olisi sanonut:" Kiitos seurasta. Minun täytyy valitettavasti nyt mennä nukkumaan, sillä minulla on migreeni. Hyvää yötä!"

Ei sano huomenta, ei kiitä, ei mitään. Missä maakuopassa tämä Sami oikein on kasvanut ja asuu? Täysi juntti!!!!

Sami myönsi itsekin että olisi voinut kiittää lätkäpelistä tullessa. Toisaalta paha migreeni on sellaista

Sami myönsi vasta kun Terhi pisti koville Samin. Yritti tuostakin tilanteesta livahtaa pois. Tosi törpösti käyttäytyi. Lähti Christinan kanssa muka treffeille, mutta ei sitten ollutkaan kuin treffeillä, ei antanut mitään vastakaikua siellä, Christiina sai tehdä kaiken työn. Ja kun tulivat kämpille, niin jätkä törpösti lähtee vain mitään sanomatta nukkumaan. Törppö mikä törppö.

Vierailija
2605/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat pitää olla. Ja jos ei kestä, niin olisi lähtenyt pois. Olisi sanonut ohjelman tuottajalle, että minä en enää jää tänne.

Vierailija
2606/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin lähtenyt pois jos olisin joutunut Samin kanssa olemaan. Järkyttävä jurpo.

Vierailija
2607/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin lähtenyt pois jos olisin joutunut Samin kanssa olemaan. Järkyttävä jurpo.

Ja minä olisin lähtenyt Terhin luota alta aikayksikön, kamala paasaaja ja määräilijä. Vois Terhikin opetella käytöstapoja. 

Vierailija
2608/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseihän Terhi hoida tukkaansa kunnolla, hiukset vaikuttavat huonokuntoisilta ja kampaus - jos sitä nyt niin voi sanoa - ei sovi ollenkaan hänelle. Terhillä on pyöreät posket ja hän olisi paremman näköinen jos hiukset olisi kammattu pois kasvoilta. Ihanat hymykuopatkin pääsisivät näkyville. Onkohan hiuksissä jotain lisäkkeitä vai muuten vain pilattu?

Vierailija
2609/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa joku tuttu kertoo millainen tuo Sami on. Ummistaako silmiä. Onko asiakaspalvelussa huono siis taksikuskina. Onko muka autistinen. Itse en ihastuisi Samiin. Alkuun oli o.k. Sitten muuttui , kun Terhi asteli paikalle. Miten yhdestä ihmisestä voidaan kirjoittaa täällä palstalla niin paljon kaikkea ? 

Vierailija
2610/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa ollut joskus n. vuosi sitten Samin kyydissä ja voin sanoa, että a) pelotti ja b) ahdisti kun tuli just sellainen fiilis, että en ole tervetullut kyytiin. Ja olen nainen ja nuori. 

Meneppäs näihin ns villeihin takseihin niin olet "turvallisessa" taksissa. Etkö enää muuta haukkumista löytänyt, kummasti vuosien takaiset taksimatkat muistuu mieleen ja kaksin kappalein.

Ajattelin ihan samaa. Muistaa oikein fiiliksenkin.

Vierailija
2611/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisipa joku tuttu kertoo millainen tuo Sami on. Ummistaako silmiä. Onko asiakaspalvelussa huono siis taksikuskina. Onko muka autistinen. Itse en ihastuisi Samiin. Alkuun oli o.k. Sitten muuttui , kun Terhi asteli paikalle. Miten yhdestä ihmisestä voidaan kirjoittaa täällä palstalla niin paljon kaikkea ? 

Sanoppa muuta, jossain oli juttua että tuttavat eivät tunnista Samia ohjelmasta. Christinan kanssa juttu olisikin voinut lähteä etenemään ilman Terhiä ja jos Christina olisi malttanut edetä rauhallisesti. Sami vaikuttaa sen verran varovaiselta että hän tarvitsee aikaa. 

Vierailija
2612/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaan , että tuo Sami hoitaa työnsä hyvin. Jos vertaa noita mitkä tuossa rautatieasemalla seisoo. Ei hitto osata kunnolla suomea. Sitten kun sanoin mihin ajetaan kuski kysyi missä se on. 

Vierailija
2613/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirella on selvästi säätänyt jotain Nilsin kanssa sillä metroreissulla. Ensin halunnut mennä Nilsin mukana Jollakseen, mutta sitten muuttanut mielensä ja menneet Mirellan kämpille missä Aki oli nukkumassa. Ja vaikka Nils ei yksityiskohtia kertonutkaan, niin sanoi että ei varmaan Akista kivalta tuntuisi tällainen aloitus hänen ja Mirellan suhteelle. Eli jotain siellä on Akin selän takana puuhattu.

Mirella kohteli ensin Joonatania törkeästi hehkuttaessaan Akin näkemistä ja Akin kanssa nukkumista ym. Ja nyt kuitenkin Akin tietämättä sääti jotain Nilsin kanssa joka vaikutti aidosti kiinnostuneelta Mirellasta mutta surulliselta nyt ei sitten kelvannutkaan kuin hetken huviksi. Ja Aki parka ei tiedä mitään. Kun tuli ilmoitus että kaikki osallistujat tapaavat vielä keskenään, Mitella heti panikoi ja sanoi että toivottavasti siellä ei puhuta menneistä. Pelkää että Aki saa tietää. Pinja ja Aku

Näin tai sit Mirella vain halusi blokata Nilsin muilta. Ihmistyyppi, jota en siedä.

Vierailija
2614/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseihän Terhi hoida tukkaansa kunnolla, hiukset vaikuttavat huonokuntoisilta ja kampaus - jos sitä nyt niin voi sanoa - ei sovi ollenkaan hänelle. Terhillä on pyöreät posket ja hän olisi paremman näköinen jos hiukset olisi kammattu pois kasvoilta. Ihanat hymykuopatkin pääsisivät näkyville. Onkohan hiuksissä jotain lisäkkeitä vai muuten vain pilattu?

Ihmisten tekopyhyys! Jos Terhi olisi joku tyrkky instapissis niin kehuja satelisi ja ylistystä. Vaikka nätti nainen onkin, hänellä on oma tyyli. Sitäkin sanotaan että persoonallisuus on nykypäivän juttu, mutta mikä olisi hyvä ettei toista lytättäisi?

"Ole persoonallinen mutta älä erotu liikaa massasta" niinkö?

Vierailija
2615/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten tekopyhyys! Jos Terhi olisi joku tyrkky instapissis niin kehuja satelisi ja ylistystä. Vaikka nätti nainen onkin, hänellä on oma tyyli. Sitäkin sanotaan että persoonallisuus on nykypäivän juttu, mutta mikä olisi hyvä ettei toista lytättäisi?

"Ole persoonallinen mutta älä erotu liikaa massasta" niinkö?

Täällä on haukuttu ainakin Pinjan, Sallan, Mirellan ja Sannan hiukset ja kaikilla on hiukset paremmassa kunnossa kuin Terhillä. Mitenkäs se niin, onko Terhi jotenkin erityissuojelussa? Christinalla on ehkä parhaat ja Sannilla paksut ja hyväkuntoiset mutta hän ei taida paljon laittaa  niitä.

Vierailija
2616/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäis valita Samin ja Petrin väliltä, niin kyllä mä Petrille kyydit antaisin, eikä olis edes vaikea valinta. Toki olisin molemmille aivan yli-ikäinen 40+ tanttana 🤣

Vierailija
2617/4992 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi oli hyvin tyytyväisen oloinen kun onnistui sabotoimaan Cristinan ja Samin orastavan ihastuksen....vaikutti manipuloivan ylikilttiä Cristinaa, joka sitten hölmöyttään meni mukaan noihin Terhin juoruiluihin ja negatiivisuuteen. Cristina onnistuikin sitten itse pilaamaan koko jutun, kun alkoi Samia painostamaan ja tenttaamaan lätkämatsin jälkeen.

Vierailija
2618/4992 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä Kristiinalle ja Terhille voi täyttä 10 antaa käytöksestä. Kristiina tiesi ihmeen paljon Samin käytöksestä. Et katso silmiin. Huvittavaa Terhi aina lattialla meikkaamassa , kun keskustelevat. Kristiina olettaa , kun minä olen ihastunut, niin kyllä se Samikin antaa sitä fyysistä läheisyyttä. Sami ei nyt taida ihan nolata naisia silloin , kun tapaavat porukalla. Mirella tekee sen. Eli nolaa Joonatanin. Sitten on vielä niin helvetin lystiä mukamas. Pareja tuskin tulee. Aku ja Pinja ehkä. Vai ovatko vielä yhdessä.

Vierailija
2619/4992 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä Kristiinalle ja Terhille voi täyttä 10 antaa käytöksestä. Kristiina tiesi ihmeen paljon Samin käytöksestä. Et katso silmiin. Huvittavaa Terhi aina lattialla meikkaamassa , kun keskustelevat. Kristiina olettaa , kun minä olen ihastunut, niin kyllä se Samikin antaa sitä fyysistä läheisyyttä. Sami ei nyt taida ihan nolata naisia silloin , kun tapaavat porukalla. Mirella tekee sen. Eli nolaa Joonatanin. Sitten on vielä niin helvetin lystiä mukamas. Pareja tuskin tulee. Aku ja Pinja ehkä. Vai ovatko vielä yhdessä.

Eka treffeillä Christina oli hyvin tyytyväinen, Sami katsoi silmiin jne ja vieläkin sanoo että Samissa on paljon hyvää. Menee kuitenkin mukaan Terhin tenttaukseen ja arvosteluun. Harmi kun Sami ei valinnut ensin Christinaa, voisi olla eri tilanne. 

Vierailija
2620/4992 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea kuvitella Samia missään palveluammatissa. Siinähän pitäisi osata edes näytellä olevansa kiinnostunut asiakkaastaan, eikä pyöritellä silmiä jossain kaukaisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän