Haittaako jos liesituuletin on joka yö 10 tuntia päällä? Nukun paremmin kun se hurisee vieressä.
Haittaako jos liesituuletin on joka yö 10 tuntia päällä? Nukun paremmin kun se hurisee vieressä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Miksei pöytätuuletin?
Pyörittää kaikki pölyt ympäriinsä.
Omakotitalossa vetää lämpimät ilmat sisältä ulos
Mullaki pyörii pöytätuuletin 24/7. En tykkää hiirenhiljaisuudesta
n36
Nämä "keittiössä" nukkumista ihmettelevät eivät ilmeisesti ole koskaan käyneet yksiössä.
Mulla liesituuletin aina 1 asennossa ja ihan itse maksan lämmityksen ja sähkön.
Mulla yhdessä rivitalossa liesituuletin sai aikaan homeenhajua kun sen laittoi päälle.
Joskus suihkun jälkeen/aikana käytin hetken ja keittiöön tuli ilmeiseti jostain lattianrakosesta korvausilmaa homeisesta varastosta? Seinässä oli siis kiinni varasto.
Itellä säksättää moottorisaha sängyn vieressä. Rauhoittaa mukavasti.
Eikö olisi helpompi nauhoittaa sitä pätkä ja laittaa katkeamattomalla luupilla soimaan? Ja sitten oma kysymys: Minulla ei ole perunoita, mutta on perunajauhoja. Voinko tehdä niistä perunoita vettä lisäämällä?
Vierailija kirjoitti:
Nukutko keittiössä? Mut joo, minäkin nukun paremmin kun lämpöpumppu ja ilmanvaihto humisee. Herään jos ne sammuvat esim sähkökatko takia
11 m2 IHANA studioasunto.
Vierailija kirjoitti:
Mullaki pyörii pöytätuuletin 24/7. En tykkää hiirenhiljaisuudesta
n36
Miten monta vuotta olet käynyt terapiassa?
En ole yllättynyt että palstalla on näin paljon mt-ongelmaisia autistinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukutko keittiössä? Mut joo, minäkin nukun paremmin kun lämpöpumppu ja ilmanvaihto humisee. Herään jos ne sammuvat esim sähkökatko takia
Minulla on niin pieni asunto että keittiöön on sängystä 1 metri
AP
Onnea ihanaan elämääsi. 😆🤣👌🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan 20m2 asunto on
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Työttömänä en isompaa asuntoa saa
AP
Todennäköisesti korvausilma tulee jostain rakenteista jossa on hometta/asbestia/tetrakloorianisolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan 20m2 asunto on
AP
Josta kylpyhuone on määräysten mukaan 8 m2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Työttömänä en isompaa asuntoa saa
AP
Muuta pois Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä etsisin sinuna YouTubesta jonkun White noise hurina nauhoituksen. Säästyisi aika paljon sähköä.
Ja just kun nukahdat niin kuuluu rääkäisy NÄYTÄ S-ETUKORTTI. JOS SINULLA EI OLE S-ETUKORTTIA PAINA EI S-ETUKORTTIA NÄPPÄINTÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei pöytätuuletin?
Pyörittää kaikki pölyt ympäriinsä.
Jos laittaisi molemmat niin saiskohan kämppään muodostetuksi trombin?
Parhaiten nukkuu kellon viisareiden äänen tahdissa.
Itse olen varmaan 10v pääösin nuukunut jonkin äänen kanssa. Kesällä oli monta kk pöytätuuletin päällä. Muuten laitan tabletilta jotain puhetta päälle. Onneksi olen sinkku, niin ei tarvitse kysellä keneltäkään haittaako.